1 / 28
28 czerwca 2024 19:39
ID: 6125645348
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
VolvoModel pojazdu
XC 60Generacja
II (2017-)Rok produkcji
2020
Przebieg
189 566 km
Pojemność skokowa
1 969 cm3
Rodzaj paliwa
Hybryda Plug-inMoc
253 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaTyp nadwozia
SUVLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
CzarnyRodzaj koloru
Metalik
Kraj pochodzenia
BelgiaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
14 pól zweryfikowanych
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu
Dostęp do internetu
Opis
Sprowadzaniem samochodów jest moim dodatkowym zajęciem. Nie sprzedaję samochodów, którymi sam bym nie chciał jeździć. Stawiam na jakość, więc tylko Audi, Lexus lub Volvo. Zazwyczaj mam od 0 do 2 samochodów na sprzedaż.
Samochód sprowadzony z Belgii. W ciągłym użytkowaniu jako główny pojazd. O samochody dbam, oczywiście przed przekazaniem zostanie ponownie gruntownie posprzątany.
Serwisowany w ASO - książka serwisowa z wpisami warsztatu
Następny przegląd rejestracyjny dopiero 13.11.2025
Ubezpieczenie OC ważne prawie rok
Nic nie ukrywam. Historię pojazdu można zweryfikować w rządowym serwisie:
https://historiapojazdu.gov.pl
Numer rejestracyjny: ZS321TH
VIN: YV1UZBFVDM1753981
Data pierwszej rejestracji: 13.11.2020
TAK samochód nie ma jeszcze 4 lat!
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. W pełni naładowane pozwala przejechać >40km tylko na prądzie. Jak na samochód o tej masie bardzo zrywne w końcu łączna moc hybrydy to 340 koni mechanicznych.
Na trasie przy prędkości autostradowej 130km/h na dwóch odcinkach >400km średnie spalanie wyszło 8l.
Posiada automatyczny hak holowniczy - nie nosi śladów użytkowania
Samochód bardzo bogato wyposażony. Trim Inscription - czyli luksusowa wersja, co zarazem widać w wyposażeniu jak i prezencji:
- kryształowa gałka zmiany biegów
- chromowane listwy z wytłoczeniami "Recharge"
- listwy progowe
- chromowane wykończenia świateł, grilla
- drewniane wykończenia wnętrza
- fotele elektryczne kierowcy i pasażera z pamięcią
- apple/android auto
- szybki interfejs (w porównaniu z nowym systemem w najnowszych modelach)
- tempomat adaptacyjny
- wygodna rolka do zmiany trybu napędu
- volvo on call (trzeba aktywować w ASO przy zmianie właściciela - koszt około 250zł plus abonament roczny)
- panoramiczny elektryczny szyberdach z elektryczną blendą
- profile kierowcy - zapamiętywanie ustawień samochodu - można przypisać do kluczyka i w zależności którym kluczykiem otworzy się samochód takie ustawienia przyjmie. Jest tego sporo: ustawienia foteli, lusterek, wyświetlacza, ...
- ..... dużo więcej - na prawdę przemyślane rozwiązana - w końcu Volvo to skandynawska wygoda i bezpieczeństwo
Samochód w bardzo dobrym stanie. Nie wymaga wkładu finansowego. Zarejestrowany w Polsce, więc można wrócić na własnych kołach od razu do domu. Nie trzeba dwa razy jeździć (przed i po rejestracji) lub zamawiać lawety. Samochód dostępny od ręki.
Oczywiście jest to pojazd używany, więc choć stan określiłbym na bardzo dobry to ma pewne mankamenty. Są to jednak drobne uszkodzenia nie wpływające na użyteczność samochodu: odprysk na szybie od kamyka, dwa lekkie wgniecenia na zderzakach, zadrapania na plastikach w kabinie, ułamana zaślepka portów ładowania USB dla tylnych siedzeń, kilka rys na karoserii. Nic wielkiego - pewnie patrząc na zdjęcia i tak nie było tego widać prawda?
Po kontakcie bezpośrednim udostępnię link do większej ilości materiałów o samochodzie:
- zdjęcia
- spis wyposażenia
- homologację
- instrukcję obsługi - warto przeczytać od deski do deski - samochód ma tyle fajnych opcji że szkoda by było ich nie wykorzystać
W zestawie kabel ładujący z standardową wtyczką na ~220V. Czyli można tanio w domu ładować z zwykłego gniazdka bez stacji ładowania.
Auto wymaga serwisu okresowego. Zazwyczaj kupujący dla bezpieczeństwa i tak po zakupie wymienia olej i filtry, więc bez sensu robić to dwa razy pod rząd. Szkoda pieniędzy. Proponuję dwa rozwiązania:
- przed sprzedażą na Twoje życzenie zlecę serwis w warsztacie
- obniżę cenę o koszt serwisu (olej + wszystkie filtry) i zrobisz to we własnym zakresie
Wystawiam pełną fakturę VAT 23%
Informacje o sprzedającym
Aleksander
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie