SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 1
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 2
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 3
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 4
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 5
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 6
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 7
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 8
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 9
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 10
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 11
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 12

1 / 12

SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 1
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 2
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 3
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 4
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 5
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 6
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 7
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 8
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 9
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 10
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 11
SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY - 12

Opis

Opis

PROCES REGENERACJI NASZYCH SILINKÓW:


Obróbka elementów silnika:


Blok silnika:


-sprawdzanie pod względem mikropęknięć.


-Przywrócenie współosiowości oraz wymiarów łożyska głównego.


-Tuleje cylindrów honowane, jeśli mieszczą są w wymiarach przewidzianych przez producenta. Natomiast w przypadku zużycia wstawienie nowych tulei.


Regeneracje korbowodów.


Prostowanie i polerowanie wału korbowego, ewentualnie szlifowanie wału.


Głowica zaworowa:


-sprawdzenie pod względem mikropęknięć.


-planowanie płaszczyzny.


-nowe uszczelniacze oraz prowadnice zaworowe.


-gniazda zaworowe wyszlifowane oraz dotarte, w przypadku zużytych wymiana na nowe.


-polerowanie wałków rozrządu oraz osiowanie łożysk wałka rozrządu.


Pozostałe komponenty:


-nowe panewki łożyska korbowodowego.


-nowe panewki łożyska głównego.


-nowe uszczelniacze wału korbowego, oraz wałka rozrządu.


-nowa pompa olejowa.


-nowe tłoki z pierścieniami.


-nowy rozrząd.


Zalecany montaż silnika w naszym warsztacie, oraz montaż nowej chłodnicy olejowej.


Wymagany jest zwrot starego silnika nadającego się do regeneracja tzn.:


-brak dziury w bloku silnika.


-bez urwanego korbowodu.


-wał korbowy nadający się do regeneracji.


-bez zatartych wałków rozrządu, oraz łożysk wałków w głowicy zaworowej.


OFERTA DOTYCZY SILNIKA I NIE ZAWIERA KOSZTÓW MONTAŻU I DEMONTAŻU SILNIKA.

 

1 kwietnia 2025 14:41

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

SILNIK 1.8 TSI TFSI CDH BZB CAB CDA REGENERACJA JAK NOWY

Dostawa

Tak

Model pojazdu

Passat

Marka pojazdu

Volkswagen

Stan

Używany

Rodzaj paliwa

Diesel

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

14000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Informacje o sprzedającym

SAWO AUTOSERWIS MARCIN GRUCA

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Krużlowa Niżna 261 - 33-325 Krużlowa Niżna, nowosądecki, Małopolskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store