Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: BW-00-0085
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 53039880019 5303 988 0019 5303-988-0019
- 53039700019 5303 970 0019 5303-970-0019
- 53039700060 5303 970 0060 5303-970-0060
- 53039980060 5303 998 0060 5303-988-0060
- A668096019980
- A668096029980
- A668096039980
- A668096049980
- 668096019980
- 668096029980
- 668096039980
- 668096049980
- A6680960399
- A6680960199
- A6680960299
- A6680960499
- 6680960299
- 6680960499
- 6680960399
- 6680960199
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- MERCEDES-PKW A-Klasse 1.6L 160 CDI (W168) OM668 60KM/44kW 1998-2001
- MERCEDES-PKW A-Klasse 1.7L 170 CDI (W168) OM668 90KM/66kW 1998-2001
- MERCEDES-PKW VANEO 1.7L CDI OM668DE17LA 75KM/55kW 2002-2005
- MERCEDES-PKW VANEO 1.7L CDI OM668 91KM/67kW 2002-2005
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!