Volvo XC90 3.2 Summum
2007r, rok modelowy 2008
Przebieg 257k km
Jestem drugim użytkownikiem auta. Samochód kupiony w salonie w Goteborgu, sprowadzony od razu do Polski i tu użytkowany i serwisowany w ASO. Później serwisy w VOL-CAR w Markach oraz w VIP service w Radomiu.
Samochód bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne
Skóra jasna, bez dziur i przedarc
Wykończenie aluminium
5 miejsc
Gaz Alex optima, wtryski Yeti
Audio High Performance z CD i złączem do iPod
Fotelik tylny środkowy z podestem dla dziecka
Isofix 2x
Biksenon skrętny
Halogeny
Hak z oryginalnym modułem elektrycznym wtyczka 13pin
Butla z gazem pojemność Netto 40 litrów pod podłogą, bagażnik cały do dyspozycji
Tempomat
Skrzynia automat 6 biegów - pracuje bez zarzutu, ATF wymieniany co 30k km
Opony wielosezonowe Yokohama Blu-earth 18”, felgi są do polakierowania
Czujnik deszczu
Boczne szyby hydrofobowe
Dwustrefowa klimatyzacja, wszystkie nawiewy i sterowanie sprawne
Lusterka podgrzewane
Podgrzewane fotele
Auto czyste, podsufitka w stanie nieskazitelnym, wszystkie poduszki na miejscu
Auto przeszło wszystkie akcje serwisowe i ma wgrany najnowszy soft
AWD 4x4 sprawne
Jest katalizator i jest sprawny
Są dwa oryginalne klucze.
Brak korozji
Lakier oryginalny, jest trochę rys, jakieś małe wgniotki od parkingowych zdarzeń
Spalanie:
Miasto i korki:
- benzyna 16
- Gaz 18
Trasa 90:
- benzyna 9
- Gaz 10
Trasa 120:
- benzyna 11,5
- Gaz 13
Tak, czy inaczej auto śmiesznie tanie w eksploatacji na LPG. Brak różnicy w osiągach pomiędzy benzyna a gazem. Olej 0W30 Shell full synthetic zmieniany regularnie co 15k km.
Ważniejsze rzeczy zrobione w tym aucie:
- zawieszenie przód
- Zawieszenie tył - tuleje
- Łożyska dyfra tył
- Regeneracja pompy wspomagania
- Nowa pompa wody - SKF
- Pasek napędu osprzętu i wszystkie rolki nowe
- Regeneracja alternatora
- Hamulce tył i przód klocki tarcze - praktycznie nowe
- Poduszki silnika wymienione
- Nowy wentylator chłodnicy oryginalny
- Nowy klakson
- Nowe żarniki xenon philips
- Nowy płyn hamulcowy
- Nowy płyn chłodzący
Do zrobienia uczciwie - typowe rzeczy w XC90
- stukające przednie połośki w piastach - można dokręcać co jakiś czas, można kupić tuleje trapezowe poliuretanowe, albo się przyzwyczaić
- Wymienić olej w haldeksie bo zaraz już czas
- Zdjąć przednie tarcze hamulcowe i założyć od nowa na dobrze oczyszczoną piastę - tu mój mechanik schrzanił sprawę
- Zregenerować taśmę pozycjonera kierownicy - wyświetla się błąd - 400 PLN.
- Przyjrzeć się wiązce w drzwiach kierowcy - typowe dla tego modelu