Harley-Davidson Softail Fat Boy - 2
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 3
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 4
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 5
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 6
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 7
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 8
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 9
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 10
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 11
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 12
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 13
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 14
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 15
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 16
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 17
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 18
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 19
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 20
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 21
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 22
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 23
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 24
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 25
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 26
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 27
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 28
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 29
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 30
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 31
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 32
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 33
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 34
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 35
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 36
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 37
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 38
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 39
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 40

1 / 40

video
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 2
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 3
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 4
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 5
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 6
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 7
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 8
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 9
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 10
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 11
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 12
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 13
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 14
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 15
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 16
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 17
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 18
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 19
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 20
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 21
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 22
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 23
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 24
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 25
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 26
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 27
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 28
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 29
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 30
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 31
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 32
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 33
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 34
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 35
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 36
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 37
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 38
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 39
Harley-Davidson Softail Fat Boy - 40

Najważniejsze

Przebieg

21 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Cruiser

Pojemność skokowa

1 868 cm3

Moc

100 KM

Opis

Przedmiotem ogłoszenia jest przepiękny Customowy Harley-Davidson, przez nas pieszczotolie nazywany Bad Boyem. Projekt bazujący na najnowszym wcieleniu modelu Fat Boy.

Motocykl kompleksowo i totalnie przebudowany w firmie Spidi Customs.
Za bazę do tego projektu posłużył rocznicowych Fat Boy z 2018 roku, z bardzo mocnym silnikiem M8 114 cali (prawie 1900ccm).

Projekt ukończony wiosną 2024.

Motocykl nie był eksploatowany w obecnej odsłonie (jedynie jazda testowa). Tym samym praktycznie wszystkie użyte do jego budowy części i elementy są fabrycznie nowe i nie noszą niemal żadnych śladów eksploatacji!


Bobber zbudowany w oparciu, o starannie wyselekcjonowane, najwyższej jakości podzespoły renomowanych producentów takich jak choćby:

  • Thunder Bike
  • BT Choppers
  • Killer Custom
  • Biltwell
  • Rough Crafts
  • Galfer
  • Avon itp.



Zdjęcia w ogłoszeniu niestety nijak nie oddają wrażenia jakie robi na żywo.
Motocykl prezentuje się fenomenalnie! Nie da się przejść koło niego obojętnie.

Powoduje opad szczęki (z hukiem) u każdego kto ma okazję przyjrzeć mu się z bliska.

Można powiedzieć, że to swego rodzaju dzieło sztuki na dwóch kołach.
Zapraszamy do przejrzenia dodatkowej galerii zdjęć na dysku zewnętrznym gdzie znajdą Państwo więcej zdjęć, w pełnej rozdzielczości i jakości:

https://drive.google.com/drive/folders/1WaAQtjMm4wFunm6zVUiT0gsxVMV6zAOM?usp=share_link


Lista modyfikacji i wymienionych części jest bardzo długa.

Nie sposób wymienić i opisać wszystkiego, warto jednak zwrócić uwagę na kilka kluczowych faktów:

  • zupełnie nowe, unikalne malowanie, będące połączeniem czerni w połysku i macie oraz jasno szarych szparunków (nie ma tu żadnych naklejek - wszystko jest ręcznie malowane)
  • wszystkie elementy osprzętu takie jak półki, golenie, pokrywa sprzęgła itp. wykończone w stylu piano black (czarny połysk)
  • fabryczne pełne koła przeszły metamorfozę w postaci zmiany wykończneia (szlifowane, polerowane a na końcu lakierowane - dwa tygodnie pracy jednego człowieka)
  • szersza tylna opona 260mm (obie opony nowe marki Avon)
  • zawieszenie typu Air Ride niemieckiej firmy Thunder Bike (z certyfikatem TUV) pozwalające na błyskawiczną regulację wysokości zawieszenia i prześwitu między kołem a błotnikiem oraz jego sztywności, za dotknięciem przycisku, elektoroniczny wyświetlacz pozwala na precyzyjną regulację ciśnienia powietrza w zawieszeniu
  • zupełnie nowe, ręcznie robione błotniki idealnie spasowane z kołami (błotniki wykonane ze stali wg. starej szkoły - tu nie ma żadnych tanich i tandetnych laminatów)
  • zupełne nowy fotel, obszyty skórą i alcantara z ozdobnym przeszyciem w caro (nowa podstawa, zupełnie nowy kształt)
  • tylne mikro-lampy LED ukryte i wkomponowane w rant błotnika
  • przednie kierunkowskazy 2w1 ukryte pod kierownicą będące jednocześnie dodatkowymi lampami pozycyjnymi
  • wyższa kierownica typu Fat Bar o średnicy 3 cali robiona na zamówienie przez Killer Custom
  • układ wydechowy 2w1 ze stali nierdzewnej zbudowany od zera na zamówienie specjalnie do tego motcykla - układ oparty na rury o powiększonej średnicy, składający się z wielu elementów, brzmi rewelacyjnie, ale nie jest bardzo głośny
  • manetki firmy Rough Crafts
  • odwrócone małe lusterka MCS
  • czarne klamki MCS
  • mocowanie tablicy przeniesione na wahacz
  • tarcze hamulcowe Galfer Cubiq
  • oraz wiele innych...



Wszystkie części i modyfikacje pochłonęły pochłonęły ogrom czasu, nerwów i pieniędzy.

Same części i podzespoły niezbędne do ukończenia projektu pochłonęły kilkadziesiąt tysięcy złotych!!
Nakład pracy i ilość godzin poświęconego na wszystkie prace przy motocyklu, dobieranie i dopasowywanie elementów, dorabianie różnych części, lakierowanie, tapicerowanie i wiele innych... trudno nawet oszacować i wycenić.
Projekt powstawał przez kilka miesięcy i był stopniowo dopracowywany oraz dopieszczany.

Harley w pełni przygotowany do sezonu, po dużym przeglądzie.

Gotowy do rejestracji i jazdy. Ponad to:
- wymienione wszystkie oleje wraz z filtrem
- pełna diagnostyka oraz diagnostyka komputerowa
- nowy akumulator
- oświetlenie dostosowane do przepisów EU (zmodyfikowana instalacja oraz przeprogramowany komputer, wskazania licznika w km/h)


Motocykl do obejrzenia w Białymstoku.

Cena: 129.000 PLN



Zapraszamy.

 

18 marca 2025 11:04

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Harley-Davidson

Model pojazdu

Softail Fat Boy

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2018

Typ Silnika

Czterosuwowy

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

129000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Alarm

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Spidi Customs

Spidi Customs
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2023

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (3) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 15:00

  • wtorek

    08:00 - 15:00

  • środa

    08:00 - 15:00

  • czwartek

    08:00 - 15:00

  • piątek

    08:00 - 15:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

ul. Elewatorska 11 - 15-620 Białystok, Podlaskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store