Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: GA-00-0193
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 711017-0001 711017-5001S 711017-1
- 711017-0002 711017-5002S 711017-2
- 711017-0003 711017-5003S 711017-3
- 711017-0004 711017-5004S 711017-4
- A613096029980
- A613096049980
- 613096049980
- 613096029980
- A6130960299
- A6130960499
- 6130960499
- 6130960299
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- MERCEDES-BENZ E CLASS (W211) E320 3.20 CDI OM613 194KM/143kW od 2000
- MERCEDES-BENZ S CLASS (W220) S320 3.20 CDI OM613 194KM/143kW od 2000
- MERCEDES-BENZ E320 3.20 -/CDi 613961 197KM/145kW 1999-2002
- MERCEDES-BENZ E320 3.20 -/CDi 613961 197KM/145kW 1999-2003
- MERCEDES-BENZ S320 3.20 CDi 613960 197KM/145kW 1999-2002
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!