Renault Trafic - 1
Renault Trafic - 2
Renault Trafic - 3
Renault Trafic - 4
Renault Trafic - 5
Renault Trafic - 6
Renault Trafic - 7
Renault Trafic - 8
Renault Trafic - 9
Renault Trafic - 10
Renault Trafic - 11
Renault Trafic - 12
Renault Trafic - 13
Renault Trafic - 14
Renault Trafic - 15
Renault Trafic - 16
Renault Trafic - 17
Renault Trafic - 18
Renault Trafic - 19
Renault Trafic - 20
Renault Trafic - 21
Renault Trafic - 22
Renault Trafic - 23
Renault Trafic - 24
Renault Trafic - 25
Renault Trafic - 26
Renault Trafic - 27
Renault Trafic - 28
Renault Trafic - 29
Renault Trafic - 30
Renault Trafic - 31
Renault Trafic - 32
Renault Trafic - 33
Renault Trafic - 34
Renault Trafic - 35
Renault Trafic - 36
Renault Trafic - 37
Renault Trafic - 38
Renault Trafic - 39

1 / 39

Renault Trafic - 1
Renault Trafic - 2
Renault Trafic - 3
Renault Trafic - 4
Renault Trafic - 5
Renault Trafic - 6
Renault Trafic - 7
Renault Trafic - 8
Renault Trafic - 9
Renault Trafic - 10
Renault Trafic - 11
Renault Trafic - 12
Renault Trafic - 13
Renault Trafic - 14
Renault Trafic - 15
Renault Trafic - 16
Renault Trafic - 17
Renault Trafic - 18
Renault Trafic - 19
Renault Trafic - 20
Renault Trafic - 21
Renault Trafic - 22
Renault Trafic - 23
Renault Trafic - 24
Renault Trafic - 25
Renault Trafic - 26
Renault Trafic - 27
Renault Trafic - 28
Renault Trafic - 29
Renault Trafic - 30
Renault Trafic - 31
Renault Trafic - 32
Renault Trafic - 33
Renault Trafic - 34
Renault Trafic - 35
Renault Trafic - 36
Renault Trafic - 37
Renault Trafic - 38
Renault Trafic - 39

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Renault

Model pojazdu

Trafic

Rok produkcji

2010

Przebieg

224 000 km

Pojemność skokowa

1 995 cm3

Moc

130 KM

Skrzynia biegów

Manualna

Rodzaj paliwa

Diesel

Typ nadwozia

Kamper

Kolor

Biały

Liczba miejsc

4

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Dopuszczalna masa całkowita

3010 kg

Dopuszczalna ładowność

860 kg

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

Wyposażenie

ABS

Bluetooth

CD

Centralny zamek

Czujniki parkowania

Elektryczne szyby

Hak/Zaczep

Kabina sypialna

Klimatyzacja manualna

Kuchnia

Lodówka

Ogrzewanie postojowe

Poduszka powietrzna kierowcy

Poduszka powietrzna pasażera

Przesuwane drzwi

Radio niefabryczne

Radio fabryczne

Wspomaganie kierownicy

Immobilizer

Opis

Witam,

Jeżeli oglądasz ogłoszenie na OLX, to zachęcam do przejścia na otomoto - jest tam 40 zdjęć campera.


Posiadam do sprzedania Busa Kampera, chociaż można by go śmiało nazwać naszym przyjacielem i wiernym kompanem podróży. 
Podczas przygotowywania go do sprzedaży, tak zatęskniliśmy za wycieczkami, że zaraz po zrobieniu zdjęć pojechaliśmy na objazd wokół Tatr :)

Sprzedajemy go jednak z braku czasu na dłuższe wyprawy, a szkoda patrzeć jak się marnuje.


Kamperka wykorzystywaliśmy głównie we 2 do wyjazdów turystycznych i sportowych (rowery, kajty, treking). Górne łózko służyło nam wtedy za wielki bagażnik na sprzęt sportowy, a życie odbywało się na dole.


Samochód

Samochód jest oparty na wysokiej wersji Renault Trafic, dzięki czemu można w nim spokojnie stać wyprostowanym - i to właśnie jest jego największą zaletą względem mniejszych busów. 
Z drugiej strony jest on dosyć krótki, więc w większości sytuacji (promy, parkingi, ograniczenia wjazdu) jest traktowany jak samochód osobowy.

Zarejestrowany jako „specjalny kempingowy” na 4 osoby i tyle też jest pasów i miejsc do spania. 
Po zdjęciu markizy, z zewnątrz wygląda jak samochód dostawczy i można nim parkować w centrach miast oraz innych lokalizacjach z „zakazem kamperowania”.



Rok produkcji: 2010

VIN:VF1FLBMD6AY340306

Silnik 2.0 DCI 130 km (fabrycznie 90)

Przebieg: 224 000 i rośnie :)

Waga: 2150 kg

DMC: 3010 kg

Maksymalna masa przyczepy: 2000 kg.


