NACZEPA MARKI FEBER / INTER CARS Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ LEGRAS
DANE TECHNICZNE NACZEPY:
Pojemność skrzyni 91,5 m 3
Długość wewnętrzna bez ściany zgarniającej umieszczonej z przodu 13 515 mm
Długość wewnętrzna z ścianą przesuwną wewnątrz skrzyni 13 485 mm
Szerokość wewnętrzna 2 480 mm
Wysokość wewnętrzna 2 600/2 800 mm
Wysokość siodła 1 150 mm
Wysokość całkowita pojazdu 4000 mm
Waga pojazdu 7990 +/- 3%
PODWOZIE:
• RAMA PEŁNA - konstrukcja spawana ze stali STRENX/DOMEX – zwiększona elastyczność oraz żywotność pojazdu
• płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim
• 8mm płyta pod-siodłowa
• nogi podporowe JOST
• 3-osie JOST Weightmaster z hamulcem tarczowym Ø 430 mm
• zawieszenie pneumatyczne,
• pierwsza oś podnoszona automatycznie
• instalacja elektryczna ASPOCK 24 V FULL LED zgodna z wymogami ISO, 2x7 oraz 1x15
• osłona na lampy z tyłu pojazdu / zamykana podczas rozładunku
• oświetlenie boczne + dodatkowe światła konturowe z przodu oraz z tyłu pojazdu
• taśma odblaskowa na skrzyni pojazdu
• układ hamulcowy system antyblokującym EBS 2S/2M oraz RSS
• automatyczny hamulec postojowy
• zawór rampowy Ilevel
• manometr do pomiaru ciśnienia w poduszkach
• 6 błotników plastikowych pełnych
• Osłony antyrowerowe po lewej i prawej stronie pojazdu
• koła - felgi 10-cio otworowe stalowe/aluminiowe (ET 120)
• ogumienie Continental Hybrid HT3 385/65 R 22,5 - 7 sztuk
SKRZYNIA ŁADUNKOWA: aluminiowa
• profile aluminiowe 2mm ścianka wewnątrz oraz 2mm ścianka zewnętrzna
• balkon na ścianie przedniej pojazdu
• tylne zamknięcie: DRZWI (50/50), każda strona zamykana na 2 zamki, czyli 4 rygle
• 3 poprzeczki spinające wewnątrz skrzyni
• 3 stopniowa drabinka umieszczona z tyłu pojazdu po prawej stronie
• plandeka o gramaturze 650 g/m² PVC rozwijana na lewą stronę pojazdu patrząc z tyłu pojazdu
• mocowanie plandeki na 4 pasy, haczyk do mocowania pasów
• w odległości 300mm od końca pojazdu na podłodze pod panelami alu znajduje się blacha Hardox po której poruszają się panele także podbite Hardoxem / kontakt HARDOX / HARDOX
• pneumatyczny zamek zwalniający drzwi podczas wyładunku – aby nie zasypać kierowcy podczas otwierania drzwi, umieszczony po lewej stornie pojazdu, przed 1 osią
• lakierowanie standardowo w komorach lakierniczych - MOŻLIWOŚĆ WYBORU KOLORU POJAZDU
SYSTEM ZAŁADUNKU ORAZ ROZŁADUNKU:
• profile aluminiowe marki LEGRAS poruszane za pomocą systemu hydraulicznego CARGO FLOOR – 21 paneli (3x7), rozładunek 8-12 minut,
• sterowanie elektroniczne rozładunkiem START /STOP umieszczone na 10m kablu po lewej stronie pojazdu, sterowanie zamykane w wodoodpornej skrzynce umieszczonej po lewej stronie pojazdu
• możliwość rozładunku ruchomej podłogi manualnie, poprzez zawór umieszczony w ramie pojazdu – w przypadku awarii zasilania elektrycznego
• PANEL PODŁOGOWY TYP 10 O GRUBOŚCI: 7 MM GÓRNY, 3 MM DOLNY (możliwość poruszania się wózkiem widłowym o masie do 9T) bardzo grube panele z pionowymi wzmocnieniami wewnętrznymi – dłuższa żywotność podłogi, jednocześnie większe naciski o 2 T,
• podłoga z nachodzącymi panelami – dająca możliwość transportu m.in. rzepaku
• dodatkowa aluminiowa przesuwna ściana przednia w celu oczyszczania skrzyni podczas rozładunku wyposażona w plandekę z zamocowaną deską drewnianą na dole plandeki
• przyłącza instalacyjne zamontowane z przodu pojazdu
CENA NETTO NACZEPY
• 275 000pln - odbiór Sieradz (POLSKA) - pojazd dostępny od ręki
Szczegółowych informacji udzielą opiekunowie regionu:
woj. zachodniopomorskie, pomorskie, kujawsko-pomorskie - tel.
woj. mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie - tel.
woj. opolskie, śląskie, dolnośląskie - tel.
woj. łódzkie, świętokrzyskie - tel.
woj. wielkopolskie, lubuskie - tel.
woj. małopolskie, podkarpackie, lubelskie - tel.
Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Podana cena dotyczy pojazdów, które mają wykonywane przeglądy oraz obsługę serwisową w siedzibie firmy Feber w Sieradzu
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.