PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 1
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 2
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 3
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 4
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 5
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 6
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 7

1 / 7

PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 1
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 2
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 3
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 4
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 5
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 6
PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA - 7

Szczegóły

Tytuł

PEUGEOT 307 308 C4 1.6 HDI 109KM TURBINA 9663199080 Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA

Marka pojazdu

Citroën

Dostawa

Tak

Numer referencyjny producenta

9663199080

Marka pojazdu

Citroën

Stan

Używany

Opis

ID: 353556 NAZWA: TURBINA TURBOSPRĘŻARKA TURBO P0 NR FABRYCZNY 9663199080 MARKA: CITROEN MODEL: C4 I SILNIK: RODZAJ SILNIKA: 1.6 HDi 109KM ROK PRODUKCJI: 2008 KOD SILNIKA: UWAGI: ORYGINALNA TURBINA GARRETT O NR 9663199080 BEZ LUZU WZDŁUŻNEGO. DO ZAŁOZENIA NA AUTO UWAGA!! TURBINA Z CZUJNIKIEM KOPIOWANIA!!!!! PRZED ZAKUPEM SPRAWDZ GDYŻ W WIĘKSZOŚCI MODELI 109KM WYSTĘPOWAŁY TAM TURBINY NA PODCIŚNIENIE!!! GW ROZRUCH 14 DNI CITROËN 0375L6 CITROËN 0375N1 CITROËN 0375N9 CITROËN 1610580580 CITROËN 1870257 CITROËN 9660493580 CITROËN 9663199080 CITROËN 9804119380 PEUGEOT 0375L6 PEUGEOT 0375N1 PEUGEOT 0375N9 PEUGEOT 9660493580 PEUGEOT 9663199080 ZASTOSOWANIE: CITROËN Silnik Moc Produkowano od / do C4 I (LC_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 11.2004 - 7.2011 C4 coupe (LA_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 11.2004 - 7.2011 PEUGEOT Silnik Moc Produkowano od / do 206 liftback (2A/C) 1.6 HDi 110 80 KW / 109 HP 5.2004 - 2.2007 206 SW (2E/K) 1.6 HDi 110 80 KW / 109 HP 5.2004 - Teraz 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 66 KW / 90 HP 2.2006 - 10.2013 207 (WA_, WC_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 2.2006 - 10.2013 207 SW (WK_) 1.6 HDi 66 KW / 90 HP 6.2007 - 12.2012 307 (3A/C) 1.6 HDi 110 80 KW / 109 HP 2.2004 - 3.2009 307 Break (3E) 1.6 HDi 110 80 KW / 109 HP 2.2004 - 4.2008 307 SW (3H) 1.6 HDI 110 80 KW / 109 HP 11.2003 - 12.2007 308 I (4A_, 4C_) 1.6 HDi 80 KW / 109 HP 9.2007 - 10.2014 308 CC (4B_) 1.6 HDi 82 KW / 111 HP 2.2009 - 5.2012 SUGERUJEMY ZAPOZNANIE SIĘ PROCEDURĄ MONTAŻU WW TURBINY. POMOŻE TO PAŃSTWU UNIKNĄĆ CZĘŚCI PROBLEMÓW W CZASIE MONTAŻU. NIESTETY WIELU MECHNIKÓW O TYM ZAPOMINA I PO ZAMONTOWANIU TURBINY ZARAZ PO STARCIE I PRZEJECHANIU KILKU KILOMETRÓW TURBOSPRĘŻARKA SIĘ ZACIERA CO SKUTECZNIE UNIEMOŻLIWIA KLIENTOWI SKORZYSTANIE Z REKLAMACJI W NASZEJ FIRMIE. Procedura wymiany turbosprężarki w silniku DV6 (1.6 HDi / TDCi) Spuścić stary olej silnikowy. Napełnić silnik nowym olejem z dodatkiem środka czyszczącego silnik. Uruchomić silnik i pozostawić go pracujący na biegu jałowym przez 20 minut. Wymontować pompę podciśnienia. Zdemontować i wyrzucić uszczelki pompy. Zdemontować turbosprężarkę. Wymontować chłodnicę oleju. Zdemontować filtr oleju. Zdemontować przewód doprowadzający olej z bloku silnika do turbosprężarki. Wyrzuć przewód. Zdemontować rurkę poboru oleju (smok pompy). Sprawdzić wymontowane części – czy występują w nich zanieczyszczenia