Cyber Marian: jak Das Maluch podbił YouTuba?
“Das Maluch”
Jestem oddanym fanem kaszlaków – to po prostu czysta klasa, choć bez żadnej metki. I właśnie “Das Maluch” to jeden z najpopularniejszych filmów na moim kanale na YouTube, obejrzało go ponad 19.000.000 widzów. To video do piosenki o planowanej sprzedaży malucha – ale przecież przyjaciela rodziny się nie sprzedaje, więc w końcu Fiat 126 z rodziną zostaje. Sam główny bohater filmu, to piękny niebieski maluch.
Historia tego konkretnego egzemplarza potoczyła się zaskakująco. Samochód do zdjęć pożyczyliśmy od znajomego, który później jednak postanowił go sprzedać. W ogłoszeniu na otomoto.pl napisał, że to auto ze znanego filmiku “Das Maluch”. Kupiec na niego znalazł się już po kikunastu minutach od publikacji ogłoszenia, ale poprosił o “certyfikat video oryginalności”, którym było moje nagranie w aucie. Ten specyficzny certyfikat został przeze mnie nagrany. I tak fiacik został sprzedany i ruszył po nową przygodę.
Hymn miłośników maluchów
Piosenka “Das Maluch” została też nieoficjalnym hymnem miłośników małego Fiata. Nigdy bym się nie spodziewał, że stanie się tak istotna dla tego, niemałego środowiska pasjonatów motoryzacji. O tym, że “Das Maluch” im w duszy gra, przekonałem się wielokrotnie goszcząc na zlotach fanów starych samochodów. Wypatruję tam inspiracji filmowych i słucham opowieści właścicieli o ukochanych autkach.
Car Wars
Tematem mojego filmu – parodii Gwiezdnych Wojen – też jest motoryzacja. A dokładnie pojedynek aut starych przeciwko nowym. W “Car Wars – Jezdne Wojny”, znowu można zobaczyć perełki z PRL, z ciężarówką Star i świetnym żółtym polonezem na czele. Ten wspaniały wytwór FSO zagrał też w moim filmie “Poldek do przeszłości”. Bo jeśli chodzi o motoryzację, to najbardziej lubię wracać do przeszłości.
Cyber Marian
Cyber Marian – Cyber Marian – pochodzi z Warszawy, jedna z najbardziej wyrazistych osobowości polskiego internetu, każdy zna jego charakterystyczne okulary. Na YouTube filmy z jego udzialem, wyświetlono ponad 400.000.000 razy! Zwycięzca prestiżowego Grand Video Awards, angażuje się w działalność charytatywną wspierając fundacje zajmującymi się leczeniem ludzi chorych na raka.