Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16

1 / 16

Honda CRF - 1
Honda CRF - 2
Honda CRF - 3
Honda CRF - 4
Honda CRF - 5
Honda CRF - 6
Honda CRF - 7
Honda CRF - 8
Honda CRF - 9
Honda CRF - 10
Honda CRF - 11
Honda CRF - 12
Honda CRF - 13
Honda CRF - 14
Honda CRF - 15
Honda CRF - 16

Najważniejsze

Przebieg

36 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Turystyczny

Pojemność skokowa

998 cm3

Moc

94 KM

Opis

Honda CRF 1000 L DCT ABS Africa Twin model 2017


Sprzedaję Afrykę w świetnym stanie technicznym, dopiero co przygotowaną przez serwis ASO MCS Honda. W pełni wyposażona na wyprawę.


Kupiłem ją w 2018 roku z przebiegiem około 7500 km. Obecny przebieg to 36400 km.


W pakiecie:

• gmole Heed Bunker (akcesoryjne)

• torby Heed na gmole (akcesoryjne)

• podnóżek centralny SW-Mototech (akcesoryjny)

• grzane manetki Oxford Aventure (akcesoryjne)

• deflektor przedniej szyby Darkojak (akcesoryjny)

• stelaż kufrów bocznych Kappa (akcesoryjny)

• kufry mojej własnej roboty ze skrzyń po amunicji (nie są tak sexy jak aluminiowe, ale mega wytrzymałe, więc jakby była potrzeba napraw polowych, to idealna podstawka pod moto)

• stelaż pod płytę kufra centralnego Kappa (akcesoryjny)

• przedłużenie błotnika przedniego Pyramid (akcesoryjny – nigdy nie zamontowałem)

• opony Metzeler Karoo Street 2023 r. (przy okazji świeże dętki butylowe Michelin'a)

• nowy zestaw napędowy DID - dopiero założony

• motocykl z polskiego salonu ze 100% znaną historią i autentycznym przebiegiem, przygotowany do sezonu 2025 w ASO Honda (MCS)


Historia:


04.02.2025 - 36300 km

Przegląd w ASO MCS. Kompletnie przygotowany do sezonu:

- nowy akumulator,

- olej silnikowy + filtr oleju silnika + filtr oleju DCT + podkładka korka spustu + o-ring,

- płyn hamulcowy,

- łożyska koła przedniego + uszczelniacze


Przez ostatnie 6 lat bardzo mało jeżdżony. Stałe wymiany płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej w lagach, płyn hamulcowy, płyn chłodzenia), zawsze najwyższej klasy Motule lub Hondy, do tego oczywiście filtry, uszczelniacze etc. Mimo, że ostatnio robiłem nieco ponad 1000 km/rocznie, to co roku wymieniałem olej. W tym temacie jestem purystą i możesz to potwierdzić z Arturem z Interceptora. Jak pojechałem na wyprawę do Gruzji w 2019 (cała wycieczka to 14 000 km), to wracając udałem się do ASO Hondy na szybki serwis, bo tak wskazywał interwał serwisowy - na co mam kwit.


9.07.2019

Generalny przegląd w MCS Honda w Warszawie


26.06.2019 – 26000 km

Wymiana łożysk tylnego koła (3 sztuki)


31.05.2019 – 23 263 km

olej silnikowy Honda 10W30

filtr oleju


5.05.2019 – 12 000 km

olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk

filtr oleju

filtr oleju skrzyni

klocki hamulcowe

filtry powietrza

opony


15.08.2018 – 8000 km

olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk

filtr oleju

filtr oleju skrzyni

olej przedniego zawieszenia

opony


10.08.2018 – 7500 km

zakup motocykla przeze mnie


wcześniejsza historia z serwisu Honda MotoPoint w Poznaniu:


20.06.2018

kolejna naprawa ABS


14.05.2018

naprawa*


20.04.2018

ABS

TRIP MASTER

filtr powietrza

filtr oleju

filtr oleju skrzyni

przegląd


17.02.2018

Przegląd

wymiana podnóżków

podwyższenie błotnika przedniego

wymontowanie i zamontowanie tylnego kola

wymiana wzmocnienia prawego podnóżka

ramka zegarów montaż


7.07.2017

olej silnikowy

filtr oleju

filtr oleju skrzyni

przegląd

usługa elek.


* Pierwszy właściciel złapał shimę na oponach enduro na asfalcie. Kilka elementów wciąż nosi ślady tamtego zdarzenia. Plastiki są popękane i jeden nie ma zaczepu. Oczywiście, nic nie stuka, nie puka, motocykl jeździ prosto od samego początku. Zdjęcia uszkodzeń na końcu galerii.


Jeżdżę tą Afryką od przeszło 26 000 km i śmiało mogę powiedzieć, że jest niezawodnym kompanem w podróży. Genialny motocykl. Polecam z czystym sumieniem zarówno model jak i egzemplarz.


Mankamenty:

- Gleba pierwszego właściciela wciąż tu jest - popękane i porysowane plastiki (zdjęcia w galerii)

- Za długa nóżka boczna. Wykręcałem kiedyś w miejscu, ale w piachu i pierwotna się wygięła, więc założyłem nową - jak się okazało jednak od adv, bo jest dłuższa i wadzi o centralkę przy składaniu.

- Ciężki motocykl dla zdrowego chłopa.

- Uzależnia. Sprzedaję z bólem, ale zdrowie mi siadło.

 

29 marca 2025 12:44

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Honda

Model pojazdu

CRF

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2016

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

39900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

Immobilizer

Kufer

Podgrzewane manetki

ABS

Informacje o sprzedającym

Stanisław

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store