SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 1
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 2
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 3
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 4
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 5
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 6
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 7
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 8
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 9

1 / 9

SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 1
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 2
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 3
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 4
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 5
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 6
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 7
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 8
SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048 - 9

Opis

SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048
Ogłoszenie dotyczy SPRAWDZENIA wtryskiwacza o nr: 13537589048
PO SPRAWDZENIU OFERUJEMY RÓWNIEŻ REGENERACJĘ WTRYSKIWACZY O NUMERZE 13537589048.
Wtryskiwacze poddane zostaną profesjonalnej regeneracji polegającej na przywróceniu parametrów odpowiadającym  fabrycznie nowym wtryskiwaczom
Poprawność regeneracji sprawdzamy na najnowszym stole probierczym z autoryzacją Firmy Siemens / Continental w oparciu o oryginalne dane producenta.
Jakość potwierdzamy wydrukiem i 12 miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów.
Ten stół probierczy z autoryzacją jest jedynym stołem który po zregenerowaniu i przywróceniu fabrycznych parametrów nadaje nowy kod GCC, kod GCC jest to to samo co IMA kod w dieslu czyli po wymianie wtryskiwaczy on resetuje stare błedne dane uszkodzonego wtryskiwacza i w jego algorytmie są wpisane nowe prawidłowe dawki wtryskiwacza i to jest potrzebne by wtryskiwacz poprawnie działał.
Nr.zamienne:
116i 118i 120i N43, 316i N43 325xi N53 330i N53, 316i 325i N53 523i N53 528i N53, 520i N43525i N53630i N53, 7565137 7584681 7625713 4548853, 13537589048 1353-758-9048 13537565137 1353-756-5137 13537584681 1353-758-4681 13537625713 1353-762-5713 13534548853 1353-454-8853 E60N E61N E63N E64N E81 E82 E87N E88, E90 E90N E91 E91N E92 E92N E93 E93N, F10 F11528i N53 523i N53 530i N53, N53B25A,
MAG. NR. 95

ZASTOSOWANIE:

BMW 1 E81


  • 116 i 2007 - 2011    121KM / 89KW - 1599ccm    N43B16A,N43B16AA

  • 116 i 2007 - 2011    122KM / 90KW - 1599ccm    N43B16A,N43B16AA

  • 116 i 2008 - 2011    122KM / 90KW - 1995ccm    N43B20A

  • 118 i 2006 - 2011    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 120 i 2006 - 2011    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 120 i 2007 - 2012    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A


BMW 1 E87


  • 116 i 2007 - 2011    121KM / 89KW - 1599ccm    N43B16A

  • 116 i 2007 - 2011    122KM / 90KW - 1599ccm    N43B16A

  • 116 i 2009 - 2011    122KM / 90KW - 1995ccm    N43B20A

  • 118 i 2006 - 2011    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 118 i 2007 - 2007    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 120 i 2006 - 2011    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 120 i 2006 - 2011    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A


BMW 1 coupe E82

120 i 2007 - 2013    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

BMW 1 kabriolet E88


  • 118 i 2008 - 2013    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 120 i 2008 - 2013    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 120 i 2008 - 2013    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A


BMW 3 E90


  • 316 i 2007 - 2011    122KM / 90KW - 1599ccm    N43B16A,N43B16AA

  • 318 i 2007 - 2011    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2007 - 2011    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2007 - 2011    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 325 i 2007 - 2011    211KM / 155KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i 2007 - 2011    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i xDrive 2008 - 2011    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 xi 2007 - 2008    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i 2007 - 2011    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i xDrive 2008 - 2011    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 xi 2007 - 2008    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 3 coupe E92


  • 316 i 2007 - 2013    122KM / 90KW - 1599ccm    N43B16A

  • 318 i 2010 - 2013    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2007 - 2013    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2007 - 2013    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 325 i 2007 - 2013    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i 2010 - 2013    211KM / 155KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i xDrive 2008 - 2013    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 xi 2007 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i 2007 - 2013    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i xDrive 2010 - 2013    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 xi 2007 - 2010    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 3 kabriolet E93


  • 318 i 2010 - 2013    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2006 - 2013    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2006 - 2013    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 325 i 2006 - 2013    211KM / 155KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i 2007 - 2013    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i 2007 - 2013    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 3 Touring E91


  • 316 i 2008 - 2012    122KM / 90KW - 1599ccm    N43B16A

  • 318 i 2007 - 2012    143KM / 105KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2007 - 2012    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 320 i 2007 - 2012    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 325 i 2007 - 2012    211KM / 155KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i 2007 - 2012    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 i xDrive 2007 - 2012    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 325 xi 2007 - 2012    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i 2007 - 2012    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 i xDrive 2007 - 2012    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 330 xi 2007 - 2012    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 5 E60


  • 520 i 2006 - 2010    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 520 i 2007 - 2010    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 523 i 2007 - 2010    190KM / 140KW - 2497ccm    N53B25A

  • 525 i 2007 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 525 i xDrive 2008 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 525 xi 2007 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 i 2006 - 2009    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 i xDrive 2008 - 2009    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 xi 2007 - 2008    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 5 F10


  • 523 i 2009 - 2011    204KM / 150KW - 2996ccm    N53B30A

  • 523 i 2009 - 2011    211KM / 155KW - 2996ccm    N53B30A

  • 528 i 2009 - 2011    258KM / 190KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 i 2011 - 2013    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 5 Touring E61


  • 520 i 2007 - 2010    163KM / 120KW - 1995ccm    N43B20A

  • 520 i 2007 - 2010    170KM / 125KW - 1995ccm    N43B20A

  • 523 i 2007 - 2010    190KM / 140KW - 2497ccm    N53B25A

  • 525 i 2007 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 525 i xDrive 2008 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 525 xi 2007 - 2010    218KM / 160KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 i 2007 - 2010    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 i xDrive 2008 - 2010    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 5 Touring F11


  • 523 i 2009 - 2011    204KM / 150KW - 2996ccm    N53B30A

  • 528 i 2009 - 2011    258KM / 190KW - 2996ccm    N53B30A

  • 530 i 2011 - 2013    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 6 E63


  • 630 i 2007 - 2010    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


BMW 6 kabriolet E64


  • 630 i 2007 - 2010    272KM / 200KW - 2996ccm    N53B30A


Maszyna firmy Carbon Zapp GDU2R to najnowsza technologia w dziedzinie regeneracji wtryskiwaczy benzynowych. Testuje wtryskiwacze pośrednie i bezpośrednie do wszystkich silników benzynowych(TSI / TFSI / FSI / JTS / HPI / HPDI / Ecotec / Ecoboost / CGI / DISI / GDI / Sci / IDE / SIDI)

Wtryskiwacz bezpośredni firmy Siemens VDO produkowany dla koncernu BMW -  dlaczego były z nim problemy?

Do niedawna nie była dostępna technologia pozwalająca na regulację a co za tym idzie na poprawienie pracy i wydajności stosu piezo, który odpowiada za poprawną pracy wtryskiwacza. Problem został rozwiązany z pojawieniem na światowy rynku stołu probierczego firmy CARBON ZAPP GDU2R. Stół ten pozwala na regulację dawek jak rownież rewitalizacje stosu piezo co powoduje możliwość przywrócenia nominalnych parametrów wtryskiwacza. Kluczową funkcją CARBON ZAPP GDU2R jest możliwość nadania unikalnego KODU GCC, który jest bliźniaczym kodem IMA, stosowanym w wtryskach diesla.

Stół probierczy GDU2R jest autoryzowany stołem siemens VDO

Dodatkową opcją co oferuje ta maszyna jest tak zwana 'rewitalizacja stosu piezoelektrycznego'. Polega to na tym że maszyna wysyła impulsy elektryczny które powodują ponowny rozruch piezo stosu, serca wtryskiwacza. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ wadą tych wtryskiwaczy jest zlepiania się piezo stosu.

 

15 grudnia 2024 14:05

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Inny

Stan

Używany

Tytuł

SPRAWDZENIE WTRYSKIWACZA BMW OE 13537589048

Dostawa

Tak

Producent części

siemens

Marka pojazdu

Inny

Numer referencyjny producenta

13537589048

Główne usługi sprzedającego

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

, aby dowiedzieć się więcej o tych usługach

Informacje o sprzedającym

Auto-Expert Centrum Diesla

  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (92) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    07:00 - 17:00

  • wtorek

    07:00 - 17:00

  • środa

    07:00 - 17:00

  • czwartek

    07:00 - 17:00

  • piątek

    07:00 - 17:00

  • sobota

    08:00 - 14:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store