1 / 15
Szczegóły
Marka pojazdu
System TrailersModel pojazdu
Web-Trailer COS-27 Mitten-Heckschieber Chassis 45ft
Rok produkcji
2024
Leasing
TakKraj pochodzenia
NiemcyPierwszy właściciel (od nowości)
TakBezwypadkowy
TakLiczba osi
3
Dopuszczalna ładowność
38500 kg
Stan
Używany
Opis
Niemiecki producent naczep kontenerowych różnych konfiguracji i specyfikacji dla potrzeb klienta .
https://trailer-info.eu/index.php
https://www.youtube.com/@webtrailergmbh/videos
Podwozie kontenerowe COS-27 z tylną i środkową prowadnicą do kontenerów ze zjeżdżalnią środkową i tylną
Nagranie
Kontener 1x20 stóp licowany z tyłu,
Pojemnik o wysokiej kostce o wymiarach 1x40 stóp z gęsią szyją
Kontenery 2x20 stóp
Kontenery 1x45 stóp (nadmierna długość z tyłu tylko za specjalnym pozwoleniem)
Wysokość do jazdy z przodu, bez obciążenia, ok. 1250 mm, z tyłu ok. 1130 mm (górna krawędź).
Długa belka) przy wysokości siodełka 1120 mm
Długość podwozia ok. 9331 mm (wsunięte) techniczne naciski na oś: 27 000 kg (3 x 9000 kg)
Maksymalne obciążenie siodła ok. 16 000 kg
Śluzy kontenerowe Jost lub Schneider
24 do markowego podwozia teleskopowego (Jost/SAF)
Markowe osie (SAF/BPW/JOST)
Oś 9 do 22,5" hamulce tarczowe
Funkcja automatycznego podnoszenia osi pierwszej osi (opcjonalnie trzecia oś)
Układ hamulcowy EBS firmy Knorr lub Wabco
Odległość osi ok. 1310/1410 mm
Markowe opony 385/55 R 22,5
System oświetlenia 7x wielofunkcyjna lampa LED
Kontrola ciśnienia w oponach
migający SML
Złącze 15-pin + 2x7-pin z przodu
Przedłużenie części środkowej mechanicznie za pomocą ciągnika siodłowego
Blokada pneumatyczna
Siłownik pneumatyczny i dźwignia sterująca wysuwem tylnym
System ochrony przed uderzeniami składający się z płaskiej stali 50x30mm poziomo z tyłu na rurze C pomiędzy płytami bocznymi, płyta narożna 30mm na zamku kontenera zamiast zderzaka udarowego, wysięg 50mm
Dwa kliny pod koła z uchwytem, z tworzywa sztucznego lub ocynkowane
Odbojnik plastikowy 180°
Zabezpieczenie przed kolizją boczną z profilu aluminiowego lub z tworzywa sztucznego po obu stronach
Płyta lampy tylnej premium, duża i składana (aluminium anodowane)
Spawane zabezpieczenie przeciwnajazdowe (rura prostokątna)
Tabliczka znamionowa ECE
Przystanek dla kontenerów z przodu
Zabezpieczenie przed kolizją boczną z profilu aluminiowego lub z tworzywa sztucznego po obu stronach
Malowanie podwozia w kolorze RAL 9005 lub Nova szary 7350 na inne kolory za dopłatą (tylko w przypadku dostępności kolorów w proszku)
KTL z fosforanowaniem cynkowym i proszkiem, najwyższa ochrona przed korozją
27 października 2024 8:22
Informacje o sprzedającym
Web-trailer
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2024
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie