D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 1
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 2
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 3
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 4
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 5
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 6
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 7
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 8
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 9
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 10
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 11
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 12
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 13
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 14

1 / 14

D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 1
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 2
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 3
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 4
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 5
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 6
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 7
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 8
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 9
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 10
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 11
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 12
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 13
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 14

23 sierpnia 2024 14:11

ID: 6126424848

Szczegóły

Marka pojazdu

D-TEC

Model pojazdu

Tanktrailer SV2006-BASIC

Rok produkcji

2024

Możliwość finansowania

Tak

Kraj pochodzenia

Holandia

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

3

Dopuszczalna ładowność

32500 kg

Stan

Nowy

Opis

• • • • • • Fabrycznie nowa cysterna - D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC • • • • • •


W sprzedaży mamy fabrycznie nowe naczepy o różnych wariantach i zastosowaniach - specyfikacja wedle życzeń klienta.

(np. z systemem skrętnych osi, różne kubatury i zastosowania, z pompą próżniową)


Opis i zdjęcia przedstawia opcje i możliwość wykoniania produktu.


- Masa własna: 5100kg (+/- 2%)

- Kubatura: 28m3/30m3/31m3

- Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm

- Valx osie 9 tonowe, z hamulcami bębnowymi lub tarczowymi / Jost z hamulcami tarczowymi / Osie SAF z hamulcami tarczowymi

- System hamulcowy Wabco EBS lub Knorr EBS

- Pierwsza oś może być podnoszona automatycznie. Podnoszeniem i opuszczaniem osi steruje komputer EBS. Obsługiwany również przez trzykrotne naciśnięcie hamulca. Ze wspomaganiem trakcji: Zwiększenie maksymalnego obciążenia osi 2 i 3 do 130%, do 30 km / h.

- 3 Oś może być skrętna

- Zaawansowana optymalizacja trakcji (ATO). Dzieki automatycznemu czesciowemu odciazeniu osi 1 osie 2 i 3 sa obciazone do 100%. Zwieksza to obciazenie siodla ciezarówki, zapewniajac lepsza przyczepnosc. Aktywacja ATO za pomoca przycisku w kabinie lub na przyczepie, po czym system ten reguluje sie automatycznie. Po wylaczeniu zaplonu system wylacza sie sam.

- Tylny zderzak z chlapaczem D-TEC

- Wąż dokujący 10" lub 8" górny / zawór ręczny lub pneumatyczny

- Opcje mieszania płynu- 4-calowa rura z dwoma wylotami. Środkowa część i przednia część - 2,5 (Sterowana hydraulicznie z pompy. Możliwość pracy niezależnej.) / możliwe sterowanie pneumatyczne

- Pompa Vogelsang, 6.000 l/min. VX186-260GL NBR HiFLo lub Pompa Borger FL1036, 6.000 l/min z plytami sciernymi i 6 blokami gumy

- Wskaźnik poziomu z automatycznym zatrzymaniem pompy

- Po lewej i prawej stronie przyczepy mały i wysoki schowek na wąż 5m, ocynkowany (szerokość 250mm, wysokość 190mm).

- Linki na rynienkach do zabezpieczenia

- Żółty okrągły reflektor z tyłu naczepy na górze

- Halogeny robocze ledowe

- Standardowe złącze 15-stykowe 2x złącza 7-stykowe.

- Rozmiar opon 385/65R22

- Felgi Aluminiowe Alco Durabright lub Better Wheel

- Dwie pary klinów pod koła

- Dokumenty COC do rejestracji.

- Dodatkowy właz z tyłu

- Pneumatyczny lejek do zalewania na górze cysterny o średnicy 420mm

- Krótki pomost do wentylacji z barierka

- Wziernik z przodu, w rogu (stal ocynkowana), z zaworem ręcznym lub pneumatycznym

- Okno kontrolne z tylu po prawej stronie na dole

- Druga przegroda w naczepie

- 6" wolnego przepływu z tylu, czyli opcja rozładunku grawitacyjnego

- Rynny i drazek do zderzaka ze stali nierdzewnej

- Złącze bauer zamiast perrot

- Oświetlenie LED zamiast żarówkowego w tylnej części oświetlenia

- Sprzeglo Stortz 89 mm, zamontowane na bebnie wentylacyjnym. do odprowadzania oparów

- 100-litrowy zbiornik na wode na podwoziu, w tym kran z tylu.

- Zbiornik na czysta wode 30 litrów po lewej stronie.

- Zawór spustowy w najniższym punkcie zbiornika cysterny

- Rockbox z zaworem recznym 6”. / skrzynka na kamienie, spadajace grawitacyjnie przy zaladunku

- Przewody hydrauliczne przedluzone do plyty przylaczeniowej z przodu (SV2006)

- Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej 1m

- Cisnienie w oponach TPMS

- Aluminiowy zbiornik powietrza zamiast stalowego zbiornika powietrza

- Pudelko na gasnice


• • • • • • • W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu • • • • • •


Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek:

Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor


Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu.

Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

 

Informacje o sprzedającym

Trailertec Polska sp. z o.o. - Naczepy

Trailertec Polska sp. z o.o. - Naczepy
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (20) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Naprawa mobilna icon

    Naprawa mobilna