Lag - 1
Lag - 2
Lag - 3
Lag - 4
Lag - 5
Lag - 6
Lag - 7
Lag - 8
Lag - 9
Lag - 10
Lag - 11
Lag - 12
Lag - 13
Lag - 14
Lag - 15
Lag - 16
Lag - 17
Lag - 18
Lag - 19
Lag - 20

1 / 20

Lag - 1
Lag - 2
Lag - 3
Lag - 4
Lag - 5
Lag - 6
Lag - 7
Lag - 8
Lag - 9
Lag - 10
Lag - 11
Lag - 12
Lag - 13
Lag - 14
Lag - 15
Lag - 16
Lag - 17
Lag - 18
Lag - 19
Lag - 20

Szczegóły

Marka pojazdu

Lag

Rok produkcji

2014

Kraj pochodzenia

Polska

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

3

Stan

Używany

Opis

Dzień dobry,


zapraszam do zakupu bardzo ciekawej i sprawnej cysterny paliwowej LAG.


Cysterna służyła do dowożenia paliw na własne stacje.


Poniżej dane techniczne:


Nacisk na siodło : 10.000 kg

Nacisk na osie : 24.000 kg

Masa własna : 5.350 kg

Wysokość czopa sprzęgowego: 1.250 mm


4 komory


Pojemność w litrach : 38.200 brutto / 36.200 netto

Pojemność komór (95%) : 13.000 – 7.000 – 4.200 – 12.000

Komory 1 i 4 wyposażone w falochron

Zbiornik wykonany z aluminium.

Kształt cylindryczny ze zwężeniem ( 1900/2150 mm)


Grubość ścianek : 5,1 mm

Zbiornik w swojej górnej części wyposażony jest w rynnę chroniącą o szerokości 1.300mm


Górne wyposażenie każdej komory


Okrągły właz (DN 530) z pokrywą zawierający otwór wlewowy DN 300 do załadunku odgórnego.

Jeden pneumatyczny zawór oddechowy DN 50.

Bezpiecznik przeciwogniowy z instalacją hermetyzacji oparów. Elektro –optyczny układ antyprzelewowy


System rozładunkowy i załadunek cysterny


Każda komora wyposażona jest w 4 calowy, pneumatyczny zawór denny, do którego podłączony jest w rurociąg rozładunkowy skierowany na LEWĄ stronę cysterny.

Strona LEWA – aluminiowa szafa – w niej 4 złącza API do załadunku oraz złącze do hermetyzacji oparów.

Rozładunek poprzez nakładany reduktor 4”API na 3” Kamlock Strona PRAWA – aluminiowe osłony boczne ( w opcji: druga szafa a w niej układ pomiarowy)

Górny załadunek poprzez otwory we włazach.


Hermetyzacja oparów


Bezpiecznik ogniowy każdej komory podłączony jest do 4 calowego rurociągu hermetyzacji oparów. Rurociąg ten przedłużony jest do dolnej części cysterny i kończy się złączem w szafie po stronie lewej


Górny pomost obsługowy


Składana barierka o wysokości 1.000 mm wzdłuż całej długości cysterny.

Aluminiowa drabinka z tyłu cysterny.


Podwozie jezdne


Czop sprzęgłowy SAE 2 cale marka JOST, stalowa płyta sprzęgłowa.

Mechaniczne podpory postojowe marki JOST (dwie prędkości)

Wózek jezdny wyposażony w 3 osie marki BPW Eco Plus, dystans pomiędzy osiami 2x 1.310 mm,

zawieszenie powietrzne, stalowe pół –resory.

Osie wyposażone w hamulce tarczowe (370 x 45mm)

Pierwsza oś podnoszona automatycznie przez EBS 6 kół stalowych 11.75 R 22, 5 Opony 385/65 R 22,5 Hamulce zgodne z normami EEC z aluminiowym zbiornikiem na powietrze.

Pneumatyczny hamulec postojowy na dwie osie.

System EBS Wabco , typ 2 / 2 M

System stabilizacji trakcji RSS.

Oświetlenie 24 V, jedno złącze 15 polowe,

8 komorowe lampy tylne zintegrowane na zderzaku ( kierunkowskaz, światło stop, tylne światło, światło przeciw-mgielne, światło cofania).

Na zderzaku - dwie lampy ( prawa i lewa) pozycyjne

Pomarańczowe lampy obrysowe po obu stronach cysterny.

3 pary błotników z PCV z fartuchami przeciwbłotnymi.

Tylny zderzak aluminiowy.


Pozostałe wyposażenie


Podłączenie uziemienia.

Tablica do umieszczenia symbolu ADR umieszczona w tylnej części cysterny.

2 x gaśnica 6 kg

Dwa kliny podporowe z tworzywa sztucznego, w pojemnikach po lewej stronie.

Pasek uziemiający w ruchu.

Pojemniki na węże rozładunkowe Taśma odblaskowa na dennicy tylnej i po bokach


Lakierowanie:


Zbiornik – kolor biały RAL 9010

Podwozie – kolor szary FLN 7501

 

23 października 2024 14:25

Informacje o sprzedającym

Dawid

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Poniatowa, opolski, Lubelskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store