Auto mam od nowości - salon RP, pierwsza rejestracja 19.03.2019 jest to wersja Inscription D5 235 KM z opcjonalnym pakietem Rugged Luxury i Polestar, katalogowo MY19 ze wszystkimi możliwymi opcjami oprócz grzanej szyby czołowej / wyklucza się z Head Up / oraz bez Webasto - ale jest możliwość uruchomienia auta z aplikacji na 15 min wiec się nagrzeje. Kolor Electric Silver 477 z palety lakierów Premium ( były tylko dwa , biała perła i ten. wcześniej był jeszcze Ember Black ) Kolor ma w sobie bardzo dużo perły i zmienia mocno swój odcień w zależności od kąta padania światła i nasłonecznienia co doskonale widać na załączonych zdjęciach. Pakiet stylistyczny Rugged Luxury ( już nie dostępny w konfiguratorze jako opcja ) z podświetlanymi progami i felgą 20” oczywiście na pneumatyce. Koszt tej personalizacji stylistycznej to 40 tys zł. Aktualnie ma przejechane 164 tys km i rośnie. Jest absolutnie bezkolizyjne i nie ma ani jednego elementu lakierowanego powtórnie. Pedantycznie zadbane z położoną natryskowo powłoką Opti Coat 2 po dwóch latach odświeżoną oraz cyklicznie konserwowanymi skórami. Auto jest jeszcze 4 m-ce w Pekao Leasing wiec należałoby je wykupić i sprzedać na podstawie Faktury zwolnionej z Vatu. Podatek od sprzedaży po mojej stronie. Nie mam ciśnienia ze sprzedażą bo wiem co mam a auto jest perfekcyjne. Cena finalnie jaka mnie interesuje to 180 tys zł. Wiem jest z pułapu tych wyższych ale takiej specyfikacji nie znajdzie się na rynku wtórnym a nowego tak się nie skonfiguruje. Konfiguracja na 435 tyś zł, zainteresowanym prześlę na @. opcjonalnie sprzedam pakiet akcesorii, wszystkie są OEM , dywaniki lato -zima , belki dachowe czy box. Uprzedzając pytania : listwy wokół szyb i chrom wokół grilla zostały oklejone folią 3M na Black Glossy a Grill jest wymieniony na identyczny w kolorystyce pakietu stylistycznego i felg tj. Black Tech Matt. Żadna z szyb nigdy nie była wymieniona a te w przednich drzwiach mają najjaśniejszą z folii od wewnątrz. Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, wszystko serwisowane jest na czas. Interwał olejowy co 15 tyś km a przeglądy dokonywane są w ASO. Aktualnie po wymianie oleju i filtrów. Olej w skrzyni biegów, dyferencjale , Haldexie i tylnym moście wymieniony w czerwcu tego roku, była to druga wymiana, interwał co 65 tyś km. Rozrząd wymieniony przy 150 tyś km. Nowe tarcze kpl 4 szt i klocki wymienione w sierpniu ubiegłego roku. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu , tel.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.