1 / 26
Opis
Dostępne naczepy nowe (specyfikacja poniżej) i używane. Więcej informacji pod numerem telefonu
• • • • • • Fabrycznie nowa naczepa podkontenerowa CT521 (5 osiowa) DTEC • • • • • •
Fabrycznie nowa - 5-osiowe podwozie Combitrailer® (3 osie skrętne + 2 sztywne) jest podzielną naczepą podkontenerowa. Przeznaczoną specjalnie do transportu kontenerów 2 x 20 ft. Można także za jej pomocą transportować kontenery 40 ft.
- Podstawowe dane o pojeździe: -
• Rok produkcji: 2024
- Tylna 3-osiowa część, osie SAF, tarcza 430mm, ET120 (oś podnoszona, oś podnoszona, oś skrętna)
• Przednia 2-osiowa część osie SAF, tarcza 430mm, ET120 (oś skrętna, oś skrętna)
- Comibtrailer 5-osiowa (oś skrętna, oś skrętna, oś podnoszona, oś podnoszona, oś skrętna)
• Chlapacz D-TEC pod tylnym zderzakiem
- Dwie wysokości jazdy (druga o 4cm wyższa), sterowanie za pomocą przycisku
• Cynkowanie górna część ramy
- 2-warstwowy lakier 2K RAL 5015
• Rozmiar opon: przód 385/55 R22,5, tył 385/65 R22,5. Marka Hankook
- Dwie pary klinów pod koła
• Parkingowe nogi podporowe dla przedniej części
- CE-pomarańczowe tablice ostrzegawcze
• Dokumenty, homologacja europejska do rejestracji pojazdu w Polsce. (+ tablice ECE z tyłu)
- Dane techniczne: -
• Max nacisk na siodło: 17 000 kg
- Max nacisk na osie: 9 000 kg
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 57 000 kg
- Masa własna: 8 400 kg
• Dopuszczalna ładowność: 48 600 kg
- Wysokość siodła: 1.110 mm
• Wysokość skrzyni: 1.100 mm
- Zalety: -
• Niezwykle wydajny dzięki temu, że można jeździć osobno, zarówno z przednią, jak i tylną sekcji
- Jednoczesne załadowanie i rozładunek dwóch 20 ft kontenerów w dokach załadunkowych
• Niskie zużycie paliwa i niskie zużycie opon dzięki zastosowaniu osi samosterującej.
- Zastosowanie osi podnoszonej optymalizuje rozkład masy, również w przypadku nierównomiernie załadowanych kontenerów. Zapewnia to większe bezpieczeństwo i zmniejsza ryzyko przeciążenia
• • • • • • • W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu • • • • • •
Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:
Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor
Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu.
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
5 grudnia 2024 12:57
Szczegóły
Podstawowe
Kraj pochodzenia
Holandia
Marka pojazdu
D-TEC
Model pojazdu
CT-521
Gwarancja dealerska (w cenie)
12 miesięcy
Stan
Nowy
Dopuszczalna ładowność
48500 kg
Rok produkcji
2024
Możliwość finansowania
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Liczba osi
5
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Informacje o sprzedającym
Trailertec Polska sp. z o.o. - Naczepy
Sprzedający profesjonalny
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi
Naprawa samochodów
Wynajem pojazdów
Naprawa mobilna