Sprzedam Volvo XC70 Cross Country 2.5 T, 2005 w wersji Summum – bogato wyposażony, doinwestowany, gotowy na trasy!
Na sprzedaż wyjątkowe Volvo XC70 Cross Country w wersji Summum, napędzane pięciocylindrowym silnikiem 2.5 T. To auto, które nie tylko zapewnia komfort i daje poczucie bezpieczeństwa, ale również dostarcza wspaniałych wrażeń z jazdy.
Kluczowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Silnik: 2.5 T
Wersja wyposażenia: Summum
Stan techniczny: Bezwypadkowy, w pełni sprawny
Przebieg: 287 400
Instalacja LPG firmy Lovato.
Wyposażenie to długa lista, ale z ciekawszych opcji, to np.:
- System Four-C, który jest w w pełni sprawny – coraz większa rzadkość w tym modelu!
- Wgrany język polski do głównego interfejsu.
- Radio Pioneer SPH-8TAB-BT z przygotowaną instalacją pod car-audio w bagażniku.
- Bogate wyposażenie Summum: skórzana tapicerka, elektrycznie regulowane fotele, podgrzewane siedzenia, klimatyzacja automatyczna, składane elektronicznie lusterka, xenony, opuszczana krata oddzielająca przestrzeń bagażową od wnętrza i wiele więcej.
- skrzynia biegów z trybem Winter.
- czujnik parkowania i kamera parkowania z tyłu.
- dodatkowy komplet kół na alufelgach z oponami zimowymi w bardzo dobrym stanie
Serwisowany na bieżąco, doinwestowany, m.in. z najważniejszych:
- niedawno silnik po remoncie (remont głowicy, wymienione zawory, wszystkie cewki, świece, okablowanie i inne - wszystko do w wglądu w dokumentacji. Powodem był wypalony zawór, a przy okazji zdjęcia głowicy odnowiono wszystko jak należy i silnik daje wrażenia jak nowy)
- skalibrowano oczywiście instalację LPG po remoncie i zmapowaniu silnika na świeżych parametrach.
- w lipcu 2024 wymieniono rozrząd, oleje, filtry, akumulator.
- w połowie sierpnia założone nowe xenony.
- ok rok temu założone nowe tarcze hamulcowe i klocki.
- regularnie serwisowana skrzynia biegów – olej wymieniany co ok 50 tyś.
- auto zostało doinwestowane w kwestii napędu AWD (m.in. rozwiązanie problemu tulei przekładni kątowej) i inne kluczowe podzespoły (chętnie opowiem zainteresowanym).
Z usterek, to aktualnie czasami po długotrwałym kręceniu kierownicą przy parkowaniu do oporu (tylko w lewą stronę ;o) ) pojawia się błąd czujnika kąta skrętu kierownicy, który kasuje się po restarcie zapłonu. Pojawia się na tyle rzadko, że nie inwestowałem w regenerację (koszt ok 500 zł).
Auto sprowadzone z Hiszpanii, dzięki czemu większość lat nie widziało polskich zim i nie ma problemów z rdzą. Posiadam go od 2017 roku. Używane głównie na trasach, od 5 lat jako drugi samochód – idealny do długich podróży.
Zawsze serwisowałem go dla siebie i dostarcza mi wciąż mnóstwo frajdy z jazdy, ale ostatnio już się stał 3 samochodem w domu i niestety, na któregoś trzeba było się zdecydować...
Więcej informacji na telefon. Gdybym nie odbierał, proszę o sms, oddzwonię w wolnej chwili.