Volvo XC60 rocznik 2012, silnik T6 3.0 o mocy 304 koni, skrzynia automatyczna, napęd AWD.
- aktualny przebieg - 191 500 km.
- auto jest w pełnie sprawne - serwisowane i zadbane - najważniejsze naprawy opisane niżej.
- instalacja LPG z butlą mieszczącą powyżej 63 litry gazu (delikatnie podniesiona podłoga bagażnika).
- licznik w aucie został wymieniony na TFT (wyświetlacz) z wersji poliftowej (standardowo w tym roczniku są tarcze).
- sprzedaję z oponami całorocznymi najwyższej półki - Michelin Cross Climate 2 SUB, które mają zużycie niecałe 10 000 km.
- stosunkowo niedawno wymieniane wszystkie tarcze i klocki (oryginalne, wymiana w ASO).
W skrócie - auto warte swojej ceny. Przez 1,5 roku zrobiłem nim prawie 40 000 km i nigdy nie zawiodło.
Zdjęcia z aukcji przedstawiają faktyczny stan auta - zrobione telefonem po wizycie na myjni, auto nie było (i nie będzie) "picowane" do sprzedaży.
- pełna historia auta niżej, wraz z naprawami itp. itd.
- można autem podjechać na dowolną stację diagnostyczną, ASO, dowolny serwis, rzeczoznawcy - wedle uznania.
- mogę udostępnić więcej zdjęć z USA, zrzuty danych z aukcji, raport carfax, zdjęcia auta przed serwisem, gdy dojechało do polski itp.
Samochód jest jeszcze użytkowany na co dzień (czekam na nowe).
Szczegóły:
Wyposażenie - najwyższa wersja z dodatkowymi pakietami, m.in.:
- dach panoramiczny
- elektrycznie regulowane fotele przednie z pamięcią fotela kierowcy,
- podgrzewane fotele przednie i tylne,
- zdalne odpalanie samochodu (aby np. ogrzać wnętrze),
- kamera parkowania tył, czujniki parkowania przód + tył,
- tempomat aktywny z obserwacją odległości pojazdu poprzedzającego,
- aktywne światła kenonowe z doświetlaniem zakrętów (ABL),
- system bezkluczykowy, elektrycznie podnoszony bagażnik,
- system informacji martwego pola - BLIS,
- ostrzeganie o ryzyku kolizji z funkcją automatycznego hamowania,
- ostrzeganie o niekontrolowanej zmianie pasa,
W zdjęciach tabliczka z danymi fabrycznymi auta w tym wersją i w pełni opisanym wyposażeniem.
---
Auto sprowadzone z USA - SPRAWNE - na moje zamówienie wiosną 2023 roku z przebiegiem około 155 050 km (96 344 mile)
Realne uszkodzenia, z jakimi auto zostało kupione:
- pęknięty przedni zderzak,
- urwany tłumik,
- pęknięty tylny zderzak (belka nie była uszkodzona).
W ogłoszeniu zdjęcia z placu, które pokazują stan auta na moment wygrania aukcji.
Można również znaleźć na sieci aukcję i zdjęcia z aukcji czy raport carfax przedstawiający hisotrię auta i uszkodzenia.
---
Po odbiorze auta w Polsce
- zostały wykonane wszystkie naprawy dotyczące uszkodzeń zderzaków i tłumika,
- przekonfigurowanie świateł na europejskie warunki - świecenie asymetryczne (światła nie wymagały wymiany, ta wersja ma możliwość konfiguracji typu świateł - w USA reflektory świecą symetrycznie, w europie asymetrycznie, czyli jedna strona niżej),
- przekonfigurowanie radia,
- wymiana licznika na TFT (wyświetlacz) - fabrycznie w tym roczniku były jeszcze liczniki z tarczami,
- poprawki wizualne - brakujące zaślepki, małe plastiki,
- polerowanie reflektorów przednich,
---
Potem wykonany został dokładny przegląd auta i pełen serwis, najważniejsze:
- wymiana oleju silnikowego i filtrów,
- montaż LPG (stag, butla mieszcząca ponad 63 l w miejscu koła zapasowego, lekko podniesiona podłoga)
- zakup nowych opon całorocznych Michelin CrossClimate 2 SUV,
- wymiana oleju w skrzyni biegów, haldex, tylny most, przekładnia kątowa,
- wyważanie wału napędowego.
Z rzeczy serwisowych od zakupu do dziś najważniejsze to:
- wymienione tuleje wachacza z tyłu,
- wymieniony wiatrak klimatyzacji - standardowa usterka w tym aucie (czyli piszcząca klimatyzacja, wymiana wiatraka jest droga przez bardzo trudny dostęp - więc ten temat ktoś ma z głowy),
- nowe tarcze i klocki (przy przebiegu około 185 000 km),
- opony wymienione na nowego na gwarancji przy przebiegu 183 000 km (po jakimś czasie od zakupu 2 sztuki miały problem z wyważeniem, Michelin uznał reklamację i wymienił wszystkie 4 sztuki na nowe).