Stan techniczny samego samochodu, bez zastrzeżeń. 
Przegląd przeszedł 07.06.2024
14.08.2024 Założony został nowy akumulator części kampingowej.


Wyposażenie samochodu:

- elektryczne szyby

- klima

- poduszka kierowcy

- poduszka pasażera

- fotele z podłokietnikami

- rozbudowane nagłośnienie wraz z głośnikami w tylnych drzwiach

- wspomaganie kierownicy

- czujniki parkowania z tyłu

- hak (z dużą możliwością obciążenia, do przewozu rowerów elektrycznych)


Wykonane naprawy:

- skrzynia biegów po kompletnej regeneracji

- tylne hamulce oraz piasty wymienione

- pozostałe drobne naprawy

- olej wymieniany co 15 tyś

W zasadzie to najtrudniejsze naprawy zostały już wykonane, teraz wsiadać i jeździć.


Kamper:

Zabudowa kempingowa została wykonana w profesjonalnej firmie BusKamper.pl . Dzięku temu podczas jazdy meble nie skrzypią i wszystko „trzyma się kupy”. Sam projekt zabudowy jest dobrze przemyślany i wygodnie korzysta się z przestrzeni kempingowej. 
Instalacja elektryczna i solarna zapewnia autonomie w trybie podróżniczym. 
Podczas wycieczki na Sardynię, samochód ani razu nie był podłączony do zewnętrznego prądu przez 2 tyg.


Wyposażenie cześci kempingowej:

- obrotowe i podnoszone fotele przednie

- 2 duże łózka: górne i dolne - spokojnie do spania dla 4 osób, długość górnego łózka można dostosowywać.

- duża przestrzeń bagażowa pod łóżkiem

- rozkładany stolik wewnątrz (nie ma go na zdj, nigdy go nie używaliśmy i leży w garażu, dla chętnych doślę zdj).

- butla LPG pod samochodem 30l, taka pojemność butli wystarcza na cały sezon jazdy z zapasem :), wlew jest umieszczony koło wlewu paliwa, jak w samochodach z LPG. Gaz tankujemy za grosze na stacji, a nie wymieniamy drogich butli jak w przypadku większości camperów.

- zbiornik wody w środku

- mały zbiornik na wodę brudną pod samochodem.

- kuchenka gazowa i zlew

- ogrzewanie gazowe truma ze sterowaniem i czujnikiem temperatury w części pasażerskiej, super wydajne i rzadko wykorzystywane. Zdarzyło mi się nim pojechać na pare dni na narty i sprawdził się wyśmienicie.

- osobna instalacja 12V i akumulator dla części pasażerskiej.

- 3 możliwości ładowania tego akumulatora:

- wielki solar na cały dach

- podłączenie 230v z zewnątrz (zabudowane złącze pod jednym z bocznych plastików)

- podczas jazdy z alternatora samochodu.

- 3 punktowe oświetlenie led w cześci kampingowej:

- w bagażniku z tyłu (nad łóżkiem)

- nad blatem „w kuchni”

- na całej długości sufitu

- przetwornica 230V i wyprowadzone gniazdka

- lodówka zabudowana w meblach na 230V, zasilana z przetwornicy

- bardzo pojemne szafki z tyłu

- bardzo pojemny schowek nad kabiną

- szafki z roletami nad kuchnia i obok łózka.

- szuflady x2

- ukryta szuflada na sztućce

- specjalne miejsce na toaletę z tyłu (jej samej nie sprzedajemy)

- otwierany szyber-dach

- specjalnie dorobione zasłonki z wszytymi magnesami tworzące fajny ciepły klimat w środku

- osłony termiczne na przednie szyby

- rozwijana markiza FIAMMA na boku, która pozwala się schować przed słońcem i deszczem.


Ciekawostki:

Jako ciekawostka, jego konfiguracja pozwalała również na wjazd osoby na wózku po najazdach do bocznych drzwi, a następnie schowanie zarówno najazdów jak i wózka z tyłu pojazdu. Funkcja niby nie istotna, ale zarówno nam jak i poprzedniemu właścicielowi zdarzało się z niej skorzystać.
Posiadam również fabryczne radio Renault - jak by ktoś chciał wrócić do klasyka :)


Podsumowując:

Kamperek świetnie spisywał się w roli do jakiej go wykorzystywaliśmy, ale przez swoją możliwość konfiguracji i „zwinną” zabudowę, na pewno sprawdzi się również w innych zastosowaniach. 


Uczucie wolności jakie daje jazda takim kamperem zostaje w głowach na długo, więc pewnie i my do tego wrócimy za jakiś czas :)


Prawdziwie zainteresowanych zapraszamy na oględziny.

 

5 listopada 2024 14:18

Informacje o sprzedającym

Piotrek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Bielsko-Biała, Śląskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store