Z ciężkim sercem sprzedaję moje niezawodne Volvo XC60 2.4 D Summum 2017 rok.
To auto to luksus, moc i niezawodność, z którymi ciężko będzie mi się rozstać.
Cena: 107 400 zł
Decyzja o sprzedaży mojej XC60 nie była łatwa. Ten samochód towarzyszył mi w każdej podróży i nigdy mnie nie zawiódł. Kupując go wybrałem go z pełnym przekonaniem, że spełni moje oczekiwania, i ani razu się nie zawiodłem. Jednak zmiany w życiu prywatnym i zawodowym skłaniają mnie do zmiany auta na coś znacznie mniejszego, choć rozstanie nie przychodzi łatwo. Wiem, że to prawdziwa okazja dla osoby, która szuka czegoś wyjątkowego – samochodu, który zachwyca komfortem, bezpieczeństwem i trwałością.
Najważniejsze cechy:
- Silnik 2.4 D4 190 KM– słynny, pięciocylindrowy motor, który nigdy nie zawodzi. Mocny i niezawodny, pozwala poczuć się pewnie na każdej trasie.
- Pakiet Summum – skórzana tapicerka, panoramiczny dach, nagłośnienie premium – wnętrze jest naprawdę wyjątkowe.
- Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – system BLIS (asystent martwego pola), kamera cofania, czujniki parkowania przód i tył, automatyczne hamowanie – idealne dla kogoś, kto ceni bezpieczeństwo na drodze.
- napęd 4x4 AWD– perfekcyjna przyczepność, stabilność w każdych warunkach.
- Pełna wygoda– podgrzewana szyba przednia, fotele z pamięcią ustawień, klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane lusterka i tylna szyba.
Stan:
Przebieg to 110 tys. km, ale auto jest regularnie serwisowane, w świetnej kondycji technicznej i wizualnej – jak na Volvo przystało.
Dlaczego warto?
To auto to więcej niż SUV – to niezawodny przyjaciel na trasie, który nigdy nie zawodzi i jest gotów na kolejne lata bezproblemowej eksploatacji. Jestem pewien, że nowy Właściciel szybko doceni jego zalety, a ja wiem, że będę tęsknić za tym wyjątkowym modelem.
Pytania, które często się pojawiają:
1. Czy zgadzam się na sprawdzenie auta na stacji diagnostycznej lub w ASO Volvo?
Tak, oczywiście, jednak preferuję autoryzowane miejsca, w których auto będzie sprawdzone profesjonalnie.
2. Badanie powłoki lakieru?
Jak najbardziej.
3. Historia serwisowa:
- Pasek osprzętu wymieniony przy 100 000 km,
- Tarcze i klocki hamulcowe Zimmermann przy 105 000 km,
- Olej i filtry przy 105 000 km.
Chętnie opowiem więcej o historii tego auta i odpowiem na wszystkie pytania. Wiem, że Volvo znajdzie nowego właściciela, który doceni to, co ono oferuje.
Zapraszam do kontaktu i obejrzenia – naprawdę warto!