Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16
Honda CRF - 17

1 / 17

Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16
Honda CRF - 17

Najważniejsze

Przebieg

2 030 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Enduro

Pojemność skokowa

286 cm3

Moc

27 KM

Opis

Pierwszy właściciel, zakupiony w Łodzi, Serwisowany.

WSZYSTKO SPRAWNE, LEPIEJ NIŻ JAK NOWY. Bez żadnego wkładu, gotów do sezon.


Motocykl dodatkowo doposażony o następujące akcesoria:


- nowy METALOWY- ogon,cena około 500 zł


- płyta pod silnik , osłona ALUMINIOWA+ orurowanie firma SRC 3500zł,


- Gmole Outback Motortek, koszt 1500 zł


( ceny, według roku -2022 )


Łączny koszt, około 5-6 tys zł


Koszt nowej zabawki z 2025 roku to około 32 tys zł (dziś) + 6 tys-=razem 38 tys i można do lasu pojechać .


Pozwolę sobie na konkretną UWAGĘ, brak było i zapewne dalej brak jest w świecie hondy, oryginalnych akcesoriów do tego motocykla, tylko kuferek na słodycze na bagażnik. Wszystkie założone akcesoria są renomowanych marek i dedykowane do tego modelu ( przez firmy zewnętrzne).


Wyposażenie:


• Oryginalne kluczyki


• Osłony dłoni


• Reflektory LED



• SILNIK 1-CYLINDROWY, 4-ZAWOROWY, DOHC, 286 CM3


• WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 885 MM


• ASYMETRYCZNE PODWÓJNE REFLEKTORY LED


• SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE Z FUNKCJĄ ASYSTY


• PRZEŚWIT 285 MM


• ODWRÓCONY WIDELEC SHOWA 43 MM, SKOK 260 MM


• WYŚWIETLACZ WSKAŹNIKÓW LCD


• ZBIORNIK PALIWA 12,8 L


• ZASIĘG PONAD 400 KM


• SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA 6-BIEGOWA


Dane techniczne:


SILNIK, UKŁAD PALIWOWY


Typ silnika Chłodzony cieczą, 1-cylindowy, DOHC


Pojemność silnika 286 cm³


Moc maksymalna 27,3 KM (20,1 kW) / 8500 obr./min.


Maks. moment obrotowy 26,6 Nm / 6500 obr./min.


Zużycie paliwa / Emisja CO2 3,1 l/100 km / 73 g/km


Zbiornik paliwa 12,8 litra


WYMIARY I WAGA


Dł. x Szer. x Wys. 2230 x 920 x 1415 mm


Wysokość siedzenia 885 mm


Prześwit 275 mm


Masa własna 153 kg


KOŁA, ZAWIESZENIE I HAMULCE


Hamulce (przód/tył) 296 mm x 3,5mm, tarczowy, 2-tłoczkowe zaciski / 220 mm x 4,5mm, tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk


Opony (przód/tył) 80/100-21M/C 51P / 120/80-18M/C 62P


Przednie zawieszenie 43 mm, odwrócony widelec teleskopowy


Tylne zawieszenie Prolink


INFORMACJE O POJEŹDZIE:


- Honda CRF 300 Rally


- Kolor: EXTREME RED



Ubezpieczenie do 21.06.2025 r

Przegląd techniczny wykonano 26.04.2024-

NASTĘPNE BADANIA TECHNICZNE W 26.04.2026


Od przeglądu 26.04.2024, przejechałem 591 km ( na sezon w sumie).

Motorek - kurzy się w garażu i tyle.


Sprzedaję, ze względu na koniec przygody. Kupiłem w 2021 roku pod kątem pracy ( ceny paliw poszybowały w górę w tamtych czasach, terenówka paliła 24 litry- pracowałem jako podleśniczy- alternatywą, był ten motorek -spalanie 3,5 litra). Zmieniłem pracę, przeszedłem do biura - Nadleśnictwo Gniewkowo, w wieku 40 lat - brak kolegów do jazdy bez celu, po pracy. Dojeżdżanie Moto do pracy, odpada - są dzieci i z rana trasa do przedszkola autem z fotelikami.

