Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 1
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 2
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 3
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 4
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 5
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 6
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 7
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 8
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 9
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 10
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 11
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 12
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 13
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 14
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 15
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 16

1 / 16

Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 1
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 2
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 3
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 4
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 5
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 6
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 7
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 8
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 9
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 10
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 11
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 12
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 13
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 14
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 15
Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT - 16

Szczegóły

Tytuł

Ford - pełna diagnostyka. Polski program MAXIECU + interfejs MAXIECU Wi-Fi + BT

Stan

Nowy

Opis

MaxiEcu to profesjonalne oprogramowanie diagnostyczne umożliwiające pełne skanowanie wielu podzespołów pojazdu. W zależności od modelu samochodu możliwe jest skanowanie takich elementów jak: Silnik, ABS, Airbag, DPF, Skrzynia Biegów, ESP, BCM i wiele innych. Program w całości w języku polskim w zestawie z dedykowanym interfejsem MAXIECU w technologi WiFi oraz Bluetooth. Najnowsze interfejsy MaxiEcu nie mają już wejścia USB, działają wyłącznie bezprzewodowo, łącząc się z komputerem po Bluetooth lub po WiFi, zależnie od tego co wybierzemy. Oba typy połączenia są dostępne w jednym interfejsie.  Oprogramowanie MaxiEcu ma charakter modułowy co oznacza, że użytkownik może zdecydować się na zakup modułu tylko dla jednej wybranej marki lub też kilka bądź wszystkie. Oferty na inne marki oraz wersję FULL znajdziecie Państwo w naszym sklepie.     MODUŁOWOŚĆ MAXIECU Kupując podstawową wersję programu wybieracie Państwo jedną markę, która będzie automatycznie dostępna w ramach licencji. Jeśli potrzebujecie Państwo więcej obsługiwanych marek to wystarczy z dostępnych wariantów dobrać kolejną markę w cenie 100 zł za markę. Istnieje także możliwość zakupu wersji FULL ze wszystkimi dostępnymi markami. Wersja FULL zawiera między innymi: Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Chevrolet, Chrysler, Dacia, Daewoo, Dodge, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mini, MG, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Smart, SsangYong, Suzuki, Toyota, Volkswagen, Volvo. W poniższej tabeli można wyszukać wszystkie zakres prac w interesującej nas marce.    Wybierz markę Wybierz model...Rok produkcji...Wybierz system...Sterownik systemu... W prezentowanej konfiguracji proponujemy program MaxiEcu z modułem dla marki Ford wraz z uniwersalnym dla wszystkich marek interfejsem MAXIECU w technologi WiFi oraz Bluetooth. W przyszłości dokupując inne moduły z dodatkowymi markami posługujemy się tą samą wersją oprogramowania oraz interfejsem.  Moduł MaxiEcu Ford wspiera wszystkie modele tej marki w rocznikach określonych w tabeli. W zależności od modelu i rocznika program może mieć różne funkcje diagnostyczne. Zachęcamy do zapoznania się z podaną wyżej tabelą.  Najważniejsze cechy programu to: Samodzielna diagnostyka pojazdu na poziomie warsztatu Modułowy charakter - płacimy za te marki, które potrzebujemy Prosty w instalacji i intuicyjny Dużo większe możliwości niż programy bazujące na OBD2 Często aktualizowany Dożywotnia licencja Darmowe aktualizacje w ramach licencji Cały czas rozwijany (nowe moduły niebawem)  24 miesiące gwarancji na interfejs W zależności od modelu pojazdu oraz rocznika dostępna jest diagnostyka następujących podzespołów auta: SilnikDeska rozdzielczaCiśnienie oponABSImmobiliserCentral gatewayESPDrzwiDodatkowy moduł grzewczySRS, AirbagNadwozieGórny panel sterowaniePompa paliwaKlimatyzacjaCentralny zamekZawieszenieOświetlenieUkład kierowniczyBCMModuł przyczepySystem parkingowy Sterowanie dachem w kabrioletachPozyskiwanie danych sygnału i modułu sterowania We wszystkich tych modułach możemy dokonywać następujących operacji:  Odczyt kodów i kasowanie usterekKodowanie sterownikówKasowanie inspekcji serwisowych i olejowychPomiar parametrówTest elementów wykonawczychRegulacja podstawowa  W ramach modułu dedykowanego dla danej marki mamy możliwość diagnozowania przez OBD2 wszystkich marek samochodów zgodnych ze standardem OBD2, a zatem bez znaczenia na markę czy model samochodu będziemy mogli wykonać m.in. następujące operacje: Odczyt kodów i kasowanie błędów silnikowych Kasowanie kontrolki CHECK ENGINE Odczyt bieżących parametrów pojazdu LIVE DATA   W zestawie MaxiEcu znajdziecie Państwo: Interfejs diagnostyczny WiFi / Bluetooth MAXIECU Dostęp do konta użytkownika MaxiEcu i odblokowanie możliwości pobrania pełnej wersji programu na komputer.     Wymagania techniczne oprogramowania: Komputer PC lub laptop System Windows XP, Vista, 7, 8 lub 10 w wersjach 32 lub 64 bitowych Procesor Pentium II 400 MHz lub wyższy Moduł Wifi lub Bluetooth w komputerze. dostęp do internetu w celu wygenerowania klucza i rejestracji programu interfejs MAXIECU (w zestawie)   Przykładowe ekrany widoczne w programie na przykładzie różnych marek   Kody usterek   Zanim wykasujemy usterki możemy je zapisać w raportach, aby mieć do nich dostęp w przyszłości   Pomiar parametrów pojazdu m.in. wtryskiwaczy, turbiny, przepływomierza i innych    Możliwość zapisania parametrów w formie wykresów co umożliwi nam łatwiejszy odczyt i interpretację wyników poprzez porównanie rzeczywistego odczytu z zadanym przez komputer sterującym pracą silnika   Testowanie elementów wykonawczych i możliwość wymuszania załączania podzespołów przez oprogramowanie. Przydatne kiedy chcemy np sprawdzić pracę wentylatora na zimnym silniku.   Możliwość kodowania sterowników - mamy tu możliwość np. zmiany języka wyświetlania, załączanie świateł dziennych, aktywację tempomatu i wiele innych:   Bardzo ważną funkcją jest możliwość dokonywania adaptacji podzespołów po ich wymianie, a zatem możemy tu kodować wtryskiwacze, zawór EGR, przepustnicę itp.    Możemy także sprawdzić szczegółowe informacje dotyczące sterownika, jego aktualnej wersji, odczytać VIN pojazdu itp.   W zestawie z oprogramowaniem znajdziecie Państwo innowacyjny interfejs MAXIECU w technologi WiFi oraz Bluetooth     Jego główne zalety to: Całkowicie polska solidna konstrukcja (jakość bez porównania w stosunku do chińskich klonów) Wbudowany multiplekser eliminujący konieczność korzystania z jakichkolwiek przejściówek - tego nie mają inne interfejsy Kompatybilny z innymi programami dostępnymi na rynku Bardzo szybki przesył danych Gwarancja 24 miesiące         Jest to urządzenie dużo bardziej zaawansowane niż tradycyjne interfejsy USB ELM327 OBD2.   Dane techniczne interfejsu MaxiEcu IV generacji:               Napięcie zasilania 8–16V Maksymalny pobór prądu 100 mA Temperatura pracy 0°C do +50°C Temperatura przechowywania od -20°C do 60°C Wilgotność robocza 10% do 80% Multiplekser w pełni elektroniczny, 13 podwójnych linii magistrali danych Wsparcie dla protokołów EOBD ISO14230, ISO9141, ISO15765, SAE J1850 Wsparcie dla protokołów serwisowych Honda HDS, BMW D-CAN, K-CAN, DS2, KW1281, KW71, KW82 Chrysler SCI, VAG T.P.2.0/1.6, UDS, ALDL, SCL, DDL, SCI Normy kompatybilnośćelektromagnetycznej EMC: EN 55022, EN 55014-1, EN 55011, IEC 61000-3-2, EN 61000-3-3, EN 61000-4-2, EN 61000-4-3, EN 61000-4-4, EN 61000-4-5, EN 61000-4- 6, EN 61000-4-7, EN 61000-4-8, EN 61000-4-11 Procesor Xtensa® dwu-rdzeniowy 32 bitowy Łączność - Wifi Kompatybilny z standardem 802.11 b/g/n Maksymalna prędkość transmisji do 150 Mbps Łączność - Bluetooth Kompatybilny z Bluetooth v4.2 BR/EDR oraz specyfikacją BLE Class-1, class-2 and class-3 Moc nadawania +12 dBm Czułość – 94 dBm Maksymalna prędkość transmisji do 4 Mbps                                         Porównanie podstawowych parametrów interfejsów III i IV generacji (tutaj kupujecie Państwo wyłącznie IV generację)  MaxiEcu III gen. MaxiEcu IV gen. Procesor Jedno-rdzeniowy 32-bit 1x50Mhz Dwu-rdzeniowy 32-bit 2x240MHz Pamięć Danych 1Mb 64 Mb Pamięć Operacyjna 64 Kb 4160 Kb WIFI Opcja (802.11 b/g, 54 Mbps) Standard (802.11 b/g/n, 150 Mbps) Bluetooth Opcja (Wersja 2.0) Standard (Wersja 4.2) Półprzewodnikowy Multiplekser NIE TAK Maksymalna ilość zapytań na sek. 20 40 Wsparcie dla magistrali UART NIE TAK Diagnostyka złącza OBD-2 NIE TAK Wsparcie dla protokołu DDL (Nissan) NIE TAK Wsparcie dla protokołu SCI (Chrysler) NIE TAK Wsparcie dla protokołu SDL (Suzuki) NIE TAK Wsparcie dla protokołu ALDL (GM) NIE TAK    Należy pamiętać, że kupując oprogramowanie MaxiEcu po wygenerowaniu imiennego klucza nie ma już możliwości zwrotu programu. Jest to związane z aktywacją imiennej licencji na użytkownika.   Zapraszamy również do zapoznania się z poradnikami video dotyczącymi poszczególnych operacji w programie MaxiEcu. Poradniki znajdziecie Państwo klikając w link poniżej: PORADNIKI VIDEO MAXIECU            

23 czerwca 2024 21:22

Informacje o sprzedającym

AutoMotoHit

Tomasz Mizerka
  • Sprzedawca premium

    Sprzedawca premium

  • Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (69) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    09:00 - 16:00

  • wtorek

    09:00 - 16:00

  • środa

    09:00 - 16:00

  • czwartek

    09:00 - 16:00

  • piątek

    09:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte