Auto wykupiłem na firmę z leasingu. Jestem 2 właścicielem od 6 lat. Pochodzi z polskiego salonu.
Serwisowane co 15tyś km, wgląd do FV dokumentujących zarówno przebieg jak i naprawy.
W ostatnim czasie wymienione:
-rozrząd z pompą, oryginał,
- zawieszenie przód (amortyzatory i wachacze) oryginał,
- żarówki przód świateł mijania, (Osram)
- wycieraczki, (Bosch)
- czujnik poziomu płynu spryskiwaczy, (oryginał)
- serwis klimatyzacji, wraz z filtrem i ozonowaniem.
Najbliższy serwis przy 400tyś (olej, filtry, olej w skrzyni).
Do tej pory oleje i filtry były wymieniane co 15tyś km, nie tak jak zaleca VOLVO co 30tyś. Olej w skrzyni regularnie co 60tyś km, dynamicznie. Volvo nie zaleca w ogóle wymiany oleju w skrzyni- co kończy się fatalnie dla skrzyń.
Na wyposażeniu ma praktycznie wszystko a dodatkowo z fajniejszych rzeczy:
- łopatki skrzyni biegów przy kierownicy,
- skrzynia 8 biegów automat,
- skrętne reflektory,
- odtwarzacz DVD, CD z pilotem,
- bluetooth,
- dysk HDD,
- hak, (używany do przewozu rowerów),
- 2 oryginalne klucze,
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba,
- podgrzewane fotele przód,
- przyciemnione szyby spełniające normy, folią chroniąca przed promieniowaniem, nagrzewaniem
- auto na najlepszych wielosezonowych oponach Miechelin Crossclimate.
Auto miało porysowany prawy bok przez kierowcę lawety-usunięte z OC sprawcy w salonie Volvo w Warszawie, do wglądu zdjęcia uszkodzeń i fv naprawy.
Wszystko na oryginalnych częściach zrobione.
Fakt że auto przejechało bezawaryjnie 400tyś km dowodzi że było zadbane, serwisowane regularnie, a przebieg jest w 90% autostradowy. Używałem go do przemieszczania się w firmie między Lublinem, Warszawą i Wrocławiem, głownie sam. Więc auto jest w bardzo dobrym stanie i nie nosi śladów nadmiernego zużycia.