Z motocyklem wszystko jest OK, tylko życie się zmienia.

Motor jest dotarty, zgodnie z zaleceniami producenta, wymieniono olej po 1000 km, w autoryzowanym serwisie.

PS. Tak, motor nie myty od nowości ( nie widzę takiej potrzeby)

Motorek posiada normalne cechy użytkowania w terenie, drobne rysy itp. Odpowiadając na pytania kupujących : akumulator- zmieniony rok temu na oryginał, filtry- oleje zmieniane co rok ( pomimo małego przebiegu). Pierwszy tysiąc kilometrów przejechany praktycznie w sezon, użytkowany w pracy. Kolejny tysiąc to już tylko sobotnio- niedzielne przejażdżki po asfaltach ( bo w lesie już nie mogłem ), motor nie stoi tylko jest użytkowany skromnie, piszę bo niektórzy odnieśli wrażenie o jakimś rocznym postoju w garażu BŁĘDNE myśleni. Pragnę zaznaczyć, przebieg może ulec zmianie jak zrobi się ciepło, na pytania ile to poleci maksymalnie- poczytajcie specyfikację. Proszę kupujących- najlepiej udać się do salonu i obejrzeć tam moto wpierw, uniknę pytań: a te kable to tu tak były, a to on od spodu ma plastik pod silnikiem a nie metalową osłonę. Szanujmy swój czas. Sugestie typu nowy kosztuje 26,5 tys. taaaa, tylko dopowiedz: że z 2023 roku jak dziś kupisz to jutro ktoś ci powie że 3 letni jest ( wyjaśniam: sezon 2023/ 2024/teraz 2025 ), takie fakt NOWY to znaczy rocznik 2025 - koszt ponad 30 tys, coś koło 32 tys, dodać doinwestowanie tego motocykla to kwota 38 tys. Od tej kwoty odnosi się sprzedający, a nie jakieś 26 tys za 3 letnie moto kompletny golas na plastiku i stoi dwa lata nie odpalany, po rozmowach z kupującymi to oznacza że to złom wszystko do wymiany ( bo jak mój mało jeździł, to tam wszystko do wymiany), to te -z salonu to na złomowanie tam oleju co rok nikt nie wymieniał ( wersje demo suche nie stoją ), akumulator dwa lata nie używany - złom, opony sparciałe itp filtry 3 letnie to już uległy biodegradacji. Panowie szanujmy się, to są takie wasze opowieści ci do mojej maszyny. Sprzedaję, ale są pewne granice słuchania bzdur, proszę o kontakt tylko poważnych klijentów z pieniędzmi, chcesz kupić musisz mieć taką kwotę ( wydawałoby się logiczne), negocjacja ceny do 21 tys - NIE dzwoń uprzejmie proszę, zobacz cenę, pomyśl ile gość może spuścić realnie. Chcesz coś za 20 tys jedź w Polskę szukaj, lub za granicę, ja nie muszę sprzedać, tak zostanę z nim( tak, no i co się stanie, pojeżdżę sobie jeszcze sezon, no tragedia ). Przepraszam, jak ktoś czuje się urażony- musiałem zredagować ogłoszenie ponieważ: przez tydzień, miałam za dużo telefonów, od ludzi dobrej woli, którzy chcą mnie uratować- pomóc mi z tym problemem w ich mniemaniu.


Na chlebek MAM, za darmo nie oddam, marzenia kosztują- okazji szuka głupiec.

( cenę zweryfikuje rynek, do kwietnia mi się nie śpieszy, a sezon dopiero się zacznie)

 

27 lutego 2025 19:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Kolor

Czerwony

Rok produkcji

2021

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

25500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

ABS

Informacje o sprzedającym

Krzysztof

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Aleksandrów Kujawski, aleksandrowski, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...