BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10

1 / 10

BMW GS - 1
BMW GS - 2
BMW GS - 3
BMW GS - 4
BMW GS - 5
BMW GS - 6
BMW GS - 7
BMW GS - 8
BMW GS - 9
BMW GS - 10

Szczegóły

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

GS

Rok produkcji

2013

Przebieg

34 500 km

Pojemność skokowa

798 cm3

Moc

75 KM

Rodzaj napędu

Łańcuch

Rodzaj paliwa

Benzyna

Typ Silnika

Czterosuwowy

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Turystyczny

Kolor

Szary

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Polska

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Stan

Używany

Wyposażenie

ABS

Alarm

Kufer

Podgrzewane manetki

Opis

BMW F700 GS z 2013 roku.


Motocykl zakupiony został w polskim salonie BMW w 2014 roku.

Przebieg: 34 500 km.

Pojemność: 798 cm3

Silnik dwucylindrowy, czterosuwowy.

6 biegów.

Napęd łańcuchowy.

Do pojazdu posiadam 2 komplety kluczy.


Ubezpieczenie OC ważne do 14.06.2025.

Badanie techniczne było ważne do 03.03.2024.


Drugi właściciel.

Kolor szary, ostrygowy.


Stan motocykla od strony mechanicznej jak i wizualnej bardzo dobry. Motocykl 3 sezon stoi w garażu, akumulator podłączony jest do automatycznego prostownika. Odpala bez najmniejszych problemów.


Wyposażenie:

- Instrukcja obsługi po polsku

- Karta pojazdu

- ESA

- Manetki podgrzewane z regulacją mocy

- System RDC

- Komputer pokładowy

- czujniki ciśnienia w kołach

- Oryginalny autoalarm

- Podstawka centralna

- ASC

- ABS


Wyposażenie dodatkowe:

- Szyba wysoka z deflektorem

- Oryginalne osłony dłoni

- Gmole

- Osłona silnika

- Trzy kufry zamykane na kluczyki

- Mocowanie kufra lewy/prawy

- Bagażnik kufra centralnego

- Opony praktycznie nowe

- Wyprowadzony na zewnątrz kabelek, aby łatwiej było podłączać akumulator do ładowania zimą.


Motocykl kupiłam w lutym 2017 roku.

Poprzedni właściciel – jedyny przede mną – kupił go w salonie w Polsce. Jestem drugą właścicielką. Motocykl jest porządnie doposażony m.in. kufer centralny i metalowe mocne kufry boczne. Moto ma też wyższą świetną szybę z deflektorem i osłonę silnika.

Łańcuch smarowany był systematycznie i dokładnie. Przed sezonem zawsze pełen serwis i wymiana oleju, płynów, filtrów.

Ubolewam, ale jestem zmuszona sprzedać ten świetny motocykl. Mam chory kręgosłup i stawy i niestety choroba zaostrzyła się trzy lata temu.

Moto przed ruszeniem w trasę wymaga na pewno serwisu, bo jednak już trochę stoi w miejscu, a potem można jechać w świat!


Zapraszam do obejrzenia go na żywo.


Tel. 5x0x2x1x9x2x4x3x2

 

16 października 2024 11:31

Informacje o sprzedającym

Basia

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2022

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Białystok, Dojlidy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store