Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: BW-00-0092
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 5303 970 0151 5303-970-0151 53039700151
- 5303 988 0151 5303-988-0151 53039880151
- 5303 988 0249 5303-988-0249 53039880249
- 5303 970 0249 5303-970-0249 53039700249
- 5303 970 0460 5303-970-0460 53039700460
- 5303 988 0460 5303-970-0460 53039880460
- 03C145701BV
- 03C145701BX
- 03C145701KX
- 03C145701KV
- 03C145701QX
- 03C145701QV
- 03C145701GX
- 03C145701GV
- 03C145701TX
- 03C145701TV
- 03C145703AX
- 03C145703AV
- 03C145702PX
- 03C145702PV
- 03C145701T
- 03C145701Q
- 03C145701K
- 03C145701B
- 03C145701K
- 03C145701G
- 03C145701Q
- 03C145703A
- 03C145703A
- 03C145702P
- K03-151
- K03-249
- K03-460
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- VOLKSWAGEN PASSAT (B7) 1.4 TSI EcoFuel 150KM/110kW 2010 - 2014
- VOLKSWAGEN TOURAN 1.4 TSI CDGA 150KM/110kW od 2009
- VOLKSWAGEN GOLF GT 1.4 TSI BWK 170KM/125kW od 2007
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!