Kawasaki Ninja 1000 SX - 1
Kawasaki Ninja 1000 SX - 2
Kawasaki Ninja 1000 SX - 3
Kawasaki Ninja 1000 SX - 4
Kawasaki Ninja 1000 SX - 5
Kawasaki Ninja 1000 SX - 6
Kawasaki Ninja 1000 SX - 7
Kawasaki Ninja 1000 SX - 8
Kawasaki Ninja 1000 SX - 9
Kawasaki Ninja 1000 SX - 10
Kawasaki Ninja 1000 SX - 11

1 / 11

Kawasaki Ninja 1000 SX - 1
Kawasaki Ninja 1000 SX - 2
Kawasaki Ninja 1000 SX - 3
Kawasaki Ninja 1000 SX - 4
Kawasaki Ninja 1000 SX - 5
Kawasaki Ninja 1000 SX - 6
Kawasaki Ninja 1000 SX - 7
Kawasaki Ninja 1000 SX - 8
Kawasaki Ninja 1000 SX - 9
Kawasaki Ninja 1000 SX - 10
Kawasaki Ninja 1000 SX - 11

Najważniejsze

Przebieg

63 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

1 000 cm3

Moc

142 KM

Opis

Cześć,

Na sprzedaż Kawasaki Z1000SX z 2015 r. z przebiegiem 63200 km.

Motocykl w moim posiadaniu od 5 lat. Jestem drugim właścicielem w PL. Zrobiłem nim około 33 tyś kilometrów i nigdy nie było z nim problemów. Motocykl z kategorii sportowo-turystycznych lecz w moich rękach użytkowany w 90% turystycznie. Jazda po Polsce i sąsiednich krajach. Nigdy nie wyskoczył jakiś błąd, nigdy nie zgasł jak nie musiał, szybki, zwinny i oszczędny. Do miasta też idealny – jest wąski więc przepychanie między autami nie stanowi problemu. Jak ktoś chce szybciej poganiać po zakrętach to składa się bardzo płynnie i przy dobrym kierowniku potrafi zdziałać cuda. Nie jeździłem nim na torze.


Rok temu na przełomie 2023/2024 przy przebiegu 55000 motocykl przeszedł duży serwis w Pablo Śledź Garage i było zrobione:

- regulacja zaworów

- wymiana łańcuszka rozrządu

- wymiana ślizgu łańcucha rozrządu

- synchronizacja przepustnic

- wymiana płynu chłodniczego

- wymiana świec

- wymiana filtra powietrza

- wszystkie nowe potrzebne uszczelki oryginalne


Oprócz tego podczas użytkowania wymieniłem :

- łożysko główki ramy

- 2 razy olej w przednim zawieszeniu

- wiele razy płyn hamulcowy i chłodniczy

- akumulator

- klocki przód i tył

- olej w regulacji tylnego zawieszenia

- czyszczenie baku oraz wymiana filtra paliwa w baku

- płukanka silnika oraz dodatek czyszczący wtryski co druga wymiana oleju


Dołożyłem do niego dużo akcesoriów. Każdą modyfikację fotografowałem, wymiany oleju, serwisy, końce sezonu jak i pierwsze odpalenia na wiosnę na wszystko mam dziesiątki jak nie setki zdjęć, filmów – które mogę pokazać czy udostępnić nowemu właścicielowi.


Wyposażenie :

- ABS (przód, tył)

- KTRC (kontrola trakcji – kilka ustawień)

- podgrzewane manetki Oxford

- zestaw oryginalnych kluczy serwisowych pod siedzeniem pasażera

- oryginalne kufry kawasaki z torbami wewnętrznymi

- dodatkowy kufer centralny (52 litry – wchodzą dwa duże kaski) z dodatkowymi światłami mijania i stopu

- klamki „niełamki”, oryginalne dorzucam

- 3 szyby (1. Na motocyklu - nówka 2. Oryginalna 3. Looster najwyższa uszkodzona – do ogarnięcia jak ktoś będzie chciał)

- deflektor na szybę (w razie potrzeby można założyć)

- wyświetlacz biegów

- gniazdo ładownia USB z wyświetlaczem ładowania akumulatora

- podwyższenie kierownicy o 1cm (niby mało ale czuć różnicę)

- manualny tempomat

- przedłużenie kierownicy do instalacji dodatkowych uchwytów (telefon, nawigacja itd.)

- uchwyt na telefon z ładowaniem indukcyjnym ( dodatkowo moja modyfikacja antywstrząsowa aby nie zniszczyć obiektywu w telefonie)

- zmodyfikowane światła na BI-LED (mijania, długie) – w końcu widać gdzie się jedzie ? dodatkowo na kierownicy zamontowany przycisk, który pozwala jeździć na jednym oczku bądź jak robi się ciemno to uruchomić dwa. Wszystko zrobione na przekaźnikach, na nowych kablach.

- światła DRL – kierunkowskazy używane jako dodatkowe światła mijania

- osłona chłodnicy

- przedłużenie przedniego błotnika

- osłona dekli R&G

- crashpady PUIG PRO – mocowanie zmodyfikowane przeze mnie w celu poprawy skuteczności działania

- opony Michelin Pilot Road 6 (przód i tył)

- ENZI-GRIP na baku i plastikach + dodatkowe gripy tam gdzie trzymamy motocykl kolanami

- zmodyfikowana kanapa kierowcy i pasażera ( dołożone żele, pianki i nowa tapicerka)

- wymieniona sprężyna tylnego zawieszenia na KTECH 110N – bez niej niestety z1000sx jest kanapą w której nie da się poprawnie ustawić SAG-u jak ktoś wazy około 90kg i więcej w pełnym kombi. Bardzo poprawiła właściwości jezdne w pojedynkę czy w dwie osoby. Dużo pewniej się prowadzi. Mniej zużywa tylną oponę ( przy poprawnym ustawieniu), dorzucam oryginalną sprężynę.

- poszerzenie stopki

- repliki wydechów SC-Project (oryginalne dorzucam)

- zmiana napędu na 16-39 zębatki JT (oryginalne 15-41) wraz z nowym łańcuchem DID 525 ZVMX (przy przebiegu 41200 w 2022 roku) modyfikacja wydłużyła długość biegów i zredukowała nieprzyjemne wibrowanie przy około 140-145 km/h (autostradowa prędkość). Przy tym mniej pali. Stał się ciut bardziej turystyczny. Momentu obrotowego prawie nie ubyło. Napęd do tej chwili w idealnym stanie.

- osłona tylnej zębatki : autorski projekt wydrukowany na drukarce 3D. Bardzo fajna i przydatna sprawa szczególnie na wycieczkach gdzie trzeba w różnych momentach smarować łańcuch. Wtedy nic z niego nie chlapie na oponę, felgę czy zainstalowane boczne kufry.

- pewnie jeszcze coś ale już nie pamiętam, dużo tego było ?

Dorzucam do niego mnóstwo śrubek, części które pozostały po modyfikacjach.

Całą dokumentację papierową, książkę serwisowa, kluczyki zapasowe, wszystkie papiery jakie powinny być.


Do zrobienia w tym sezonie :

- olej i filtr na nowy sezon (jak ktoś będzie zdecydowany to proszę wziąć ze sobą 4 litry oleju i filtr, wymienię go przy kliencie, zobaczy sobie co zleci z moto)

- w najbliższym czasie klocki przód bo powoli się kończą


Jak widać, włożyłem w niego dużo pracy i czasu ale odwdzięczał mi się zawsze bezawaryjnością, pewnością w prowadzeniu i uśmiechem na japie :) Szczerze polecam. Nigdy nie brakowało mu mocy, w dwie osoby tak samo pięknie się nim latało jak w pojedynkę. Dużo momentu robi swoje. Miałem w życiu kilka motocykli i jest to najlepszy sprzęt jaki miałem. W każdym momencie mogłem wsiąść na niego i pojechać na drugi koniec Polski. Pewny sprzęt. Mam z nim mnóstwo pięknych wspomnień, których nie da się powtórzyć. Fajnie jakby został gdzieś w Łódzkim, żebym mógł go czasem zobaczyć na drodze czy na spocie.


Żal go sprzedawać ale w garażu czeka już inny „kuń”.


Próbna jazda dopiero po przekazaniu pełnej kwoty.

OC do 09.2025

Przegląd do 09.2025

Chcesz wrócić na kołach ? Nie ma problemu, zmienimy olej i możesz jechać gdzie tylko chcesz ?

Zapraszam do kontaktu, przyjazdu, oględzin i szczęścia z posiadania nowego sprzętu.

Do obejrzenia w Łodzi – wschodnia część miasta.

Poniedziałek-piątek po 16stej, w weekend to bez różnicy tylko wcześniej umówmy się telefonicznie.

Masz pytania, dzwoń – chociaż chyba już wszystko tutaj napisałem ?


Do zobaczenia!

 

22 marca 2025 10:39

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Kawasaki

Model pojazdu

Ninja 1000 SX

Kolor

Zielony

Rok produkcji

2015

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

37000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Dodatkowe wyposażenie

Immobilizer

ABS

Kufer

Podgrzewane manetki

Informacje o sprzedającym

Roland

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Łódź, Widzew

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store