1 / 31
Szczegóły
Opis
Przyczepa podłodziowa NACHTMAN serii AQUAman N3, jednoosiowa z DMC (Dopuszczalna Masa Całkowita) w zakresie od 900 do 1800 kg. Dedykowana w standardzie do przewozu jednostki pływającej długości od 5 do 6,25 m (21 stóp). Przyczepy są dostępne z odpowiednio dłuższą ramą, do transportu łodzi nawet do 7,2 m tj. 24 stopy. Podwozia zbudowane na bazie ramy o szerokości 1500 mm. Występują również w szerszych odmianach od 1600 do 1900 mm. Konstrukcja ramowa wykonana z mocnych, gatunkowych wysokich (h=120) profili zamkniętych z czterema giętymi poprzeczkami ramy typu „V”. Ostatnia poprzeczka stała, przykręcana lub dla wymagających w połączeniu z wahliwym wózkiem, wyposażonym w podwójną rolkę kilowo-slipową. Dzięki poprzeczkom typu „V” uzyskujemy najniższy z możliwych środek ciężkości i minimalne zanurzenie przyczepy przy slipowaniu łodzi. Elementy konstrukcyjne ramy są spawane i ocynkowane w procesie ogniowym. Na wyposażeniu przyczepy ma zastosowanie zaczep holowniczy z urządzeniem najazdowym sterującym hamulcami renomowanej, niemieckiej marki AL-KO z dopuszczeniem nawet do 2,7 T w zależności od zastosowanego zawieszenia. Aby uzyskać optymalne wypoziomowanie przyczepy względem samochodu możemy zaproponować dowolną wysokością zaczepu w zakresie 120 mm. Zawieszenie zastosowane w przyczepie jest dedykowane do przyczep podłodziowych, niemieckiej firmy AL-KO w układzie jednoosiowym o nośności 1350, 1500 lub 1800 kg, „waterproof” z możliwością zmiany miejsca posadowienia względem ramy przyczepy. Mocowanie zawieszenia do ramy zrealizowane za pośrednictwem dedykowanych uchwytów lub cybantów. Standardowe koła 165R13C lub dla zawieszeń 1500 i 1800 kg 185R14C, względnie niższe 195/50R13C z różnicą wysokości do 70 mm. Błotniki z elastycznego tworzywa niderlandzkiej firmy De Haan, mocowane do stopni wejściowych zintegrowanych z ramą. Koło manewrowe niemieckiej marki Winterhoff z dopuszczalnym naciskiem od 200 kg, optymalnym centralnym mocowaniem. Na wyposażeniu przyciągarka z pasem i zaczepem hakowym (opcjonalnie możliwa wyższej klasy), osadzona na wysokim postumencie, wyposażonym w gumową pojedynczą dziobnicę z pełną regulacją wysokości i długości względem ramy przyczepy. Rama przyczepy wyposażona w sześć stałych uchwyty do mocowania pasów transportowych. Na poprzeczkach ramy „V” zamontowane rolki kilowe szerokości 150 mm z regulacją wysokości w zakresie do 100 mm (opcjonalnie 185 mm z regulacją wysokości 140 mm) . Jako boczne podparcie łodzi w standardzie zastosowanie mają 2 szt. podpór rolkowych 2x1 i 2 szt. podpór płaskich w rozmiarze 300x95 mm (opcjonalnie: słupki śrubowe, podpory gumowe, systemy wielorolkowe lub płozy wykonane ze sklejki wodoodpornej wyłożone czarnym materiałem o podwyższonej ścieralności i odporności na UV). Na wyposażeniu standardowym przyczepy montowane oświetlenie pozycyjne i obrysowe w technologii LED. Lampy zespolone z kloszami typu „clarglass”, zamocowane na pojedynczych, wysuwanych wspornikach z możliwością demontażu. Dostępne również oświetlenie FULL LED. Instalacja elektryczna wysokiej jakości, wykonana ręcznie z przewodów o powiększonej średnicy (bez szybko-złączek), zakończona niklowaną wtyczką 13 pin. Możliwe zastosowanie bardzo bogatego wyposażenia dodatkowego i wielu innych udogodnień.
Przyczepa jest objęta 5-o letnią gwarancją.
Produkujemy przyczepy według indywidualnych preferencji klienta.
20 listopada 2024 7:36
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie