1 / 11
Szczegóły
Ma numer rejestracyjny
Tak
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Marka pojazdu
IvecoModel pojazdu
EUROCARGO ML180E32/P
Rok produkcji
2024
Przebieg
1 000 km
Pojemność skokowa
6 728 cm3
Moc
320 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaRodzaj paliwa
DieselKolor
BiałyLeasing
TakKraj pochodzenia
PolskaData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakLiczba osi
2
Dopuszczalna ładowność
9806 kg
Tylne koła podwójne
TakDopuszczalna masa całkowita
18000 kg
Stan
Używany
VIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
ABS
ASR (kontrola trakcji)
Bluetooth
CD
Elektryczne szyby
ESP (stabilizacja toru jazdy)
Immobilizer
Kabina sypialna
Klimatyzacja manualna
Komputer pokładowy
Ogrzewanie postojowe
Radio fabryczne
Regulowane zawieszenie
Tachograf
Tempomat
Wielofunkcyjna kierownica
Wspomaganie kierownicy
Opis
Witam, Odstąpię Leasing na samochód Iveco Eurocargo. Samochód nowy z przebiegiem 1000km, 60 x 6575,67=437964 zł
GŁÓWNE CECHY
CHARAKTERYSTYKA OPIS
KONFIGURACJA OSI 4x2
MAX MASA CAŁKOWITA 18-19 ton
MOC I TYP SILNIKA T7 320 KM
RODZAJ EKSPLOATACJI Standard
RODZAJ SKRZYNI BIEGÓW 12-biegowa zautomatyzowana
ROZSTAW OSI 6570 mm
STRONA RUCHU Ruch prawostronny
TYP HAMULCÓW Tarczowe z przodu i z tyłu
TYP KABINY Eurocargo MLL, sypialna MY2015
TYP OSI TYLNEJ SR - jednostopniowa
TYP ZAWIESZENIA Mechaniczne przód, pneumatyczne tył
WERSJA NADWOZIOWA Podwozie z kabiną
BEZPIECZEŃSTWO
Kliny pod koła, 2 szt.
Podnośnik hydrauliczny
System ostrzegania o niekontrolowanej zmianie pasa ruchu LDWS
Trójkąt ostrzegawczy, 1 szt.
Układ ABS+ASR+ESP
Układ hamowania awaryjnego automatycznego AEBS
KABINA: WNĘTRZE
Filtr przeciwpyłkowy w układzie wentylacji kabiny
Fotel pasażera stały, regulacja podstawowa, materiał
Kierownica po stronie lewej, do ruchu prawostronnego
Norma emisji spalin Euro VI lit. E
Pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe
Prędkościomierz w km/h i Mph
Sygnał niezapiętych pasów (SBR)
Szyba czołowa i boczne przyciemniane
Szyby w kabinie sterowane elektrycznie
Tachograf cyfrowy DTCO 4.1, 1 dzień / 2 kierowców, VDO
Tylna ściana kabiny pełna (bez okien)
Wyciszenie wg CE 92/97
Zagłówki zintegrowane
Zestaw dla palących (popielniczka + zapalniczka)
Zestaw wskaźników High-Line z dodatkowymi funkcjami
KABINA: Z ZEWNĄTRZ
Elementy dodatkowe kabiny nielakierowane, szaroczarne IC575
Immobilizer, 2 kluczyki
Kolor podwozia ciemnoszary IC444/RAL7021
Lakierowanie dachu standardowe (niski dach biały, wysoki dach w kolorze kabiny)
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
Manualna pompa podnoszenia kabiny
Oznaczenie pojazdu ML180E
Ramiona lusterek do szerokości pojazdu max 2600 mm
Reflektory halogenowe
Światła do jazdy dziennej (DRL) LED
Zawieszenie kabiny standardowe
Zderzak przedni z tworzywa sztucznego, standardowo szaroczarny IC575
PODWOZIE
Akumulatory 2x12V 143Ah
Belka przeciwnajazdowa tylna standardowa, stalowa (N3 - światła w belce, N3G - światła na
osobnych wspornikach)
