1 / 9
Szczegóły
Tytuł
Turbina turbosprężarka Turbo BMW 120D E 81 E 82 E 88 177KM 49335-00230
Dostawa
TakNumer referencyjny producenta
49135-05830
Stan
Używany
Opis
REGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA NA
NOWYM ŚRODKU FIRMY KODE MELETT
TURBINA PASUJE DO TAKICH AUT JAK
BMW
1 (E81) 120 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2006-09-01 - 2011-12-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
1 (E81) 120 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 163
– Moc (kW): 120
– Produkowany: 2006-09-01 - 2011-12-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
1 coupe (E82) 120 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2007-10-01 - 2013-10-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
1 kabriolet (E88) 120 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2008-03-01 - 2013-12-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
3 (E90) 320 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 163
– Moc (kW): 120
– Produkowany: 2004-02-01 - 2011-12-01
– Kod silnika: M47 D20 (204D4), N47 D20 C
3 (E90) 320 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2007-09-01 - 2011-12-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
3 Touring (E91) 320 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2007-02-01 - 2010-02-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
3 Touring (E91) 320 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 163
– Moc (kW): 120
– Produkowany: 2004-12-01 - 2007-08-01
– Kod silnika: M47 D20 (204D4)
3 coupe (E92) 320 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2006-09-01 - 2010-02-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
3 kabriolet (E93) 320 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2007-09-01 - 2010-02-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
5 (E60) 520 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2006-04-01 - 2009-12-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
5 (E60) 520 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 163
– Moc (kW): 120
– Produkowany: 2005-02-01 - 2008-02-01
– Kod silnika: M47 D20 (204D4)
5 Touring (E61) 520 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 163
– Moc (kW): 120
– Produkowany: 2005-04-01 - 2008-02-01
– Kod silnika: M47 D20 (204D4)
5 Touring (E61) 520 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2007-03-01 - 2010-05-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
X3 (E83) 2.0 d
– Pojemność: 1995
– Moc (KM): 177
– Moc (kW): 130
– Produkowany: 2007-03-01 - 2007-08-01
– Kod silnika: N47 D20 A, N47 D20 C
Producent: Mitsubishi
MITSUBISHI - 49135-05830 49135-05840
49135-05850 49135-05870 49135-05875
49135-05880 49135-05885 49135-05886
49135-05890 49135-05895 49135-05896
49335-00100 49335-00200 49335-00220
49335-00221 49335-00230 49335-00240
49335-00241 49335-00420 49335-00430
49335-00431 49335-00440 49335-00441
49490-93501 49135-05810 49135-05820
49135-05841 49135-05845 49135-05851
49135-05860 49135-05861 49135-
05865 49135-05866 49135-05871 49135-05891
OE - 11657797782 11657810200
11657808478 11658506896 11658506892
8506892 11657797781 7797781
11654727470 4727470 11657810203
11658506894 7810203 8506894 7808477
11657808477 8506891
11658506891
11657810199 11658506893
11658506895 7797782 7808478 7810199
7810200 8506893 8506895
8506896 4727471
UWAGA!
REGENEROWANĄ TURBOSPRĘŻARKĘ KUPUJESZ W TAKIEJ CENIE TYLKO I WYŁĄCZNIE PRZY ODDANIU STAREJ
TURBOSPRĘŻĄRKI
USZKODZONE TURBOSPRĘŻARKI PRZYJMUJEMY RÓWNIEŻ KOMPLETNE. NIE PRZYJMUJEMY TURBOSPRĘŻAREK Z USZKODZONYMI KOLEKTORAMI WYDECHOWYMI, USZKODZONYMI STEROWNIKAMI ELEKTRYCZNYMI (POŁAMANE WTYCZKI ITP.), BEZ GRUSZEK PODCIŚNIENIOWYCH.
DLACZEGO MY?
- UŻYWAMY TYLKO NOWYCH, ORYGINALNYCH, NAJLEPSZEJ JAKOŚCI CZĘŚCI!
- REALIZACJA W 24H!
- BEZ LIMITU KILOMETRÓW!
- REGENERACJA ODBYWA SIE NA RENOMOWANYCH, ŚWIATOWEJ KLASY MASZYNACH!
JAK TO ROBIMY?
Sercem turbosprężarki jest „core” – to on zapewnia poprawną pracę sprężarki i dlatego właśnie bez względu na stan otrzymanej do regeneracji sprężarki zawsze wymieniamy wszystkie części na absolutnie nowe. Krótko mówiąc cały środek jest wymieniany. Tylko w ten sposób zregenerowana turbina ma właściwości nowej.
TAK ZREGENEROWANA TURBOSPRĘŻARKA JEST JAK NOWA!
Proces regeneracji.
Mycie
Polega na dokładnym oczyszczeniu korpusu, który jest obudową turbiny i nie podlega zużyciu. Serce turbosprężarki czyli "core" wymieniamy zawsze na nowe, oryginalne podzespoły.
Szkiełkowanie
Dzięki temu procesowi turbina oczyszczana jest ze wszystkich nalotów, sadzy. Ten etap pozwala przywrócić korpusowi stan nowości.
Wyważanie
Po zmontowaniu turbosprężarka jest sprawdzana na szczelność oraz wyważana do prędkości 200 000 obr/min na maszynach firmy CIMAT.
Turbotest
Po zmontowaniu turbosprężarka jest ustawiana na maszynie CIMAT TurboTest. TurboTest to urządzenie służące do sprawdzania i regulacji układów zmiennej geometrii oraz do pomiaru wydajności turbosprężarek.
Oferowane przez nas turbosprężarki są towarem najwyższej jakości oraz spełniają światowe normy.
Serwisujemy Klientów detalicznych jak i hurtowych na terenie Polski oraz poza jej granicami.
Cena podana w ogłoszeniu obowiązuje jeśli dokonujesz zwrotu uszkodzonej.
TURBOSPRĘŻĄRKI
(na dole aukcji) znajdziesz informacje o metodach wymiany turbosprężarki.
13 listopada 2024 17:00
Informacje o sprzedającym
CentrumRegeneracji.com.pl sp. z o.o.
Sprzedawca premium
Sprzedający profesjonalny
Sprzedający na OTOMOTO od 2021
Sprzedawcy premium mają zweryfikowany profil, są ekspertami w branży części i współpracują ściśle z Otomoto.
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
9:00 - 17:00
wtorek
9:00 - 17:00
środa
9:00 - 17:00
czwartek
9:00 - 17:00
piątek
9:00 - 17:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
Zamknięte