1 / 21
Opis
Przyczepa niemieckiej firmy TEC, klasa premium.
Rok produkcji 2007, wersja na 50-lecie istnienia firmy TEC, limitowana.
TEC TOUR LIVE 460 TE 50 TEC
DMC 1300kg
Wymiary zewnętrzne zmierzone:
- długość do dyszla 5,50 mb
- długość dyszla 1,35 mb
- szerokość 2,24 mb
Jednoosiowa.
Miejsc sypialnych 4, lub 5, normalnie 2 oddzielne łóżka.
Mover.
Wtyczka 13 pinowa.
Oczywiście hamulec najazdowy i hamulec ręczny.
Wyposażenie:
- hak z AKS AL-KO (nie wężykuje)
- ogrzewanie Trumatic z regulacją nadmuchu i nawiewem na wszystkie pomieszczenia
- kuchenka gazowa 3 palnikowa z okapem
- podgrzewacz C.W. firmy Truma
- lodówka Thetford z zamrażalnikiem na 220V lub 12V lub gaz
- zlewozmywak z kranem ZW / CW
- szafa ubraniowa duża przy wejściu
- tzw. farelek z nastawnym regulatorem temperatury (montaż własny)
- łazienka z brodzikiem prysznicowym (wyciągana słuchawka) i WC
- WC chemiczne, opróżniane z zewnątrz
- kaseta WC firmy Thetford (wymieniony system otwierania)
- butla gazowa Nano-gaz (lekka)
- TV firmy Manta (można na 12V) + tuner DBT2
- wbudowane radio samochodowe z głośnikami Pioneer
- oświetlenie nocne LED
- oświetlenie dodatkowe LED
- standardowy zbiornik ZW 45l z pompką
- dodatkowy zbiornik wody zimnej 10l z pompką, na zasadzie spłuczki tj. uzupełniany przez zawór spłuczkowy z wodociągu kempingowego (zawór City), nawet o dużym ciśnieniu nocą.
- przełącznik pompek zbiornik ZW standardowy / zbiornik ZW z wodociągu
- antena dachowa TV (może być TV SAT) regulowana ręcznie wewnątrz
- wysuwana teleskopowa antena radiowa
- zasilanie 220V z dwóch stron przyczepy
- bagażnik rowerowy na dyszlu na 2 ciężkie rowery
- rolety i moskitiery we wszystkich oknach i szyberdachach
W komplecie z przyczepą jest:
- 3 x komplet kluczyków
- wspomniana butla gazowa nano w bakiście
- koło zapasowe w bakiście
- akumulator 12v 100Ah w bakiście
- mover + pilot
- przedsionek letni na całą długość, głębokość 2 mb (do ciepłych krajów)
- przedsionek firmowy Gerjak na całą długość, gł. 2,5 mb
- daszek na tył (na rowery) lub szybka prowizorka nad wejście
- 2 komplety stelaży do w/w, ciężkie oryginalne rurki
- dodatkowo jeden stelaż uniwersalny (aluminium) (konstrukcja własna, rurka w rurce), tylko ten wykorzystywany
- pas sztormiak
- podłoga do przedsionka 5 x 2,5 mb
- osłony przyprogowe do podłogi + osłony na opony kół
- 2 kliny najazdowe
- schodek wejściowy
- 2 x korba do podpór
- kabelek/redukcja do podłączenia 220v
- kabel zasilający 3 x 2,5 mm2 długość ok. 10 mb
- statyw, trójnóg do anteny TV SAT
- zbiornik na "szarą" wodę 38l
- kobyłki podporowe pod ramę na zimę
Tekst z internetu:
"Z okazji 50-lecia firmy T.E.C. wyprodukowano limitowaną serię 150 sztuk przyczep modelu Tour 460 TE z bogatym wyposażeniem (m.in. materace antyalergiczne, specjalne wykładziny)... . Przyczepę można zobaczyć w warszawskim salonie przy ul. Wolskiej 189 (centrum Warszawy). Nazwa T.E.C. pochodzi od nazwisk założycieli firmy: Thruna i Eickera. „C” pochodzi od nazwy „caravans” - stąd T.E.C. Panowie ci, w1957 r., jako pasjonaci caravaningu, uruchomili produkcję przyczep. W fabryce na północy Niemiec, w mieście Sassenberg, T.E.C. produkuje przyczepy i kampery zgodnie z hasłem „Freizeit Aktiv Erleben”, czyli „Wypoczywaj aktywnie”. Hasło skierowane jest do ludzi niezależnych, chcących podróżować w komfortowych warunkach i aktywnie wypoczywać. T.E.C. proponuje dla nich trzy linie przyczep: Travelbird, Tour i Travel King".
Przyczepa średniej wielkości, optymalna, świetnie się prowadzi. Sucha, pachnąca, zakupiłem w Polskim salonie w 2016 roku.
Od zawsze garażowana w przewiewnej wiacie jak na foto, pod dachem.
Gotowa do wyjazdu, pełny użytkowy komplet, do którego potrzeba tylko stolika i foteli.
Zaleta to dwa oddzielne łóżka z miękkimi materacami (super) i możliwością wstawki w środek.
Aha, wymienione 2 okna dachowe na lepsze, nowoczesne, po zerwaniu przez podmuch tira jednego oryginalnego.
27 stycznia 2025 10:31
Szczegóły
Podstawowe
Kraj pochodzenia
Polska
Marka pojazdu
TEC
Model pojazdu
TOUR LIVE 460 TE
Stan
Używany
Dopuszczalna ładowność
320 kg
Rok produkcji
2007
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Liczba osi
1
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
Olszewski Stefan
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie