1 / 12
Szczegóły
Opis
Przyczepa centralnoosiowa
kurtyna przesuwna , dach przesuwny i podnoszony na czas załadunku,
pełne drzwi tylne, przednie słupy płaskie
Typ PC WECON
Wymiary:
Długość zabudowy:
Szerokość zabudowy:
Wysokość zabudowy:
Masa całkowita: 18 000 kg
Ilość europalet: 19 szt.
Masa własna: 5 200 kg +/- 2%
zewnętrzne
7 800 mm
2 550 mm
------- mm
wewnętrzne
7 710 mm
2 480 mm
3 050 mm
Skrajnia: 4040 mm na pusto
Podwozie: Wykonane ze stali o podwyższonej jakości dyszel z regulowana długością,
Osie: Dwie osie bębnowe BPW (17,5) o nośności 9 000 kg, Pierwsza oś podnoszona
Układ hamulcowy: Hamulce bębnowe KNORR, system EBS/ABS automatyczne regulacja hamulców, zgodny z ECE
Ogumienie: Bliźniacze 265/70 R19,5 8+1 szt. Michelin (M+S)
Podpory: Trzy podpory - przednia oraz dwie tylne ocynkowane
Instalacja elektryczna: 24V zgodna z ECE, oświetlenie tylne zespolone ze światłem cofania, przeciwmgielnym, kierunkowskazami oraz trójkątami odblaskowymi, oświetlenie tablicy rejestracyjnej, światła obrysowe, oświetlenie boczne, tablice odblaskowe,
Lakierowanie: - rama przyczepy: OCYNKOWANA OGNIOWO
- osłony boczne aluminiowe – anodowane,
- belka tylna aluminiowa
- felgi stalowe w tonacji RAL 9006 (srebrne)
Dodatki: - Koło zapasowe 1 szt. z wciągarką
- dodatkowa wciągarka koła R22,5 (podwozie)
- skrzynka narzędziowa z zamkiem 2 x 200 litrów.
- zbiornik na wodę
- 2 kliny z mocowaniem
- Uchwyty promowe
- odbojniki rolkowe (rolka stalowa) poniżej tylnej belki przeciwwjazdowej – ułatwiające wjazd na prom
- drabinka aluminiowa na przedniej ścianie PC z zewnątrz z mocowaniem umożliwiającym zapięcie kłódką.
- dodatkowe lampy cofania LED
- skrzynka ‘MAGIC BOX” między osiami
Rama podłogowa: Wykonana ze stali o podwyższonej jakości, w całości ocynkowana ogniowo, łącznie z wew. przestrzeniami profili zamkniętych – grubość warstwy cynku 150 μm.
Podłoga: Podłoga wykonana jest ze sklejki impregnowanej - wodoodpornej z powierzchnią antypoślizgową, grubość 25 mm, gniazda do mocowania ładunku wkomponowane w podłogę.
Zderzaki paletowe wysokość 0 mm lewa strona i 20 mm prawa strona z systemem wielopunktowego mocowania ładunku SAFETY LOCK (zagęszczone otwory)
Blacha ryflowana ocynkowana na całej powierzchni podłogi
Słupy narożne: Słupy narożne wykonane ze stali o podwyższonej jakości, przykręcane do ramy podłogowej, podkład KTL + lakierowane proszkowo. Kolor tonacja RAL 9005 PRZEDNIE SŁUPY PŁASKIE, na tylnych słupach gniazda do mocowania listwy STOP BAR (patrz zdjęcia) na wysokości 1000 mm, 1500 mm, 2000 mm oraz 2500 mm
Słupy środkowe: Typu FOCUS na wózku przesuwnym dwie sztuki na stronę, podkład KTL + lakierowane proszkowo tonacja RAL standard WESOB z kieszeniami do mocowania listew bocznych, dodatkowo kieszeń zbiorcza przy podłodze.
Ściana przednia: Wykonana z kaset (segmentów) stalowych do pełnej wysokości, ocynkowanych i lakierowanych proszkowo w tonacji RAL 9005 – od wew. sklejka 12 mm do pełnej wysokości.
Ściana tylna: Pełne drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe typu SANDWICH– lakierowane w tonacji RAL 9005, kąt otwarcia 2700.
Dach: Dach przesuwny TSE Mega niezależnie od boków, profile wzdłużne aluminiowe. Dach wyposażony w mechaniczny system obustronnego płynnego podnoszenia o 300 mm na czas załadunku.
Plandeka: Gramatura 900 g/m2 w tonacji RAL 9005, klamry ze stali nierdzewnej INOX.
Naciąg plandeki typu „grzechotka” .
Dodatki zabudowy • 5 rzędów listew bocznych drewnianych włożonych w kieszenie (ale 6 kieszeni)
• 2 rzędy listew bocznych aluminiowych h=150 mm w kieszeni zbiorczej przy podłodze
• trzymacz drzwi
• tablice wyróżniające tylne
• Błotniki z chlapaczami zgodne z ECE
• Boczne listwy przeciwnajazdowe
• odbojniki rolkowe
• oświetlenie wewnątrz taśmy LED z włącznikiem na prawym tylnym słupie
• CERTYFIKAT BEZPIECZNY ŁADUNEK „CODE XL”
• Uchwyty promowe
• Dwie listwy STOP BAR
• 4 szt. pasów do spinania ładunku – 6 m
17 lipca 2024 14:18
Informacje o sprzedającym
AMIKUS
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie