Przedmiotem aukcji jest FABRYCZNIE NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY.
Numer rdzenia: GA-00-0156
Producent: TURBOCENTRAS UAB
Kontakt telefoniczny:
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB.
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 742807-0003 742807-5003S 742807-3
- 742807-0005 742807-5005S 742807-5
- 755300-0001 755300-5001S 755300-1
- 755300-0003 755300-5003S 755300-3
- 755300-0005 755300-5005S 755300-5
- 755300-0006 755300-5006S 755300-6
- 755300-0007 755298-5007S 755298-7
- 755298-0005 755298-5005S 755298-5
- 07Z145702MV
- 07Z145702MX
- 07Z145874GV
- 07Z145874GX
- 07Z145702KV
- 07Z145702KX
- 07Z145874EV
- 07Z145874EX
- 07Z145908GV
- 07Z145908GX
- 07Z145874G
- 07Z145702K
- 07Z145702M
- 07Z145874E
- 07Z145908G
TURBINA WYSTĘPUJE W NASTĘPUJĄCYCH SAMOCHODACH:
- VOLKSWAGEN PHAETON V10 5.0 TDI AJS RIGHT 308KM/226KW OD 2003
- VOLKSWAGEN PHAETON 4.9 TDI AJS 313KM/230KW 2002-2006
- VOLKSWAGEN TOUAREG V10 5.0 TDI AYH RIGHT 308KM/226KW OD 2004
- VOLKSWAGEN TOUAREG 5.0 TDI AYH 313KM/230KW 2002-2010
SPECYFIKACJA PRODUKTU:
Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych turbosprężarek.
Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
UWAGA! Przed zakupem prosimy o sprawdzenie numerów na tabliczce znamionowej turbosprężarki.
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki.
Wybór wkładu według kodu silnika lub zdjęcia (brak różnic) może spowodować zakup NIEWŁAŚCIWEGO środka.
UWAGA! Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki!
W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!