1 / 13
Opis
Naczepa stale serwisowna nowa podłoga oraz odświezona rama !!!
Cena 16.500eur netto
TECHNICZNY OPIS
Masa całkowita zestawu (dopuszczalna) 40 t
Masa całkowita naczepy (techniczna) 39 t
Techniczne dopuszczalne obciążenie zawieszenia osi 27 t
Techniczne obciążenie siodła 12 t
Masa własna ok. 6,9 t
Wymiary
Długość wewnętrzna platformy ok. 13.620 mm
Szerokość wewnętrzna platformy ok. 2.480 mm
Szerokość całkowita 2.550 mm
Wysokość załadowcza z przodu ok 1.040 mm
Wysokość siodła bez ładunku ok. 960 mm (naczepa w poziomie przy siodle ok. 960 mm)
Wysokośc podłogi ok. 80 mm nad wysokością płyty siodła
Przy połączeniu z ciągnikiem siodłowym wymagane jest przestrzeganie przepisów
dotczących wysokości całkowitej oraz długości całego zestawu.
nie wolno odczepiać pod załadunkiem
Rama
Stalowa spawana konstrukcja, specjalna niska konstrukcja
Wzmocniona rama przystosowana do obciążeń punktowych 25 ton na 4 metrach w punkcie
ciężkim
Wzmocnione poprzeczki 4 mm o rozstawie max 400mm
Rama przystosowana do transportu traktorów/maszyn budowlanych o macie całkowitej max
13 ton oraz szekodości max. 2.470mm
Wysokość ramy z przodu 80mm
Wymienny 2" czop królewski (miejsce zamocowania wg przepisów EG, odległość narożna
2.240 mm)
Rama dla ciągnika sodłowego z płytą siodła bez ładunku 960 - 1.050 mm dla ciągników z
zawieszeniem pneumatycznym.
Wzmocnione profile 5mm z 22 parami 5 tonowych pierścieni chowanych w bocznym profilu,
możliwość zabezpieczenia szerokich ładunków, na niskiej ramie w przedniej części składane
4 pary pierścieni wewnątrz pokładowe 5 tonowe.
Na końcu naczepy skos ok. 15°, ok. 500 mm z wypełnieniem.
Rama wyposażenie dodatkowe
7 par otworów na kłonice w ramie zewnętrznej podział od przedniej ściany:
1. ok. 1.255 mm,
2. ok. 3.471 mm,
3. ok. 5.343 mm,
4. ok. 7.350 mm,
5. ok. 8.889 mm,
6. ok. 11.535 mm,
7. ok. 13.000 mm
(możliwe korekty odległości ze względu na możliwości techniczne)
4 pary otworów na kłonice na wewnętrznej stronie ramy głównej podział od przedniej
ściany:
1. ok. 1.269 mm,
2. ok. 3.471 mm,
3. ok. 7.245 mm,
4. ok. 13.000 mm:
możliwe korekty odległości ze względu na możliwości techniczne)
Chowane zamki dla kontentenerów 1x40 oraz 2x20, 1x30, 1x20 cięzka
kontener nie jest równo z końcem naczepy
U-profil na końcu ramy(proszę podać typ rozmiar i markę najazdów)
Podpory
Mechanicznie 2 x 12 t obsługiwane z jednej strony, marka wg wyboru producenta
Dodatkowo mechaniczne podpory z tyłu naczepy
Układ jezdny
SAF–agregaty powietrzne z osiami z hamulcami bębnowymi, (19,5)
Osie sztywne, 3 x 9 ton, rozstaw osi 2 x 1.310 mm
Mechaniczny licznik na środkowej osi z prawej strony
Mechanizm podnoszenia 1 osi (opuszcza oraz podnosi się automatycznie w zależności od
obciążenia). Dodatkowo obwód elektryczny dla możliwości sterowania osią z kabiny kierowcy
(z naszej strony bez obwodu w ciągniku oraz przycisku sterującego w kabinie kierowcy).
Dodatkowo przycisk do sterowania osią na przedniej ścianie (nie jest możliwe podniesienie
osi przy załadowanej naczepie)
Koła zapasowe:
System hamulcowy
Dwuobwodowy system hamulcowy wg dyrektywy EG 71/320 oraz ECE R13
EBS – elektroniczny system hamulcowy
Wabco 2S2M = jedna oś sensorowana
RSS – system stabilizacji jazdy
Postojowy hamulec pneumatyczny na 2 osie
Aluminiowe zbiorniki powietrza
Zawieszenie powietrzne z zaworem podnoszenia oraz opuszczania (ok. +180/-70 mm)
Automatyczna regulacja poziomu do jazdy powyżej 15 km/h.
Bez przewodów/kabli połaczeniowych do ciągnika siodłowego
Systemy bezpieczeństwa/pomoc
18.12.2014/ 3.10.0 3-Achs-Ultralight-Großraum-Plateausattelanhänger / Änderungen vorbehalten Seite 5 / 6
Obciążenia osi jest jest na wyświetlaczu w ciągniku(musi być przystosowany do tego) sygnał
nadawany jest przez EBS (nie ma potrzeby kalibracji)
1 manometr umieszczony na naczepie do kontroli masy załadowanego towaru
Podłoga (deski, profile Omega, płyta przeciwposlizgowa)
Podłoga z desek świerkowych o grubości 30 mm, ułożonych wzdłużnie, przekładanych
aluminiowymi profilami Omega.
Nad podłogą na całej powierzchni płyty przeciwpoślizgowe z prasowanego drewna
brzozowego o grubości 9 mm, w jednej płaszczyźnie z ramą zewnętrzną.
(Wytrzymałość podłogi 7 t na oś wózka)
Przednia Sciana
Stała aluminiowa ściana przednia z profili zamkniętych 1.700 mm z 2 wspornikami,
Wyposażenie elektryczne
24 Volt zgodne z dyrektywą EG 76/756/EWG
2 częsciowo LED lampy tylne umieszczone w zderzaku
LED-lampy obrysowe boczne
2 lampy obrysowe na zderzaku
2 x 7-polowe oraz 1 x 15-polowe gniazda elektryczne
2 dodatkowe LED światła cofania
3 polowe gniazdo
Kogut wraz z mocowaniem na zderzaku
Lakierowanie
Granulacja (śrutowanie) części stalowych, ocynk natryskowy oraz lakierowanie natryskowe
2 składnikowymi lakierami akrylowymi (wg palety kolorów RAL lub koloru pojazdu
ciężarowego, ciągnika)
RAL 7021 czarno-szary...... = rama, łącznie z profilami zewnętrznymi
Oxydowane........................ = profile ściany przedniej
Na oxydowanych elementach możliwe różne odcienie kolorów.
Części z tworzywa oraz ocynkowane ogniowo, nie lakierowane, części i podzespoły
lakierowane proszkowo, czarne.
Opis
Bez reklamy (logo) klienta
Po obu stronach oraz z tyłu oznakowanie konturowe wg ECE48
Akcesoria/Ogólne
3 pary pojedyńcze błotniki kół
Bez drabinki
Zderzak zgodnie z przepisami
2 kliny pod koła zgodnie z przepisami
Tablice gabarytowe rozkładane do 4000mm o wymmiarach 400 x 400mm, mocowane z
przodu, przy podporach oraz z tyłu naczepy z 2 lampami obrysowymi na każdej tablicy
wg normy DIN 30710
Szeroki fartuch
Akcesoria/ załączniki
Skrzynia paletowa na 24 europalety przed osiami
2 sztuki kosze na koła zapasowe zaraz za osiami
NAJAZDY ALUMINIOWE ALTEC VFR120 WYTZRYMAŁOŚĆ 19T/PARĘ
6 grudnia 2024 8:39
Szczegóły
Podstawowe
Kraj pochodzenia
Polska
Marka pojazdu
Schwarzmuller
Stan
Używany
Dopuszczalna ładowność
29400 kg
Rok produkcji
2016
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Liczba osi
3
Potrzebujesz finansowania?
Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.
Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Informacje o sprzedającym
Adrian
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2018
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie