1 / 11
Najważniejsze
Przebieg
63 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sportowy
Pojemność skokowa
1 000 cm3
Moc
142 KM
Opis
Cześć,
Na sprzedaż Kawasaki Z1000SX z 2015 r. z przebiegiem 63200 km.
Motocykl w moim posiadaniu od 5 lat. Jestem drugim właścicielem w PL. Zrobiłem nim około 33 tyś kilometrów i nigdy nie było z nim problemów. Motocykl z kategorii sportowo-turystycznych lecz w moich rękach użytkowany w 90% turystycznie. Jazda po Polsce i sąsiednich krajach. Nigdy nie wyskoczył jakiś błąd, nigdy nie zgasł jak nie musiał, szybki, zwinny i oszczędny. Do miasta idealny – jest wąski więc przepychanie między autami nie stanowi problemu. Jak ktoś chce szybciej poganiać po zakrętach to składa się bardzo płynnie i przy dobrym kierowniku potrafi zdziałać cuda. Nie jeździłem nim na torze.
Rok temu na przełomie 2023/2024 przy przebiegu 55000 motocykl przeszedł duży serwis w Pablo Śledź Garage i było zrobione:
- regulacja zaworów
- wymiana łańcuszka rozrządu
- wymiana ślizgu łańcucha rozrządu
- synchronizacja przepustnic
- wymiana płynu chłodniczego
- wymiana świec
- wymiana filtra powietrza
- wszystkie nowe potrzebne uszczelki oryginalne
Oprócz tego podczas użytkowania wymieniłem :
- łożysko główki ramy
- 2 razy olej w przednim zawieszeniu
- wiele razy płyn hamulcowy i chłodniczy
- akumulator
- klocki przód i tył
- olej w regulacji tylnego zawieszenia
- czyszczenie baku oraz wymiana filtra paliwa w baku
- płukanka silnika oraz dodatek czyszczący wtryski co druga wymiana oleju
Dołożyłem do niego dużo akcesoriów. Każdą modyfikację fotografowałem, wymiany oleju, serwisy, końce sezonu jak i pierwsze odpalenia na wiosnę na wszystko mam dziesiątki jak nie setki zdjęć, filmów – które mogę pokazać czy udostępnić nowemu właścicielowi.
Wyposażenie :
- ABS (przód, tył)
- KTRC (kontrola trakcji – kilka ustawień)
- podgrzewane manetki Oxford
- wymieniona sprężyna tylnego zawieszenia na KTECH 110N – bez niej niestety z1000sx jest kanapą w której nie da się poprawnie ustawić SAG-u jak ktoś wazy około 90kg i więcej w pełnym kombi. Bardzo poprawiła właściwości jezdne w pojedynkę czy w dwie osoby. Dużo pewniej się prowadzi. Mniej zużywa tylną oponę ( przy poprawnym ustawieniu), dorzucam oryginalną sprężynę.
- zestaw oryginalnych kluczy serwisowych pod siedzeniem pasażera
- oryginalne kufry kawasaki z torbami wewnętrznymi
- dodatkowy kufer centralny (52 litry – wchodzą dwa duże kaski) z dodatkowymi światłami mijania i stopu
- klamki „niełamki”, oryginalne dorzucam
- 3 szyby (1. Na motocyklu - nówka 2. Oryginalna 3. Looster najwyższa uszkodzona – do ogarnięcia jak ktoś będzie chciał)
- deflektor na szybę (w razie potrzeby można założyć)
- wyświetlacz biegów
- gniazdo ładownia USB z wyświetlaczem ładowania akumulatora
- podwyższenie kierownicy
- manualny tempomat
- przedłużenie kierownicy do instalacji dodatkowych uchwytów (telefon, nawigacja itd.)
- uchwyt na telefon z ładowaniem indukcyjnym ( dodatkowo moja modyfikacja antywstrząsowa aby nie zniszczyć obiektywu w telefonie)
- zmodyfikowane światła na BI-LED (mijania, długie) - dodatkowo na kierownicy zamontowany przycisk, który pozwala jeździć na jednym oczku bądź jak robi się ciemno to uruchomić dwa. Wszystko zrobione na przekaźnikach, na nowych kablach.
- światła DRL – kierunkowskazy używane jako dodatkowe światła mijania
- osłona chłodnicy
- przedłużenie przedniego błotnika
- osłona dekli R&G
- crashpady PUIG PRO – mocowanie zmodyfikowane przeze mnie w celu poprawy skuteczności działania
- opony Michelin Pilot Road 6 (przód i tył)
- ENZI-GRIP na baku i plastikach + dodatkowe gripy tam gdzie trzymamy motocykl kolanami
- zmodyfikowana kanapa kierowcy i pasażera ( dołożone żele, pianki i nowa tapicerka)
- poszerzenie stopki
- repliki wydechów SC-Project (oryginalne dorzucam)
- zmiana napędu na 16-39 zębatki JT (oryginalne 15-41) wraz z nowym łańcuchem DID 525 ZVMX (przy przebiegu 41200 w 2022 roku) modyfikacja wydłużyła długość biegów i zredukowała nieprzyjemne wibrowanie przy około 140-145 km/h (autostradowa prędkość). Stał się ciut bardziej turystyczny. Napęd do tej chwili w idealnym stanie.
- osłona tylnej zębatki : autorski projekt wydrukowany na drukarce 3D. Bardzo fajna i przydatna sprawa szczególnie na wycieczkach gdzie trzeba w różnych momentach smarować łańcuch. Wtedy nic z niego nie chlapie na oponę, felgę czy zainstalowane boczne kufry.
- pewnie jeszcze coś ale już nie pamiętam, dużo tego było ?
Dorzucam do niego mnóstwo śrubek, części które pozostały po modyfikacjach.
Całą dokumentację papierową, książkę serwisowa, kluczyki zapasowe, wszystkie papiery jakie powinny być.
Do zrobienia w tym sezonie :
- olej i filtr na nowy sezon (jak ktoś będzie zdecydowany to proszę wziąć ze sobą 4 litry oleju i filtr, wymienię go przy kliencie, zobaczy sobie co zleci z moto)
- w najbliższym czasie klocki przód bo powoli się kończą
Powód sprzedaży - drugi sprzęt w garażu.
Próbna jazda dopiero po przekazaniu pełnej kwoty.
OC do 09.2025
Przegląd do 09.2025
Dane do sprawdzenia w historii pojazdu.
VIN : JKAZXT00LMA008056
Numer rejestracyjny : ED268A
Data pierwszej rejestracji : 21.03.2015
Zapraszam :)
22 kwietnia 2025 9:24
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Kawasaki
Model pojazdu
Ninja 1000 SX
Kolor
Zielony
Rok produkcji
2015
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
1 000 cm3
Moc
142 KM
Typ nadwozia
Sportowy
Rodzaj koloru
Metalik
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Przebieg
63 000 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Dodatkowe wyposażenie
Immobilizer
ABS
Kufer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
Roland
Osoba prywatna
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2016
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie