Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: BW-00-0030
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 1000-970-0030 10009700030
- 1000-988-0030 10009700051
- 1000-988-0030 10009880030
- 1000-970-0068 10009700068
- 1000-988-0068 10009880068
- 1000-970-0069 10009700069
- 1000-988-0069 10009880069
- 1000-970-0096 10009700096
- 1000-988-0096 10009880096
- 1000-970-0097 10009700097
- 1000-988-0097 10009880097
- 1000-970-0100 10009700100
- 1000-970-0101 10009700101
- 1000-970-0112 10009700112
- 1000-970-0113 10009700113
- 03L145715MX
- 03L145715MV
- 03L145715LX
- 03L145715LV
- 03L145715M
- 03L145715H
- 03L145715C
- 03L145715L
- 03L145873D
- 03L145873A
- 03L145701R
- 03L145715B
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- VOLKSWAGEN AMAROK 2.0 BiTDI CNEA 179KM/132kW OD 2010
- VOLKSWAGEN AMAROK 2.0 BiTDI CSHA 179KM/132kW OD 2010
- VOLKSWAGEN CRAFTER 2.0 TDI CKUB 163KM/120kW OD 2010
- VOLKSWAGEN CRAFTER 2.0 TDI CKUC 143KM/105kW OD 2011
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!