Syndyk masy upadłości Justyny Pacholik osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej (sygn. akt: KR1S/GUp-s/1160/2024) ogłasza konkurs ofert na sprzedaż samochodu osobowego marki: Alfa Romeo, model: Giulietta , rok produkcji: 2016, VIN: ZAR94000007457912, nr rejestracyjny: KR 8U236, ujętej w spisie inwentarza złożonym do akt postępowania upadłościowego pod numerem 1.1 (dalej także jako: przedmiot konkursu).
Cena wywoławcza Przedmiotu konkursu ofert wynosi 43 110,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące sto dziesięć złotych 00/100) brutto.
Oferty pisemne należy składać do dnia 31.03.2025 r. na adres kancelarii syndyka: Lucrum Kancelaria Restrukturyzacyjna Robert Lasak, Al. Beliny Prażmowskiego 14, 31-514 Kraków.
Każda oferta musi zawierać wszystkie elementy, które zawarte zostały w Regulaminie sprzedaży (regulamin zamieszony poniżej) i powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp-s/1160/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Justyny Pacholik – Alfa Romeo”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie ofert jest wpłacenie wadium w wysokości 4 311,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta jedenaście złotych 00/100). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy masy upadłości Justyny Pacholik osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej prowadzony w banku BNP Paribas Bank Polski S.A. o numerze: 74 160*******1711 3410 5000 0001, najpóźniej do dnia 31.03.2025 r., przy czym liczy się faktyczny termin uznania kwoty ww. wadium na ww. rachunku bankowym.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi 02.04.2025 r. o godz. 11.30 w Kancelarii syndyka.
Opis i oszacowanie sporządzone przez biegłego rzeczoznawcę Tomasza Frączka z dnia 16 grudnia 2024 roku udostępnione jest do wglądu w aktach sprawy prowadzonych w systemie teleinformatycznym – Krajowy Rejestr Zadłużonych - pod sygn. akt: KR1S/GUp/1160/2024 oraz może być udostępniane w formie elektronicznej na prośbę osób zainteresowanych.
Informacje o przedmiotowym konkursie ofert można uzyskać również pod numerem telefonu: lub drogą mailową pod adresem: biuro(at)restrukturyzacja-lucrum.pl. W sprawie terminu okazania ruchomości prosimy o kontakt drogą mailową na ww. adres.
Regulamin konkursu ofert:
1. Oferta powinna zawierać oznaczenie oferenta (imię i nazwisko lub nazwę, adres, telefon kontaktowy), wskazanie przedmiotu, którego oferta dotyczy oraz oferowaną cenę i podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie,
2. Oferta powinna zawierać oświadczenie, iż oferent zapoznał się ze stanem technicznym ruchomości i nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń,
3. Oferowana cena nabycia brutto za składnik majątkowy będący przedmiotem niniejszego konkursu ofert winna być wyrażona kwotowo i słownie oraz nie może być niższa niż cena wywoławcza, przy czym w przypadku rozbieżności cen, decyduje cena wyrażona słownie,
4. Oferty należy składać w formie pisemnej na adres syndyka wskazany w ogłoszeniu, przy czym oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie, którą należy umieścić w drugiej, większej kopercie. Każda z tych kopert powinna być zaadresowana pod wskazany adres wraz z podaniem sygnatury akt: KR1S/GUp/1160/2024 oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ – OFERTA W KONKURSIE OFERT w postępowaniu upadłościowym Justyny Pacholik – Alfa Romeo ”. Decydująca jest data wpływu oferty do kancelarii syndyka. Oferta, która wpłynęła do kancelarii syndyka po terminie nie będzie rozpatrywana.
5. Składając ofertę Oferent powinien wpłacić wadium w wysokości 4 311,00 złotych na rachunek masy upadłości w BNP Paribas Bank Polski S.A. o numerze: 74 160*******1711 3410 5000 0001, przy czym liczy się faktyczny termin uznania środków na rachunku masy upadłości,
6. W przypadku otrzymania co najmniej dwóch ofert, syndyk może przeprowadzić licytacje (w formie telekonferencyjnej) pomiędzy nie więcej niż trzema oferentami proponującymi najwyższe ceny, przy zastrzeżeniu że cena wywołania będzie odpowiadała najwyższej cenie ofertowej wynikającej z wyłonionych ofert,
7. Syndyk dokona wyboru oferty z najwyższą oferowaną ceną,
8. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie wskazanym przez syndyka, nie dłuższym niż 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu,
9. Wadium, o którym mowa w punkcie 5 zostanie zaliczone na poczet ceny sprzedaży,
10. W przypadku nieprzystąpienia oferenta do umowy sprzedaży w wyznaczonym terminie, wadium ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości,
11. Wadia wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostały wybrane, zostaną zwrócone w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, na rachunek bankowy, z którego wadium zostało wpłacone,
12. Wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z zawarciem umowy ponosi w całości nabywca,
13. Nabywca zobowiązany jest do wpłaty pełnej ceny nabycia przed zawarciem umowy,
14. Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny na każdym etapie, nawet po dokonaniu wyboru oferty,
15. Stosownie do art. 313 ust. 1 ustawy – Prawo upadłościowe sprzedaż dokonana w postępowaniu upadłościowym ma skutki sprzedaży egzekucyjnej,