Volvo XC60 T6 3.0 Turbo R6 4x4 AWD Polestar benzyna z gazem BRC
Silnik T6 to brat bliźniak 3.2 'rzędowa szóstka' z turbiną, wgrany w USA pakiet Polestar 330KM
UWAGA: Nie interesuje mnie zamiana. Negocjacja ceny - tylko na miejscu.
Wszystkie zdjęcia w tym wnętrza (około 30 zdjęć) na portalu OTOMOTO
ZDJĘCIA Z AUKCJI USA: bid.cars/pl/lot/1-52478812/2010-Volvo-XC60-YV4992DZ8A2026124
RAPORT CARFAX: photos.app.goo.gl/WPCPqLTkFvGNsK7y6
Volvo zostało sprowadzone dla siebie z USA jesienią 2022 roku, jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce, drugim w ogóle, rocznik modelowy 2010, silnik 3.0 T6 z instalacją gazową BRC i dużą butlą zamontowaną w bagażniku.
Po sprowadzeniu wymieniono prawy przedni błotnik - oryginalny miał korozję na skutek zalegających na dnie nadkola liści. Dokupiłem biały, oryginalny błotnik Volvo, który pomalowano. Zostały wymienione filtry i olej silnikowy, zmieniono język komputera na polski, dołożono dobrą bezprzewodową, szerokokątną kamerę cofania w jakości HD włączaną pilotem kiedy tylko potrzeba (brak wiązki, obraz jest przesyłany radiowo) i próbowano zmienić mapę silnika na mocniejszą Polestar - okazało się, że jest już wgrana (pomiar 0-100km/h 5,5s)
Została także założona instalacja gazowa LPG firmy BRC z bardzo dużą butlą zamontowaną w bagażniku, butla zajmuje 20% bagażnika ale wchodzi do niej aż 69 litrów gazu, zasięg na butli w trasie do 480km, auto spala od 14 do 16 litrów gazu na 100km, nie wiem jakie jest spalanie benzyny na takim dystansie) Instalacja LPG jest zamontowana starannie - nie widać żadnych elementów w komorze silnika, a wlew gazu został ukryty obok wlewu paliwa.
Auto ma bezwypadkową historię CARFAX i dokumentację do 155.803 mil ale nad lewym, tylnym kołem znajduje się drobne ognisko korozji - nie powiększyło się w ciągu 2 lat ale musiało mieć jakąś parkingową szkodę w tym miejscu. Technicznie jest w pełni sprawne - nie wydaje żadnych odgłosów na nierównościach, prowadzi się pewnie, ma moc.
W trakcie 2 lat eksploatacji w Polsce wymieniono wszystkie klocki hamulcowe, przegub przedni oraz wymieniono wentylator chłodnicy (awaria modułu), założono także nową dmuchawę - wentylator nadmuchu węwnętrznego, wymieniono wszystkie cewkofajki i świece (Irydowe NGK). Wymieniono także tylną podporę wału napędowego, wentyle czujników ciśnienia powietrza w kołach (oryginalne powoli przepuszczały powietrze) oraz wykonano zabezpieczenie antykorozyjne.
Dołączam wszystkie oryginalne książki Volvo, oryginalne narzędzia, koło dojazdowe, podnośnik, jest też książka serwisowa prowadzona w USA do 89.000 mil (w CARFAX do 155.803 mil) oraz dwa w pełni działające (personalizacja położenia fotela i lusterek) zbliżeniowo kluczyki z grotami do awaryjnego otwierania.
Auto jest już na oponach zimowych MICHELIN Latitude Alpin (felgi 18") - mogę dołączyć drugi komplet opon letnich PIRELLI Scorpion (ok. 7mm bieżnika) Zakupiłem także 10 litrów oleju silnikowego 5w-30 i filtr na kolejną wymianę.
Wyposażenie:
- napęd 4x4
- dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
- skórzane, podgrzewane i elektrycznie regulowane fotele
- panoramiczny, duży, szyberdach z elektryczną roletą
- elektrycznie sterowane szyby
- tempomat
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki)
- czujniki ciśnienia TPMS w każdym z kół
- kompas w lusterku
- lusterko samościemniające się
- kamera cofania HD 720p
- pamięć położenia foteli i lusterek dla 3 użytkowników i pamięcią kluczyka (2 oryginalne kluczyki)
- podnoszone siedziska tylnych siedzeń (2 ustawienia wysokości dla dzieci od ~4lat)
- asystent zjazdu
- keyless entry i keyless start (keyless entry wyłączone)
- odczyt plików mp3 z CD i USB
- oryginalny Bluetooth umożliwiający synchronizację z telefonem (rozmowy telefoniczne)
- książka telefoniczna wyświetlana na wyświetlaczu radia
- dodatkowy wyświetlacz prędkości w km/h GPS
- gaśnica, apteczka, oryginalne narzędzia Volvo
- dwa kluczyki, książka serwisowa, dokumentacja
- felgi 18" opony zimowe MICHELIN Latitude, drugi komplet opon PIRELLI Scorpion
Auto do obejrzenia w Opolu Lubelskim po wcześniejszym umówieniu się.
Możliwa ocena auta na dowolnej stacji diagnostycznej na miejscu lub u dealera Volvo w Lublinie na koszt kupującego.
Więcej informacji pod podanym numerem telefonu.