RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 1
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 2
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 3
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 4
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 5
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 6
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 7

1 / 7

RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 1
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 2
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 3
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 4
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 5
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 6
RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400 - 7

Opis

Model: Orion TR DC-DC 12/12-9A 110W

Zakres napięcia wejściowego: 8-17 V

Wyłączenie pod napięciem: 7 V

Ponowny rozruch pod napięciem: 7,5 V

Nominalne napięcie wyjściowe: 12.2 V

Zakres regulacji napięcia wyjściowego: 10-15 V

Tolerancja napięcia wyjściowego: +/- 0.2 V

Szum wyjściowy: 2mV rms

Prąd wyjściowy przy nominalnym napięciu i 25°C: 9 A

Maksymalny prąd wyjściowy (10 s): 12.5 A

Zwarciowy prąd wyjściowy: 32 A

Moc wyjściowa przy 25°C: 110 W

Moc wyjściowa przy 40°C: 85 W

Prąd wejściowy bez obciążenia: < 50 mA

Pobór prądu po wyłączeniu przez port zdalny: < 200uA

Izolacja galwaniczna: 200 V DC między wejściem, wyjściem i obudową

Zakres temperatur pracy: od -20°C do +55°C (obniżenie mocy o 3% na każdy °C powyżej 40°C)

Wilgotność: Maks. 95% bez kondensacji

Podłączenie DC: Zaciski śrubowe

Waga: 0,42 kg

Wymiary (wys. x szer. x gł.): 100 x 113 x 47 mm

Normy bezpieczeństwa: EN 60950

Normy emisji: EN 61000-6-3, EN 55014-1

Normy odporności: EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2

Dyrektywa motoryzacyjna: ECE R10-5




VICTRON ENERGY OCHRONNIK AKUMULATORÓW


SMART BATTERY PROTECT 12V 24V 100A


BPR110022000


Chroni akumulator przed nadmiernym rozładowaniem i może służyć jako wyłącznik systemu


Ochronnik akumulatorów odłącza akumulator od mniej ważnych odbiorników przed jego całkowitym rozładowaniem (co mogłoby spowodować uszkodzenie akumulatora) lub zanim moc akumulatora spadnie poniżej poziomu umożliwiającego rozruch silnika. Wejście on/off może służyć jako wyłącznik systemu


Automatyczna zmiana zakresu 12/24V


Ochronnik Smart BatteryProtect automatycznie i jednorazowo wykrywa napięcie w układzie.


Bluetooth: łatwiejsze programowanie


Korzystając z Bluetooth do programowania można ustawić wszystkie żądane poziomy włączenia/wyłączenia.Jeden z dziewięciu wcześniej określonych poziomów włączenia/wyłączenia można ewentualnie ustawić za pomocą wtyczki programowej (patrz instrukcja obsługi). W razie konieczności Bluetooth można wyłączyć.


Specjalne ustawienie do akumulatorów litowo-jonowych


W tym trybie ochronnikiem można sterować za pomocą układu VE.Bus BMS.Uwaga: ochronnika można również użyć jako przerywacza pomiędzy ładowarką a akumulatorem litowo-jonowym. Patrz schemat połączeń w instrukcji obsługi.


Ultraniski pobór prądu


Ma to duże znaczenie w przypadku akumulatorów litowo-jonowych, szczególnie po wyłączeniu wskutek niskiego napięcia.Więcej informacji zamieszczono w arkuszu danych akumulatora litowo-jonowego oraz w instrukcji układu VE.Bus BMS.


Ochrona przed przepięciami


Aby zapobiec uszkodzeniu wrażliwych odbiorników wskutek przepięcia, odbiornik jest odłączany, gdy tylko napięcie prądu stałego przekroczy odpowiednio 16,3V lub 32,6V.


Odporność na zapłon


Całkowita rezygnacja z przekaźników i zastosowanie przełączników MOSFET pozwoliło całkowicie wyeliminować iskry.


Opóźnienie wyjścia alarmu


Wyjście alarmu jest uaktywniane, jeśli napięcie akumulatora spadnie na ponad 12 sekund poniżej wstępnie ustawionego poziomu rozłączania. Dzięki temu uruchamianie silnika nie powoduje włączenia alarmu. Wyjście alarmu to odporny na zwarcia otwarty kolektor do szyny ujemnej o maksymalnym natężeniu prądu 50 mA. Wyjście alarmu zazwyczaj służy do włączania brzęczyka, diody LED lub przekaźnika.


Opóźnione odłączanie odbiornika i opóźnione ponowne podłączanie


Odbiornik zostanie odłączony po 90 sekundach od momentu, kiedy napięcie akumulatora spadnie poniżej wstępnie zadanego poziomu. Jeśli w tym czasie napięcie w akumulatorze ponownie wzrośnie do wartości progu włączenia (np. po uruchomieniu silnika), odbiornik nie zostanie odłączony.Odbiornik zostanie ponownie podłączony po 30 sekundach od momentu, kiedy napięcie akumulatora wzrośnie powyżej wstępnie zadanego napięcia ponownego włączenia.

 

19 grudnia 2024 14:17

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

RENAULT MASTER przetwornica samochodowa BPR000100400

Dostawa

Tak

Producent części

ORION

Model pojazdu

Master

Marka pojazdu

Renault

Numer referencyjny producenta

ORI121222110

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

ARTCAR - CZĘŚCI SAMOCHODOWE

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2024

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (49) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    07:00 - 16:00

  • wtorek

    07:00 - 16:00

  • środa

    07:00 - 16:00

  • czwartek

    07:00 - 16:00

  • piątek

    07:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store