Volvo w stanie bardzo dobrym, wręcz kolekcjonerskim. Dwa lata temu przywiezione ze Szwajcarii i mocno doinwestowane. Tempomat. Tapicerka skórzana w bardzo dobrym stanie. Podgrzewanie przednich foteli sprawne. Założona książka serwisowa, a w niej wpisane wszystkie ważne czynności wykonane przy aucie. Regeneracja przekładni kątowej, kompletny rozrząd, wymiana wszystkich olejów, filtrów i płynów eksploatacyjnych. Wymienione wszystkie sprężyny zawieszenia, poduszki i łożyska przednich amortyzatorów, tarcze i klocki hamulcowe z przodu. Wszystkie następne wymiany wykonywane na bieżąco. W roku 2023 założony nowy akumulator. Po zakupie założyłem instalację gazową, przebieg na lpg 29000 km. Instalacja serwisowana, działa idealnie, duży zbiornik w miejscu koła zapasowego, wchodzi 70 litrów gazu. W zeszłym roku założone nowe opony Continental Cross Contact ATR. Są to opony typu all terrain, przeznaczone do jazdy 80% szosa, 20 % lekki teren, posiadają oznaczenie M+S. Używam ich jako wielosezonowe mieszkając w górach i działają świetnie. Cena za komplet 2800 złotych. W bagażniku oryginalne gniazdo 12 volt zasilane z akumulatora rozruchowego plus założone gniazdo z kablem zasilającym gniazdo 12 volt i USB z możliwością podpięcia dodatkowego akumulatora. Taki zakładałem do zasilania lodówki kompresorowej. Kupując samochód wybierałem z górnego zakresu cenowego w ówczesnych ofertach. Podliczając koszty inwestycji wymienionych powyżej dostajemy kwotę, skromnie licząc 18000 złotych. Wszystkie naprawy i wymiany wykonane w dobrym warsztacie samochodowym. Jeśli ktoś uważa, że "takie samo" Volvo można kupić za 15-20 tysięcy, to niech przygotuje sporo kasy na doprowadzenie auta do dobrego stanu. Tutaj te wszystkie koszty zostały już poniesione, a bazą był samochód w dobrej kondycji, a nie parch.
Proszę o kontakt telefoniczny . Proszę wieczorem nie póżniej niż o godzinie 20, rano jestem dostępny od godziny 6.00.