Na sprzedaż Volvo z fantastycznym silnikiem 4.4 V8, wersja Executive 7 osobowa. Silnik i skrzynia pracują bardzo ładnie- bardzo dobrze przyspiesza, płynnie zmienia biegi. Jestem drugim właścicielem w Polsce, poprzedni sprowadził auto ze Szwajcarii przez firmę (do Szwajcarii ktoś przywiózł je jako własne ze stanów). Samochód z bardzo niskim jak na ten rocznik i oryginalnym przebiegiem- aktualnie niecałe 190 tyś – kilometrów (nie mil jak w innych ogłoszeniach!). Samochód bezwypadkowy- cały w oryginalnej powłoce lakierniczej. Ostatnie zmierzone spalanie na trasie- autostrada/ drogi szybkiego ruchu- 11.3l- wiem że wydaje się to niemożliwe przy tym silniku ale takie faktycznie było- przy normalnej jeździe 120/140km/h. W mieście na pewno więcej.
Auto z napędem na 4 koła, w bardzo wysokiej wersji wyposażenia, 7 miejsc, drewniana kierownica, piękna jasna skóra, szyberdach, klima z osobnym sterowaniem dla 3 rzędu siedzeń, HAK.
Auto kupione jako rodzinne w maju/czerwcu, jednak ze względu na za dużą dla żony moc auta, kupiliśmy mniejsze. Planowałem że zostanie dla mnie jednak nie ma sensu dojeżdżać do pracy tak dużym autem dla jednej osoby. Z żalem ponieważ szukałem dokładnie tego silnika i jasnego wnętrza z pewną historią, ale żeby nie stał bez sensu zapadła decyzja o sprzedaży.
Samochód ma jeszcze trochę do zrobienia, szykowałem się do tego ale jednak zapadła decyzja o sprzedaży dlatego szkoda mi czasu i sprzedaję tak jak jest. Do zrobienia: poprawki lakiernicze- drobne bo drobne ale są, aktualnie pali się check engine- zapalił się po tym jak pierwszy raz zapaliła się rezerwa (?) mechanik potwierdził że to prawdopodobna przyczyna- miałem to zweryfikować, skasować błąd i jeszcze raz jeździć az do rezerwy ale nie miałem jeszcze okazji, poza tym oczywiście silnik pracuje wzorowo. Ponadto do wymiany jest uszczelka pokrywy zaworów – nie wiem czy była wymieniana kiedykolwiek- mechanik twierdzi że nie, i że od bardzo dawna (od lat, czyli pewnie przez cały czas posiadania poprzedniego właściciela) jest jakiś bardzo drobny wyciek- silnik jest brudny a mój poprzednik dolewał trochę oleju raz w roku- czyli raz między wymianami, i tak od lat. Sam mechanik radził mi umyć silnik i wymienić uszczelkę przed sprzedażą, ale trochę się naczytałem że ten silnik trzeba wiedzieć jak czyścić i nie dawać tego byle komu więc zostawiłem temat dla przyszłego właściciela. Są jeszcze jakies drobne rzeczy które zauważyłem- zacinają się prawe drzwi z tyłu przy otwieraniu od środka- nie zawsze da się otworzyć – reszta działa bez zarzutu, ręczny przez to że praktycznie nieużywany słabo trzyma- jakby ktoś bardzo potrzebował to to tez można poprawić, ale przegląd przeszedł bez problemu. Mam do niego drugi komplet opon ale muszę dokładnie poszukać, opony które są założone są stare więc lepiej kupić nowe albo założyć całoroczne które postaram się znaleźć.
Wszystkie minusy opisałem jak najdokładniej potrafiłem żeby nie marnować czasu kupującego. Jak ktoś chce mieć wszystko zrobione idealnie zanim zacznie użytkować to w tym przypadku musi poświęcić trochę czasu, ale myslę że warto bo auto daje super frajdę z jazdy, jest bardzo dobrze wyposażone, wszystko co najważniejsze działa bez problemów (skrzynia, silnik), auto świeżo po przeglądzie, bardzo niski przebieg, bezwypadkowe. Na pewno jeszcze długo posłuży. Ostatnio zrobione:
• regeneracja alternatora
• nowe tarcze przód i tył
• nowe klocki przód i tył
• regeneracja reflektorów (na zdjęciach przed regeneracją)
• regeneracja skór
Do obejrzenia w okolicach Tczewa. Dla poważnie zainteresowanych mogę przesłać raport Carfax który pobrałem przed zakupem auta.