Przedmiotem sprzedaży jest Audi A4 B7 w nadwoziu Cabriolet.
Audi ma motor diesla 2.0 z nową turbosprężarką - jednostka jest sprzężona ze skrzynią automatyczną. W domu od ponad roku - od sprowadzenia z Niemiec, innymi słowy jesteśmy pierwszymi właścicielami w Polsce. Wóz nigdy nie zawodził nas w drodze, zwiedził kraj wzdłuż i wszerz. Poza trasami, służył nam zazwyczaj do jazdy po mieście. Z miesiąca na miesiąc jeździ coraz rzadziej, aktualnie praktycznie w ogóle, ponieważ w domu mamy na tę chwilę 3 samochody - stąd między innymi zapadła decyzja o sprzedaży.
Przez ostatni rok, Audi przeszło szereg prac aby odwdzięczył się bezawaryjną eksploatacją:
-NOWA turbosprężarka
-Nowy Intercooler
-Wymieniony wałek rozrządu
-Wyregulowane zawory
-wymieniony olej silnikowy
-Wymieniony olej w skrzyni biegów (metodą dynamiczną)
-Usunięto DPF
-Zaślepiony został zawór EGR
-Pełne programowanie komputera pokładowego
W zakresie prac obok powyższych znalazły się takie drobiazgi jak:
-Zawieszenie przód: dolne i górne wahacze lewa, prawa strona
-Sworzeń dół prawy i lewy
-Koncówki stabilizatora prawa i lewa strona
-Tuleje pływające tylnej belki
-Gumy stabilizatorów przód
-Uszczelka pokrywy zaworów
-Wymiana przewodów wysokiego napięcia
A4 jest z każdej strony jest proste, żaden element nie jest źle spasowany, podłoga, kielichy, elementy mocujące błotniki na miejscu, bez widocznych oznak, że auto ma historię wypadkową. Praktycznie niewidoczna oznaka przygody parkingowej na zderzaku z tyłu, z prawej strony.
Auto sprowadzone i po oględzinach specjalisty przy zakupie - stąd padła decyzja o zakupie. Poziom zużycia elementów oraz przebieg wygląda na zupełnie realny. Generalnie auto prezentuje się o wiele lepiej, niż wiele kilkuletnich aut. W większości Skórzane wnętrze - jest wyczyszczone i po pielęgnacji, został wyprany materiałowy dach oraz wykonana polerka lakieru wraz z aplikacją powłoki zabezpieczającej.
Klimatyzacja (dwustrefowa) jest w pełni sprawna, nabita i odgrzybiona.
Głośniki wymieniał poprzedni właściciel, nie wiadoma mi jest ich marka ale jest ich komplet i grają po prostu doskonale.
Skrzynia i silnik pracują wyśmienicie. Samochód trzyma fenomenalnie swoje osiągi mimo upływu lat. 2.0TDI z tą skrzynią doskonale reaguje na pedał gazu. Brak oznak stuków, szarpania, przeciągania biegów, manualny tryb tej skrzyni pracuje perfekcyjnie.
Opłaty:
Przegląd techniczny do 29.07.2025
OC do 28.07.2025
Zapraszam do kontaktu pod numerem 507 zero zero dziewięć 120