Sprzedaż auta w czasie pandemii. Zabłyśnij nagraniem wideo
Wyróżnij się nagraniem wideo
Nie jest tajemnicą, że coraz mniej czytamy, a coraz więcej oglądamy. Wideo stało się powszechne, twórców tego formatu nie brakuje, a poziom produkcji podnosi się niemalże z dnia na dzień. Podobnie jest na rynku samochodów używanych, na który (jak wszędzie indziej, ma się rozumieć) szturmem weszły smartfony i wykorzystywane są choćby do wideo-prezentacji.
Materiały audiowizualne do ogłoszeń w OTOMOTO można dodawać już od dawna. Zdecydowanie największą popularność zyskały jednak w okresie pierwszego szczytu zachorowań na COVID-19 w Polsce, wiosną 2020 roku. Co ciekawe, w czasie pierwszego lockdownu spowodowanego pandemią, operator serwisu wideo-prezentację przesunął na pierwsze miejsce w galerii.
Profesjonalna sprzedaż auta, także w czasie pandemii. Podstawowe narzędzia
Prezentacja w formie wideo jest już powszechna, ale wciąż pozostaje domeną profesjonalnych sprzedających. Warto jednak z niej korzystać również wtedy, gdy wystawiasz ogłoszenie jako prywatny sprzedający, bo podnosisz jego atrakcyjność. Na wideo pojazd nie tylko widać, ale można też usłyszeć, choćby pracę silnika. A to dodatkowy argument, by przekonać potencjalnego klienta.
Do nagrania potrzebujesz tylko smartfona. Oczywiście, możesz użyć aparatu fotograficznego z opcją zapisu wideo. Pokaż samochód z zewnątrz, opowiedz o jego atutach, zajrzyj do środka, pokaż deskę rozdzielczą, potwierdź przebieg auta, odpal silnik. Pozwól odsłuchać dźwięk jaki wydaje podczas pracy. Wiele zależy od Twojej inwencji. My podpowiadamy jak to zrobić… również w formie wideo. Zajrzyj do naszego materiału wideo.