1 / 39
Najważniejsze
Przebieg
227 000 km
Rodzaj paliwa
Diesel
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kamper
Pojemność skokowa
1 995 cm3
Moc
130 KM
Opis
Witam,
Jeżeli oglądasz ogłoszenie na OLX, to zachęcam do przejścia na otomoto - jest tam 40 zdjęć campera.
Posiadam do sprzedania Busa Kampera, chociaż można by go śmiało nazwać naszym przyjacielem i wiernym kompanem podróży. Podczas przygotowywania go do sprzedaży, tak zatęskniliśmy za wycieczkami, że zaraz po zrobieniu zdjęć pojechaliśmy na objazd wokół Tatr :)
Sprzedajemy go jednak z braku czasu na dłuższe wyprawy, a szkoda patrzeć jak się marnuje.
Kamperka wykorzystywaliśmy głównie we 2 do wyjazdów turystycznych i sportowych (rowery, kajty, treking). Górne łózko służyło nam wtedy za wielki bagażnik na sprzęt sportowy, a życie odbywało się na dole.
Samochód
Samochód jest oparty na wysokiej wersji Renault Trafic, dzięki czemu można w nim spokojnie stać wyprostowanym - i to właśnie jest jego największą zaletą względem mniejszych busów. Z drugiej strony jest on dosyć krótki, więc w większości sytuacji (promy, parkingi, ograniczenia wjazdu) jest traktowany jak samochód osobowy.
Zarejestrowany jako „specjalny kempingowy” na 4 osoby i tyle też jest pasów i miejsc do spania.
Po zdjęciu markizy, z zewnątrz wygląda jak samochód dostawczy i można nim parkować w centrach miast oraz innych lokalizacjach z „zakazem kamperowania”.
Rok produkcji: 2010
VIN:VF1FLBMD6AY340306
Silnik 2.0 DCI 130 km (fabrycznie 90)
Przebieg: 224 000 i rośnie :)
Waga: 2150 kg
DMC: 3010 kg
Maksymalna masa przyczepy: 2000 kg.
Stan techniczny samego samochodu, bez zastrzeżeń.
Przegląd przeszedł 07.06.2024
14.08.2024 Założony został nowy akumulator części kampingowej.
Wyposażenie samochodu:
- elektryczne szyby
- klima
- poduszka kierowcy
- poduszka pasażera
- fotele z podłokietnikami
- rozbudowane nagłośnienie wraz z głośnikami w tylnych drzwiach
- wspomaganie kierownicy
- czujniki parkowania z tyłu
- hak (z dużą możliwością obciążenia, do przewozu rowerów elektrycznych)
Wykonane naprawy:
- skrzynia biegów po kompletnej regeneracji
- tylne hamulce oraz piasty wymienione
- pozostałe drobne naprawy
- olej wymieniany co 15 tyś
W zasadzie to najtrudniejsze naprawy zostały już wykonane, teraz wsiadać i jeździć.
Kamper:
Zabudowa kempingowa została wykonana w profesjonalnej firmie BusKamper.pl . Dzięku temu podczas jazdy meble nie skrzypią i wszystko „trzyma się kupy”. Sam projekt zabudowy jest dobrze przemyślany i wygodnie korzysta się z przestrzeni kempingowej. Instalacja elektryczna i solarna zapewnia autonomie w trybie podróżniczym. Podczas wycieczki na Sardynię, samochód ani razu nie był podłączony do zewnętrznego prądu przez 2 tyg.
Wyposażenie cześci kempingowej:
- obrotowe i podnoszone fotele przednie
- 2 duże łózka: górne i dolne - spokojnie do spania dla 4 osób, długość górnego łózka można dostosowywać.
- duża przestrzeń bagażowa pod łóżkiem
- rozkładany stolik wewnątrz (nie ma go na zdj, nigdy go nie używaliśmy i leży w garażu, dla chętnych doślę zdj).
- butla LPG pod samochodem 30l, taka pojemność butli wystarcza na cały sezon jazdy z zapasem :), wlew jest umieszczony koło wlewu paliwa, jak w samochodach z LPG. Gaz tankujemy za grosze na stacji, a nie wymieniamy drogich butli jak w przypadku większości camperów.
- zbiornik wody w środku
- mały zbiornik na wodę brudną pod samochodem.
- kuchenka gazowa i zlew
- ogrzewanie gazowe truma ze sterowaniem i czujnikiem temperatury w części pasażerskiej, super wydajne i rzadko wykorzystywane. Zdarzyło mi się nim pojechać na pare dni na narty i sprawdził się wyśmienicie.
- osobna instalacja 12V i akumulator dla części pasażerskiej.
- 3 możliwości ładowania tego akumulatora:
- wielki solar na cały dach
- podłączenie 230v z zewnątrz (zabudowane złącze pod jednym z bocznych plastików)
- podczas jazdy z alternatora samochodu.
- 3 punktowe oświetlenie led w cześci kampingowej:
- w bagażniku z tyłu (nad łóżkiem)
- nad blatem „w kuchni”
- na całej długości sufitu
- przetwornica 230V i wyprowadzone gniazdka
- lodówka zabudowana w meblach na 230V, zasilana z przetwornicy
- bardzo pojemne szafki z tyłu
- bardzo pojemny schowek nad kabiną
- szafki z roletami nad kuchnia i obok łózka.
- szuflady x2
- ukryta szuflada na sztućce
- specjalne miejsce na toaletę z tyłu (jej samej nie sprzedajemy)
- otwierany szyber-dach
- specjalnie dorobione zasłonki z wszytymi magnesami tworzące fajny ciepły klimat w środku
- osłony termiczne na przednie szyby
- rozwijana markiza FIAMMA na boku, która pozwala się schować przed słońcem i deszczem.
Ciekawostki:
Jako ciekawostka, jego konfiguracja pozwalała również na wjazd osoby na wózku po najazdach do bocznych drzwi, a następnie schowanie zarówno najazdów jak i wózka z tyłu pojazdu. Funkcja niby nie istotna, ale zarówno nam jak i poprzedniemu właścicielowi zdarzało się z niej skorzystać.
Posiadam również fabryczne radio Renault - jak by ktoś chciał wrócić do klasyka :)
Podsumowując:
Kamperek świetnie spisywał się w roli do jakiej go wykorzystywaliśmy, ale przez swoją możliwość konfiguracji i „zwinną” zabudowę, na pewno sprawdzi się również w innych zastosowaniach.
Uczucie wolności jakie daje jazda takim kamperem zostaje w głowach na długo, więc pewnie i my do tego wrócimy za jakiś czas :)
Prawdziwie zainteresowanych zapraszamy na oględziny.
27 lutego 2025 14:59
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Renault
Model pojazdu
Trafic
Kolor
Biały
Liczba miejsc
4
Rok produkcji
2010
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Diesel
Pojemność skokowa
1 995 cm3
Moc
130 KM
Typ nadwozia
Kamper
Skrzynia biegów
Manualna
Dopuszczalna ładowność
860 kg
Dopuszczalna masa całkowita
3010 kg
Stan i historia
Przebieg
227 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
ABS
Bluetooth
CD
Centralny zamek
Czujniki parkowania
Elektryczne szyby
Hak/Zaczep
Kabina sypialna
Klimatyzacja manualna
Kuchnia
Lodówka
Ogrzewanie postojowe
Poduszka powietrzna kierowcy
Poduszka powietrzna pasażera
Przesuwane drzwi
Radio niefabryczne
Radio fabryczne
Wspomaganie kierownicy
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Piotrek
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie