TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 1
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 2
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 3
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 4
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 5
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 6
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 7

1 / 7

TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 1
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 2
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 3
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 4
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 5
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 6
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 7

Opis

TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI O NUMERZE 06K145701T

Zastosowanie:

AUDI

A1 Hatchback (8X1, 8XK) (Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 192 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 1798 ccm, 192 KM


A1 Sportback (8XA, 8XK) (Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 192 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 1798 ccm, 192 KM


A3 Cabrio (8V7, 8VE) (Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 03.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM


A3 Hatchback (8V1, 8VK) (Rok wyprodukowania 04.2012 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 04.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 08.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM


A3 Sedan (8VS, 8VM) (Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 11.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM


A3 Sportback (8VA, 8VF) (Rok wyprodukowania 09.2012 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 09.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM


TT Coupe (FV3, FVP) (Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM


TT Roadster (FV9, FVR) (Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM


SEAT

Ibiza IV Sportcoupe (6J, 6P) (Rok wyprodukowania 11.2015 - ..., 192 KM, benzyna)

– 1.8 TSI Cupra, Rok wyprodukowania 11.2015 - ..., 1798 ccm, 192 KM


Leon III Hatchback (5F1) (Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM


Leon III SC (5F5) (Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM


Leon III ST (5F8) (Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TSI 4Drive, Rok wyprodukowania 11.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM


SKODA

Octavia III Combi (5E5) (Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TSI 4x4, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM


Octavia III Hatchback (5E3, NL3, NR3) (Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM

– 1.8 TSI 4x4, Rok wyprodukowania 09.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM


VW

Passat B8 Sedan (3G2, CB2) (Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM


Passat B8 Variant (3G5, CB5) (Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 180 KM, benzyna)

– 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM


Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek

Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek.

Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek.

Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek.

Procedura regeneracji obejmuje:

– Rozebranie turbiny na części pierwsze,

– mycie w myjce wysokociśnieniowej,

– szkiełkowanie( piaskowanie),

– tulejowanie korpusu(wymiana korpusu),

– wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe,

– wymianę talerzyka,

– wymianę blaszki termicznej,

– wymianę wirnika z wałkiem,

– wymianę koła kompresji,

– wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT,

– montaż rdzenia turbosprężarki,

– kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar),

– doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO,

– montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy,

– kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH.


TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów 
podstawą długiego "nowego" życia turbiny

Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia.

– Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg

– Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego

– Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy

– Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania

– Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar

– Permanentna kalibracja

– Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia

– Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia

– Energooszczędna koncepcja napędu

 

10 kwietnia 2025 13:43

Szczegóły

Podstawowe

Tytuł

TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T

Marka pojazdu

Skoda

Numer referencyjny producenta

06K145701T

Stan

Używany

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Informacje o sprzedającym

Raftrans Turbo

Raftrans Turbo
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

Jodłowa 10 - 58-100 Świdnica, świdnicki, Dolnośląskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store