Belka przeciwwjazdowa przednia
Błotniki z matami przeciwrozbryzgowymi, zgodne z CE91/226
Dzielnik napięcia 24/12V 10,5A
Koła bliźniacze na osi tylnej
Marka sprzęgu do wyboru producenta pojazdu
Nośność osi 7,1/11,5 t
Podgrzewany filtr paliwa
Podgrzewany zbiornik AdBlue
Tabliczki zbiorników powietrza standardowe
Tylny zwis standardowy
Układ hamulcowy bez wyjścia na dodatkową oś
Winda koła zapasowego z boku ramy
Wykonanie standardowe (bez specjalnego przygotowania)
Wykończenie wnętrza tekstylne
Wyłącznik prądu mechaniczny
Zaczep przedni do holowania typu oczko, demontowalny
Zawieszenie osi przedniej paraboliczne
Zawieszenie osi tylnej pneumatyczne
UKŁAD NAPĘDOWY
Alternator 24V / 70A (1680 W)
Dopuszczalna masa calkowita standardowa dla typu pojazdu
Filtr powietrza za przednią osią, po prawej stronie, przy ramie
Funkcja rozłączania napędu przy zjazdach ECO-ROLL
Hamulec silnikowy klapowy
Koła stalowe
Koło zapasowe
Maksymalne obroty silnika 2500 (2650) obr/min
Osuszacz powietrza w układzie hamulcowym, ogrzewany
Podgrzewany kolektor dolotowy silnika przy rozruchu
Pojazd na umiarkowane warunki klimatyczne (do -20st C)
Przełożenie osi 4,11
Rura wydechowa wyprowadzona centralnie pod pojazdem między osiami
Skrzynia biegów zautomatyzowana ZF 12AS1210 TO
BEZPIECZEŃSTWO
Hill Holder - system wspomagający ruszanie na wzniesieniu
KABINA: WNĘTRZE
2 leżanki: dolna 3-częściowa / górna: standard (szer. 770 mm), zsiatką zabezpieczającą,
polozenie niskie - bez schowków
Boczne rolety przeciwsłoneczne po obu stronach
KABINA: WNĘTRZE
Fotel kierowcy Premium, materiał (pneumatyczny, skok regulowany, ogrzewany i
wentylowany, podparcie lędźwiowe, regulacja części barkowej, dla AS 2 podłokietniki, pasy
bezpieczeństwa czarne)
Kierownica z przyciskami obsługi wyświetlacza/radia/Bluetooth
Podłokietnik fotela kierowcy (od strony tunelu)
Radio DAB + Bluetooth (bez wyświetlacza, niezgodne z GSR)
Złącze sprężonego powietrza w kabinie na tunelu
KABINA: Z ZEWNĄTRZ
Kabina MY2015 sypialna MLL-MR, długa podwyższona, długość 2080 mm, wysokość na tunelu
1750 mm
Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna
Światła przeciwmgłowe przednie
Wywietrznik dachowy obsługiwany elektrycznie
PODWOZIE
Poprzeczka pod montaż sprzęgu do przyczepy centralnoosiowej o uciągu 120kN
Przygotowanie elektryczne do montażu windy (włącznik, wiązka)
Przygotowanie sterowania zawieszeniem pneumatycznym do windy
Zbiornik AdBlue 70 l
Zbiornik paliwa aluminiowy 550 l (strona prawa), wysoki (625 mm), dla Eurocargo niski (480
mm)
Zlacza pneumatyczne przyczepy, wyjscia na belce tylnej (dla ciągnika za kabiną)
Złącza elektryczne przyczepy 2 x 7pin na belce tylnej (dla ciągnika za kabiną)
UKŁAD NAPĘDOWY
Blokada tylnego mostu
Kompresor wzmocniony 2-cylindrowy, pojemność skokowa 360 cm sześć.
Ogrzewanie postojowe powietrzne kabiny, zasilane paliwem
Układ wentylacji i ogrzewania kabiny z klimatyzacją manualną
21 listopada 2024 8:40
Informacje o sprzedającym
Grzegorz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie