Szukaj pojazdu

  • Widok:

Pozostałe ogłoszenia

BMW Seria 3 328i Perfekcyjny Stan !!

95 500 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2013
  • Przebieg 45 000 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna
  • Pojemność skokowa 2 000 cm3

BMW Seria 3 automat

1 400 PLN Brutto

  • Rok produkcji 1994
  • Przebieg 260 000 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna
  • Pojemność skokowa 1 800 cm3

BMW bmw 502 do wykończenia

75 000 PLN Brutto

  • Rok produkcji 1957
  • Przebieg 10 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna
  • Pojemność skokowa 2 600 cm3

BMW Seria 3

16 700 PLN Brutto

  • Rok produkcji 2003
  • Przebieg 137 824 km
  • Rodzaj paliwa Benzyna
  • Pojemność skokowa 1 796 cm3

BMW Seria 5 530xd

40 900 PLN Brutto , Do negocjacji

  • Rok produkcji 2006
  • Przebieg 250 km
  • Rodzaj paliwa Diesel
  • Pojemność skokowa 3 000 cm3
Czy chcesz zapisać aktualne kryteria wyszukiwania? Zapisz kryteria wyszukiwania Zobacz zapisane

O marce BMW

Niemiecki koncern BMW zaczynał w branży lotniczej. Pozostałością po tych czasach jest biało-niebieskie logo BMW, przedstawiające kręcące się śmigło. Potem przyszedł czas na hamulce dla kolei. W 1923 BMW zaczęło produkować motocykle, a w 1928 samochody. Tę produkcję BMW utrzymuje do dziś. Grupa BMW obejmuje obok samego BMW marki MINI i Rolls-Royce. To jedyna firma motoryzacyjna, której wszystkie marki mieszczą się wyłącznie w klasie Premium.

Pierwszym autem, które wyjechało z fabryki, był zbudowany na licencji Austina Seven model Dixi 3/15. W latach 30. ten pojazd o 15-konnym silniku zaczął odnosić sukcesy w sportach wyścigowych. Pierwszą limuzyną z 6-cylindrowym, rzędowym silnikiem, był model 303. Po niej pojawił się pojazd, który nie tylko święcił triumfy w wyścigach, ale też doczekał się nominacji do tytułu „Samochód stulecia” - roadster 328. Miał 2-litrowy silnik o mocy 80 KM.

Wojny nie przyniosły firmie nic dobrego. Zakład w Monachium zniszczono, inny przeszedł w ręce Rosjan – od 1955 z tej fabryki zaczęły wyjeżdżać Wartburgi. BMW pozbierało się jednak bardzo szybko i już w 1951 w Monachium powstał ekskluzywny model BMW 501, a 3 lata później BMW 502, z całkowicie aluminiowym silnikiem V8. Jednak seryjna produkcja okazała się nieopłacalna.

W latach 60 BMW zaprezentowało model 1500, samochód z klasy średniej, który osiągnął duży sukces. Z kolei w 1972 pojawiła się 1 generacja popularnego do dziś modelu BMW Serii 5. Wkrótce z fabryk wyjechały również pierwsze wersje popularnej Serii 3 i luksusowej Serii 7. Z kolei Seria 6 łączyła luksus i sportowe zacięcie. Lata 80 i 90 przyniosły roadstery serii Z (Z1, Z3, Z4, Z8). W latach 90BMW modelami oznaczonymi symbolem X (X1, X3, X5, X6) podbiło segment aut sportowo-rekreacyjnych (crossover). Do oferty dodano też auto z segmentu C, BMW Serii 1.

Według posiadaczy „beemka” to klasa sama w sobie. Tylny napęd daje ogromną radość z jazdy, dobre silniki gwarantują niezawodność i osiągi, a eleganckie wnętrze cieszy oczy. Nie zrażają ich nawet drogie oryginalne części. BMW to jakość, za którą warto zapłacić.

Potrzebujesz pomocy?

Biuro obsługi użytkownika

+48 61 630 60 06 (od pn. do pt. w godz.
09:00 - 17:00)