metaliczne: śruba/śruby drążone z filtrem (mocujące przewód doprowadzający olej) przewód powrotny oleju z turbosprężarki chłodnica oleju rurka poboru oleju (smok pompy) filtr oleju pompa podciśnienia pompa oleju Dokładnie wyczyścić chłodnicę oleju środkiem do czyszczenia hamulców i wysuszyć sprężonym powietrzem. Zamontować chłodnicę oleju i filtr. Zastosować nową uszczelkę. Dokładnie oczyścić pompę podciśnienia za pomocą środka do czyszczenia hamulców, osuszyć sprężonym powietrzem i założyć nowe uszczelki. Uwaga! Jeśli nie jest możliwe całkowite usunięcie zanieczyszczeń należy wymienić pompę podciśnienia. Zasada ta dotyczy również pozostałych elementów silnika, których nie można skutecznie oczyścić (chłodnica oleju, intercooler, smok pompy, pompa oleju itd.). Zamontować nową rurkę poboru oleju (smok pompy) i miskę olejową. Wymontować i wyczyścić chłodnicę powietrza doładowującego (intercooler). Sprawdzić wszystkie przewody powietrzne pod kątem uszkodzeń mechanicznych, zanieczyszczeń lub ograniczenia przepływu powietrza. W razie potrzeby oczyścić lub wymienić te elementy. Zamontować sprawną turbosprężarkę. Zamontować nowy przewód powrotny oleju z turbosprężarki. Zamontować nowy przewód doprowadzania oleju i śrubę/śruby drążone z filtrem najnowszej konstrukcji*. *Sugerujemy całkowite usunięcie sitka z wnętrza śruby drążonej. Zamontuj pozostałe elementy postępując w kolejności odwrotnej do procedury demontażu. Wlej olej silnikowy. Zmierz przepływ oleju przez zamontowaną turbosprężarkę: zamontuj dłuższy przewód powrotny oleju do turbosprężarki, drugi koniec umieść w naczyniu uruchom silnik i pozwól mu pracować na biegu jałowym. Po 60 sekundach wyłącz silnik i zmierz ilość oleju w pojemniku. Musi ona przekraczać 0,5L (500ml) Próbę należy powtórzyć 2 lub 3 razy w celu potwierdzenia wyników. Dopilnuj, by silnik nie pracował ze zbyt małą ilością oleju. Zamocować przewód powrotny oleju z turbosprężarki do silnika. Przeprowadzić jazdę próbną na odcinku 30-40 kilometrów. Ponownie wymień olej silnikowy i filtr oleju. Uwaga !!! Tworzenie się szlamu olejowego wewnątrz układu smarowania może być spowodowane brakiem odpowiedniego uszczelnienia wtryskiwaczy paliwa. Przedmuchy spalin przedostają się z cylindrów pod pokrywę zaworów, powodując przyśpieszoną degradację oleju silnikowego i powstawanie smolistego osadu lub spieków oleju na smarowanych powierzchniach. Oprócz płukania układu smarowania silnika mieszanką oleju silnikowego z dodatkiem środka do czyszczenia silnika konieczne może być również mechaniczne oczyszczenie powierzchni pod pokrywą zaworów oraz sprawdzenie szczelności miejsc osadzenia wtryskiwaczy. W tym celu należy: zdemontować pokrywę zaworów, obudowę wałka rozrządu oraz wtryskiwacze dokładnie oczyścić wnętrze głowicy sprawdzić i w razie potrzeby wymienić hydrauliczne popychacze zaworów sprawdzić i oczyścić wtryskiwacze, wymienić ich uszczelnienia zewnętrzne oraz dokładnie oczyścić powierzchnie osadzenia wtryskiwaczy. Problem ten dotyczy przede wszystkim silników w samochodach produkowanych do grudnia 2010 roku. Od tego okresu grupa PSA stosuje zmodyfikowane uszczelnienie wtryskiwaczy. Aby zamówić tą część wyślij SMS z adresem dostawy i ID części pod jeden z numerów podanych w ogłoszeniu. 

18 listopada 2024 16:43

Informacje o sprzedającym

RO-CAR OSOJCA SP. K.

RO-CAR OSOJCA SP. K.
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (37084) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 13:00

  • niedziela

    Zamknięte