Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: GA-00-0137
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 769674-0003 769674-5003S 769674-3
- 769674-0004 769674-5004S 769674-4
- 769674-0006 769674-5006S 769674-6
- GTB1752VK
- 9683657880
- 9684849580
- 9674628780
- MN982043
- 0375S2
- 0375N3
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- MITSUBISHI OUTLANDER 2.2L DI-DC DW12MTED4 156KM/115kW od 2007
- MITSUBISHI OUTLANDER 2.2L DiD HTH 156KM/115kW 2007-2012
- PEUGEOT 4007 2.2L HDi 156 DW12MTED4 156KM/115kW od 2007
- PEUGEOT 4007 2.2L HDi DW12ME5 156KM/115kW 2007-2013
- CITROEN C CROSSER 2.2 HDi FAP DW12METED4 156KM/115kW od 2007
- CITROEN C-CROSSER 2.2L HDi DW12ME5 156KM/115kW 2007-2012
- CITROEN C-CROSSER ENTERPRISE 2.2L HDi DW12MTED4 156KM/115kW 2009-2012
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!