1 / 20
Szczegóły
Opis
Dzień dobry,
zapraszam do zakupu bardzo ciekawej i sprawnej cysterny paliwowej LAG.
Cysterna służyła do dowożenia paliw na własne stacje.
Poniżej dane techniczne:
Nacisk na siodło : 10.000 kg
Nacisk na osie : 24.000 kg
Masa własna : 5.350 kg
Wysokość czopa sprzęgowego: 1.250 mm
4 komory
Pojemność w litrach : 38.200 brutto / 36.200 netto
Pojemność komór (95%) : 13.000 – 7.000 – 4.200 – 12.000
Komory 1 i 4 wyposażone w falochron
Zbiornik wykonany z aluminium.
Kształt cylindryczny ze zwężeniem ( 1900/2150 mm)
Grubość ścianek : 5,1 mm
Zbiornik w swojej górnej części wyposażony jest w rynnę chroniącą o szerokości 1.300mm
Górne wyposażenie każdej komory
Okrągły właz (DN 530) z pokrywą zawierający otwór wlewowy DN 300 do załadunku odgórnego.
Jeden pneumatyczny zawór oddechowy DN 50.
Bezpiecznik przeciwogniowy z instalacją hermetyzacji oparów. Elektro –optyczny układ antyprzelewowy
System rozładunkowy i załadunek cysterny
Każda komora wyposażona jest w 4 calowy, pneumatyczny zawór denny, do którego podłączony jest w rurociąg rozładunkowy skierowany na LEWĄ stronę cysterny.
Strona LEWA – aluminiowa szafa – w niej 4 złącza API do załadunku oraz złącze do hermetyzacji oparów.
Rozładunek poprzez nakładany reduktor 4”API na 3” Kamlock Strona PRAWA – aluminiowe osłony boczne ( w opcji: druga szafa a w niej układ pomiarowy)
Górny załadunek poprzez otwory we włazach.
Hermetyzacja oparów
Bezpiecznik ogniowy każdej komory podłączony jest do 4 calowego rurociągu hermetyzacji oparów. Rurociąg ten przedłużony jest do dolnej części cysterny i kończy się złączem w szafie po stronie lewej
Górny pomost obsługowy
Składana barierka o wysokości 1.000 mm wzdłuż całej długości cysterny.
Aluminiowa drabinka z tyłu cysterny.
Podwozie jezdne
Czop sprzęgłowy SAE 2 cale marka JOST, stalowa płyta sprzęgłowa.
Mechaniczne podpory postojowe marki JOST (dwie prędkości)
Wózek jezdny wyposażony w 3 osie marki BPW Eco Plus, dystans pomiędzy osiami 2x 1.310 mm,
zawieszenie powietrzne, stalowe pół –resory.
Osie wyposażone w hamulce tarczowe (370 x 45mm)
Pierwsza oś podnoszona automatycznie przez EBS 6 kół stalowych 11.75 R 22, 5 Opony 385/65 R 22,5 Hamulce zgodne z normami EEC z aluminiowym zbiornikiem na powietrze.
Pneumatyczny hamulec postojowy na dwie osie.
System EBS Wabco , typ 2 / 2 M
System stabilizacji trakcji RSS.
Oświetlenie 24 V, jedno złącze 15 polowe,
8 komorowe lampy tylne zintegrowane na zderzaku ( kierunkowskaz, światło stop, tylne światło, światło przeciw-mgielne, światło cofania).
Na zderzaku - dwie lampy ( prawa i lewa) pozycyjne
Pomarańczowe lampy obrysowe po obu stronach cysterny.
3 pary błotników z PCV z fartuchami przeciwbłotnymi.
Tylny zderzak aluminiowy.
Pozostałe wyposażenie
Podłączenie uziemienia.
Tablica do umieszczenia symbolu ADR umieszczona w tylnej części cysterny.
2 x gaśnica 6 kg
Dwa kliny podporowe z tworzywa sztucznego, w pojemnikach po lewej stronie.
Pasek uziemiający w ruchu.
Pojemniki na węże rozładunkowe Taśma odblaskowa na dennicy tylnej i po bokach
Lakierowanie:
Zbiornik – kolor biały RAL 9010
Podwozie – kolor szary FLN 7501
23 października 2024 14:25
Informacje o sprzedającym
Dawid
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie