TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 1
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 2
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 3
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 4
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 5
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 6
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 7

1 / 7

TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 1
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 2
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 3
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 4
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 5
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 6
TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T - 7

Szczegóły

Tytuł

TURBINA Audi Skoda Seat VW 1.8 TFSI 06K145701T

Numer referencyjny producenta

06K145701T

Stan

Używany

Opis

TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI O NUMERZE 06K145701T Zastosowanie: AUDI A1 Hatchback (8X1, 8XK) (Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 192 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 1798 ccm, 192 KM A1 Sportback (8XA, 8XK) (Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 192 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - 10.2018, 1798 ccm, 192 KM A3 Cabrio (8V7, 8VE) (Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 03.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM A3 Hatchback (8V1, 8VK) (Rok wyprodukowania 04.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 04.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 08.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM A3 Sedan (8VS, 8VM) (Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 11.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM A3 Sportback (8VA, 8VF) (Rok wyprodukowania 09.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 09.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TFSI quattro, Rok wyprodukowania 05.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM TT Coupe (FV3, FVP) (Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM TT Roadster (FV9, FVR) (Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TFSI, Rok wyprodukowania 08.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM SEAT Ibiza IV Sportcoupe (6J, 6P) (Rok wyprodukowania 11.2015 - ..., 192 KM, benzyna) – 1.8 TSI Cupra, Rok wyprodukowania 11.2015 - ..., 1798 ccm, 192 KM Leon III Hatchback (5F1) (Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM Leon III SC (5F5) (Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM Leon III ST (5F8) (Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 10.2013 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TSI 4Drive, Rok wyprodukowania 11.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM SKODA Octavia III Combi (5E5) (Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TSI 4x4, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM Octavia III Hatchback (5E3, NL3, NR3) (Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 11.2012 - ..., 1798 ccm, 180 KM – 1.8 TSI 4x4, Rok wyprodukowania 09.2014 - ..., 1798 ccm, 180 KM VW Passat B8 Sedan (3G2, CB2) (Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM Passat B8 Variant (3G5, CB5) (Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 180 KM, benzyna) – 1.8 TSI, Rok wyprodukowania 02.2015 - ..., 1798 ccm, 180 KM Profesjonalne centrum naprawy i regeneracji turbosprężarek Raf Trans to również specjalistyczny warsztat zajmujący się naprawą i regeneracją turbosprężarek. Maszyny, które wykorzystujemy w procesie regeneracji są jednymi z najdroższych i najbardziej zaawansowanych na terenie Europy. Jesteśmy w posiadaniu profesjonalnych urządzeń firmy SCHENCK, której sprzęt wykorzystywany jest na dzień dzisiejszy w procesie produkcji 90% nowych turbosprężarek. Na wyposażeniu naszej pracowni są min.: wyważarka, doważarka, tester / regulator sterowników pneumatycznych i elektroniczno-pneumatycznych oraz jako nieliczni w Polsce posiadamy tester ATD-1, za pomocą którego możemy ocenić stan jak i dokonać kalibracji elektronicznych sterowników stosowanych w nowszych typach turbosprężarek. Procedura regeneracji obejmuje: – Rozebranie turbiny na części pierwsze, – mycie w myjce wysokociśnieniowej, – szkiełkowanie( piaskowanie), – tulejowanie korpusu(wymiana korpusu), – wymianę standardowego zestawu naprawczego: łożyska ślizgowe, łożysko oporowe, odrzutnik oleju, podstawka odrzutnika, pierścienie uszczelniające odrzutnika i wałka, pierścień ustalający wałka, pin ustalający łożyska ślizgowego, o ringi uszczelniające, nakrętka koła kompresji i wszystkie śruby montażowe, – wymianę talerzyka, – wymianę blaszki termicznej, – wymianę wirnika z wałkiem, – wymianę koła kompresji, – wyważenie wirnika z wałkiem i kołem kompresji na maszynie SCHENCK TB COMFORT, – montaż rdzenia turbosprężarki, – kontrolę szczelności (olej 10W40, temp. około 40stC, ciśnienie 5,0 bar), – doważenie kompletnego rdzenia turbosprężarki na maszynie SCHENCK TB SONIO, – montaż doważonego rdzenia turbosprężarki w obudowy, – kalibracja mechanizmu zmiennej geometrii na maszynie FLOWBENCH. TBcomfort wyważanie w niskim zakresie obrotów 
podstawą długiego "nowego" życia turbiny Dzięki urządzeniu TBcomfort zapewniacie Państwo podstawy wysokojakościowej naprawy: w pierwszej czynności usuwacie niewyważenie podzespołów: wałka z turbiną, koła kompresji i całego zespołu. Dzięki temu stworzone zostają warunki dla późniejszego wyważania w zakresie wysokich obrotów. Można w perfekcyjny sposób wyważać podzespoły turbosprężarki o ciężarze do 16 kg. W praktyce oznacza to, że ze względu na dużą rozpiętość w zakresie ciężaru można wyważać również turbosprężarki pojazdów ciężarowych, maszyn budowlanych lub napędów statków. Działanie wszystkich komponentów jest niezawodne, logiczne i łatwo zrozumiałe. Dzięki temu urządzenie TBcomfort można opanować już po krótkim okresie przeszkolenia. – Szeroki zakres zastosowania – od kilku gram do 16 kg – Prosta obsługa niewymagająca wielu narzędzi z wykorzystaniem ekranu dotykowego – Najnowszy, jeszcze bardziej dokładny układ pomiarowy – Innowacyjna konstrukcja z odlewu mineralnego zapewniająca tłumienie zakłóceń, większą powtarzalność i dokładność wyważania – Specjalna rama rezonansowa zapewniająca bardzo dokładny pomiar – Permanentna kalibracja – Proste o precyzyjne pozycjonowanie kąta niewyważenia – Urządzenie z zaczepem dźwigowym – łatwe do ustawienia i uruchomienia – Energooszczędna koncepcja napędu 

26 czerwca 2024 13:01

Informacje o sprzedającym

Raftrans Turbo

Raftrans Turbo
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (76) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 18:00

  • wtorek

    08:00 - 18:00

  • środa

    08:00 - 18:00

  • czwartek

    08:00 - 18:00

  • piątek

    08:00 - 18:00

  • sobota

    08:00 - 12:00

  • niedziela

    Zamknięte