1 / 5
Szczegóły
Główne usługi sprzedającego
Naprawa samochodów
Szybka naprawa
Serwis opon / przechowalnia
, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach
Opis
PROFESJONALNA REGENERACJA SKRZYŃ ROZDZIELCZYCH BMW. STANDO SERVICE
Oferujemy Państwu wszystkie rodzaje skrzyń rozdzielczych do BMW xDrive. Udzielamy 18 miesięcznej PISEMNEJ GWARANCJI bez limitu kilometrów.
Skrzynie są dostępne od ręki, wystarczy odwiedzić nasz serwis we Wrocławiu.
Na skrzynie wystawiamy fakturę VAT 23%, paragon lub fakturę UE. Gwarancja w przypadku wysyłki i montażu w innym serwisie 12 miesięcy.
W przypadku wysyłki pobierana jest opłata kaucyjna w wysokości 615zł zwracana na konto w momencie, gdy państwa uszkodzony reduktor trafi do nas.
Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Opłata za przesyłkę wynosi 35zł na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej ceny są ustalane indywidualnie.
Cena reduktora nie obejmuje nastawnika.
Posiadamy wszystkie rodzaje i numery skrzyń ATC 45L
Podana cena dotyczy reduktora ATC45L (Opcja kup teraz tylko po wcześniejszym sprawdzeniu reduktora po numerze VIN)
Pasuje do modeli
Serii X3:
-F25
Serii X4:
-F26
Serii X5:
-E70
-F15
Serii X6:
-E71
-F16
Prowadzimy serwis od 1989roku. Specjalizujemy się w autach BMW, BMW serii M oraz Mini w trudnych przypadkach serwisowych.
Jesteśmy wieloletnim Partnerem BMW dzięki czemu mamy dostęp do oryginalnego oprogramowania BMW co pozwala świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Zajmujemy się profesjonalną regeneracją skrzyń rozdzielczych do wszystkich samochodów BMW
Prowadzimy również sprzedaż rocznych samochodów BMW w atrakcyjnych cenach.
Posiadamy na stanie ponad 4000 referencji OE BMW!!
Jesteśmy bezpośrednim importerem oryginalnych części do skrzyń rozdzielczych BMW.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Dlaczego psują się skrzynie rozdzielcze ATC/VTG BMW i innych czteronapędowych samochodów?
Na początek chcę opisać objawy pięciu typowych usterek.
Pierwsza usterka to „zrywne dopinanie napędu” – podczas równomiernej jazdy nic się nie dzieje, ale gdy tylko zaczynamy przyśpieszać samochód 4 napędowy dla zwiększenia przyczepności dopina przedni napęd. Gdy jest wszystko w porządku proces ten jest nie zauważalny. Auto wystrzela do przodu jak z procy. W zepsutym (luźnym napędzie) w zależności od wciśnięcia pedału gazu zaczynają się pojawiać szarpania przód i tył, z małym gazem mniejsze, z dużym większe. Jest to efekt dopinania się przedniego napędu ze zwłoką lub wyprzedzeniem dopięcia. Bardzo niebezpieczne przy śliskich nawierzchniach.
Druga usterka to „spięcie sztywne” objawia się przy jeździe na placach i przy ciasnych wjazdach na parkingi wielopoziomowe. W takim przypadku bardzo głośno słychać zazwyczaj strzały w tylnej części auta. „Spięcie sztywne” doprowadza do bardzo dużych przeciążeń w układzie przeniesienia napędu. Jest to bardzo destrukcyjne dla auta niebezpieczne dla wszystkich użytkowników drogi.
Trzecia usterka to rytmiczne przeskakiwanie przy przyśpieszaniu, ciągnięciu przyczepy i podjazdach. Jest to przeskakiwanie łańcucha w skrzynce rozdzielczej.
Czwarta usterka to wycie skrzynki ze względu na długą pracę na starym oleju lub jego brak.
Witold Stando
22 czerwca 2024 22:40
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Znajdź na mapie