1 / 6
Najważniejsze
Przebieg
36 300 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
998 cm3
Moc
94 KM
Opis
Honda CRF 1000 L DCT ABS Africa Twin 2017
Sprzedaję Afrykę w świetnym stanie technicznym, dopiero co przygotowaną przez serwis ASO MCS Honda. W pełni wyposażona na wyprawę.
Kupiłem ją w 2018 roku z przebiegiem około 7500 km. Obecny przebieg to 36300 km, ale motocykl jest w stałym użytkowaniu przeze mnie, więc przebieg rośnie.
W pakiecie:
• światła LED (łącznie z kierunkowskazami)
• gniazdo USB (2 sloty)
• gmole Heed Bunker (akcesoryjne)
• torby Heed na gmole (akcesoryjne)
• podnóżek centralny SW-Mototech (akcesoryjny)
• grzane manetki Oxford Aventure (akcesoryjne)
• deflektor przedniej szyby Darkojak (akcesoryjny)
• stelaż kufrów bocznych Kappa (akcesoryjny)
• kufry mojej własnej roboty ze skrzyń po amunicji (mega wytrzymałe)
• stelaż pod płytę kufra centralnego Kappa (akcesoryjny)
• przedłużenie błotnika przedniego Pyramid (akcesoryjny – nigdy nie zamontowałem, bo przyszedł zaraz po tym, jak wyruszyłem na ostatnią wyprawę)
• opony Metzeler Karoo Street 2023 r. (przy okazji świeże dętki butylowe Michelin'a) - z 1500km nalotu
• nowy zestaw napędowy DID - dopiero założony
• motocykl z polskiego salonu ze 100% znaną historią i autentycznym przebiegiem, przygotowany do sezonu 2025 w ASO Honda (MCS)
Historia:
04.02.2025 - 36300 km
Przegląd w ASO MCS. Kompletnie przygotowany do sezonu:
- nowy akumulator,
- olej silnikowy + filtr oleju silnika + filtr oleju DCT + podkładka korka spustu + o-ring,
- płyn hamulcowy,
- łożyska koła przedniego + uszczelniacze
Przez ostatnie 6 lat bardzo mało jeżdżony. Stałe wymiany płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej w lagach, płyn hamulcowy, płyn chłodzenia), zawsze najwyższej klasy Motule lub Hondy, do tego oczywiście filtry, uszczelniacze etc. Mimo, że ostatnio robiłem tylko ponad 1000 km/rocznie, to co roku wymieniałem olej. W tym temacie jestem purystą i możesz to potwierdzić z Arturem z Interceptora. Jak pojechałem na wyprawę do Gruzji w 2019 (cała wycieczka to 14 000 km), to wracając udałem się do ASO Hondy na szybki serwis, bo tak wskazywał interwał serwisowy - na co mam kwit.
9.07.2019
Generalny przegląd w MCS Honda w Warszawie
26.06.2019 – 26000 km
Wymiana łożysk tylnego koła (3 sztuki)
31.05.2019 – 23 263 km
olej silnikowy Honda 10W30
filtr oleju
5.05.2019 – 12 000 km
olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk
filtr oleju
filtr oleju skrzyni
klocki hamulcowe
filtry powietrza
opony
15.08.2018 – 8000 km
olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk
filtr oleju
filtr oleju skrzyni
olej przedniego zawieszenia
opony
10.08.2018 – 7500 km
zakup motocykla przeze mnie
wcześniejsza historia z serwisu Honda MotoPoint w Poznaniu:
20.06.2018
kolejna naprawa ABS
14.05.2018
naprawa*
20.04.2018
ABS
TRIP MASTER
filtr powietrza
filtr oleju
filtr oleju skrzyni
przegląd
17.02.2018
Przegląd
wymiana podnóżków
podwyższenie błotnika przedniego
wymontowanie i zamontowanie tylnego kola
wymiana wzmocnienia prawego podnóżka
ramka zegarów montaż
7.07.2017
olej silnikowy
filtr oleju
filtr oleju skrzyni
przegląd
usługa elek.
* Pierwszy właściciel złapał shimę na oponach enduro na asfalcie. Kilka elementów wciąż nosi ślady tamtego zdarzenia. Plastiki są popękane i jeden nie ma zaczepu. Oczywiście, nic nie stuka, nie puka, motocykl jeździ prosto od samego początku.
Jeżdżę tą Afryką od przeszło 26 000 km i śmiało mogę powiedzieć, że jest niezawodnym kompanem w podróży. Genialny motocykl. Polecam z czystym sumieniem zarówno model jak i egzemplarz.
Mankamenty:
- Gleba pierwszego właściciela wciąż tu jest - popękane i porysowane plastiki.
- Za długa nóżka boczna. Wykręcałem kiedyś w miejscu, ale w piachu i pierwotna się wygięła, więc założyłem nową - jak się okazało jednak od adv, bo jest dłuższa i wadzi o centralkę przy składaniu.
- Ciężki motocykl dla zdrowego chłopa.
- Uzależnia. Sprzedaję z bólem, ale zdrowie mi siadło.
Dane techniczne:
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, w układzie rzędowym, czopy wału korbowego przesunięte o 270 stopni, układ rozrządu typu Unicam
Pojemność skokowa: 998cc
Moc maksymalna: 70 kW (93.9KM) na 7500 obr.
Moment obrotowy: 98 N.m na 6000 obr.
Średnica x skok tłoka: 92.0 x 75.1 mm
Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, wyposażone w system zapobiegający blokowaniu przy redukcjach
Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch rolkowy, o-ring
Przeniesienie napędu: 6 biegowa skrzynia DTC z trybami jazdy drogowej i terenowej
System HSTC (Honda Selectable Torque Control): 3 poziomy HSTC 3 + wyłącznik systemu
Rama: Stalowa, kołyskowa, rama pomocnicza stalowa
Promień skrętu: 2.5m
Masa motocykla gotowego do jazdy: 242kg
Pojemność baku: 18.8 l
Długość x wysokość x szerokość: 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT)
Rozstaw osi: 1,575mm
Wysokość siodła (STD): 870 mm
Prześwit: 250mm
System ABS: ABS 2 kanałowy, z wyłącznikiem ABS w tylnym kole (tylko w wersji ABS i DTC)
Hamulec przedni: Dwie tarcze 310 mm, zaciski czterotłoczkowe, mocowane radialnie
Tylny hamulec: Tarcza 256 mm, zacisk dwutłoczkowy. Dodatkowo w hamulec postojowy
Przednie koło: szprychowe, aluminiowa obręcz
Tylne koło: szprychowe, aluminiowa obręcz
Opona przednia: 90/90-21 dętkowa
Opona tylna: 90/90-18 dętkowa
12 lutego 2025 21:59
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
CRF
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2016
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
998 cm3
Moc
94 KM
Typ nadwozia
Turystyczny
Skrzynia biegów
Automatyczna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Kraj pochodzenia
Polska
Przebieg
36 300 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Serwisowany w ASO
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
Immobilizer
Kufer
Podgrzewane manetki
ABS
Informacje o sprzedającym
Stanisław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie