24DIAG BS130 TESTER DIAGNOSTYCZNY OBD2 i DO AKUMULATORÓW 6V 12V - 1

1 / 1

24DIAG BS130 TESTER DIAGNOSTYCZNY OBD2 i DO AKUMULATORÓW 6V 12V - 1

Szczegóły

Tytuł

24DIAG BS130 TESTER DIAGNOSTYCZNY OBD2 i DO AKUMULATORÓW 6V 12V

Dostawa

Tak

Stan

Nowy

Opis

✅ Totalna nowość na rynku Testerów Akumulatorów i Interfejsów OBD2!⭐⭐⭐⭐⭐ 24DIAG BS130 2w1- ➡️Tester Baterii Akumulatorów 6V i 12V - ➡️Tester Diagnostyczny OBD2 / eOBD ✅ Kupujesz z oficjalnej dystrybucji marki 24DIAG w Polsce.✅Tester kompatybilny jest z akumulatorami:- Kwasowe/Ołowiowe (regularne/zwykłe akumulatory) - AGM płaski/płytowy - AGM spiralny - Żelowe - EFB Testowanie akumulatorów: 6V i 12V. Zakres pomiarowy: 2-220AH ✅Tester baterii 24DIAG BS130umożliwia dokonanie pomiaru:- napięcia i % naładowania baterii / test baterii - prąd rozruchu / test rozruchu - działanie alternatora / test ładowania - rezystencja/oporność wewnętrzną akumulatora - testowanie układu rozruchowego pojazdu: czas rozruchu, napięcie i stan - test układu ładowania pojazdu: napięcie obciążenia, napięcie nieobciążonego - testowanie akumulator w pojeździe i poza nim (wybór w menu) - napięcie wejściowe: 6V~16V ✅ Standardy zasilania- CCA 100-2000 - JIS 26A17--245H52 - DIN 100-1400 - IEC 100-1400 - EN 100-2000 - SAE 100-2000 - BCI 100-2000 - MCA 100-2000 - CA 100-2000 Nie potrzeba dodatkowych baterii i akumulatorów do zasilenia urządzenia, ponieważ czerpie ono zasilanie klamrami bezpośrednio z testowanego akumulatora samochodowego. ➡️ Wyniki pomiaru stanu akumulatora w %: - SOC - stan naładowania akumulatora - SOH - stopień zużycia akumulatora ➡️ Dostępne 9 języków: POLSKI, angielski, hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, rosyjski, portugalski, holenderski. ✅To urządzenie dzięki zaawansowanej elektronice posiada możliwości porównywalne do drogich profesjonalnych testerów warsztatowych, a nawet lepsze. - Urządzenie działa zaraz po podłączeniu do badanego źródła zasilania. - Wykrywa złe akumulatory. - Ochrona przed złym podłączeniem biegunów. Złe podłączenie nie spowoduje popsucia testera/akumulatora/samochodu. - Bezpośredni test akumulatora ze spadkami ładowania. Nie ma potrzeby pełnego naładowania akumulatora przed testowaniem. - Test akumulatora jest głównie ukierunkowany na analizę żywotności przy przeliczeniu jego aktualnej pojemności oraz stopnia zużycia. Dzięki niemu ocenisz, czy akumulator należy już wymienić. - Dzięki testowi ocenisz, czy akumulator zasila samochód odpowiednim prądem przy rozruchu i pracy silnika. - Test ładowania umożliwia analizę systemu ładowania w pojeździe celem sprawdzenia czy woltaż w układzie elektrycznym jest prawidłowy. ✅ Pełna Funkcjonalność Interfejsu OBD2:- Diagnostyka / Odczyt i kasowanie błędów / Parametry rzeczywiste / Testy wykonawcze. - Pobiera informacje o pojeździe (VIN, CIN i CVN). - Odczyt zamrożonych ramek. - Połączenie z samochodem poprzez gniazdo OBD2 (nie wymaga baterii). - Obsługa pojazdów zasilanych 12V, nie obsługuje 24V. - Brak konieczności używania komputera/laptopa. - Obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą OBD2  EOBD  JOBD. ✅ Obsługiwane podzespoły:- silnik - osprzęt silnika - skrzynia automatyczna ✅ Obsługiwane protokoły:- SAE J1850 PWM - KWP 2000 - ISO9141 - VPW - ISO14230-4 KWP - ISO15765-4 CAN - SAE J1939 CAN - UDS ➡️Europa-benzynowe od 2000 do br., diesle od 2004r do br.: - Abarth, Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Cupra, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Lancia, Land Rover, Lotus, Maserati, Mercedes Benz, Mini, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, Vauxhall, Volvo, Volkswagen ➡️Ameryka-od 1996r do br.: - Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, GMC, Hummer, Jeep, Lincoln, Oldsmobile, Pontiac, Tesla ➡️Azja-od 1999r do br.: - Acura, Daewoo, Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, SsangYong, Subaru, Suzuki, Tata, Toyota oraz każda inna markę nie wymienioną powyżej spełniającą standard OBD2. Włącznie z najnowszymi pojazdami wyposażonymi w protokół (CAN) oraz (UDS) z bieżącego roku. ✅ Cechy i funkcje:- Identyfikacja sterownika i protokołu. - Odczyt / kasowanie błędów w standardzie OBD2 / EOBD / JOBD. - Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE oraz MIL. - Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LIVE DATA) n.p: ciśnienia doładowania, sygnału sondy lambda, sygnału czujnika temp., przepływomierza, położenia przepustnicy, itp.). - Parametry rzeczywiste w formie wykresu. - Odczyt błędów: P0, P2, P3, U0, oraz kody charakterystyczne danej marki: P1, P3, U1 - Test systemu EVAP i emisji CO2 - Odczyt kodów usterek oczekujących. - Odczyt kodów usterek charakterystycznych producenta. - Odczyt zamrożonych ramek (FREEZE FRAMES). - Wyświetla statusy monitorów pokładowych. - Odczytuje dane pojazdu włącznie z VIN. - Obsługuje CAN, UDS oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2. - Bezpieczna komunikacja z komputerem pokładowym, sterownikiem silnika. ✅W skład zestawu wchodzą:- Tester 24DIAG BS130 - Kabel OBD2 - Kabel z klamrami pomiarowymi do AKU - Kabel USB do drukowania - Materiałowy pokrowiec ochronny na urządzenie - Papierowa instrukcja w j. Polskim - Oryginalne opakowanie (wewnątrz plastikowa ochrona) ➡️ Dodatkowe funkcjonalności 24DIAG BS130: - Podgląd i zapisywanie wykonywanych testów. - Drukowanie wykonanych testów przez kabel USB podpięty do komputera. - Podgląd parametrów w formie graficznego wykresu. - Bardzo prosta i intuicyjna obsługa, wysoce niezawodny. - Pełny język Polski (menu oraz kody błędów). - Najnowsza wersja oprogramowania i tłumaczenia w j. Polskim. - Pełna pomoc podczas uruchomienia, obsługi urządzenia! - Wytrzymała i poręczna czarna obudowa. ➡️Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII?System OBDII obowiązkowo posiadają auta: - sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA - sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej - sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce - auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004 Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają: - charakterystyczne 16-pinowe złącze, - dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ), - powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII. Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki. 

27 sierpnia 2024 8:25

Informacje o sprzedającym

PRO GROUP sp. z o. o. Interface24.pl

PRO GROUP sp. z o. o. Interface24.pl
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (221) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store