Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22
Audi A4 - 23
Audi A4 - 24
Audi A4 - 25
Audi A4 - 26
Audi A4 - 27
Audi A4 - 28
Audi A4 - 29
Audi A4 - 30
Audi A4 - 31
Audi A4 - 32
Audi A4 - 33
Audi A4 - 34
Audi A4 - 35
Audi A4 - 36
Audi A4 - 37
Audi A4 - 38
Audi A4 - 39
Audi A4 - 40
Audi A4 - 41

1 / 42

video
Audi A4 - 2
Audi A4 - 3
Audi A4 - 4
Audi A4 - 5
Audi A4 - 6
Audi A4 - 7
Audi A4 - 8
Audi A4 - 9
Audi A4 - 10
Audi A4 - 11
Audi A4 - 12
Audi A4 - 13
Audi A4 - 14
Audi A4 - 15
Audi A4 - 16
Audi A4 - 17
Audi A4 - 18
Audi A4 - 19
Audi A4 - 20
Audi A4 - 21
Audi A4 - 22
Audi A4 - 23
Audi A4 - 24
Audi A4 - 25
Audi A4 - 26
Audi A4 - 27
Audi A4 - 28
Audi A4 - 29
Audi A4 - 30
Audi A4 - 31
Audi A4 - 32
Audi A4 - 33
Audi A4 - 34
Audi A4 - 35
Audi A4 - 36
Audi A4 - 37
Audi A4 - 38
Audi A4 - 39
Audi A4 - 40
Audi A4 - 41

Najważniejsze

Przebieg

20 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

204 KM

Opis

Sprzedam / odstąpię leasing:

AUDI A4 40 TFSI mHEV Quattro S Line S tronic.


Auto jak nowe, więc historia niezbyt ciekawa: zakup w Audi Centrum Gdynia -> nieobowiązkowa wymiana oleju po dotarciu -> rutynowy przegląd olejowy w ASO -> obecnie przebieg 21 950 km (auto w ciągłym użytkowaniu).


Gwarancja 5 lat, czyli do lutego 2029 / 150 000 km.

Ponadto pakiet przeglądów serwisowych Audi na 3 lata / 60 000 km (wart ponad 7 000 zł) - czyli darmowe przeglądy jeszcze na 2 lata i 40 000 km.


Silnik EA888 (gen. 3B) + miękka hybryda (na co dzień nieistotna, ale dzięki niej auto mniej pali, mniej się męczy i przyspiesza do setki w ok. 6,5 sekundy - czyli o sekundę szybciej, niż obecne A5 z tym samym silnikiem, ale już okrojone z układu mHEV).


Konfiguracja:

- kolor Chronos Gray (piękny odcień, metalik bez "brokatu" - nowoczesny i sportowy, pięknie kontrastujący z czerwienią i czerniami, w słońcu lekko wpadający w złoto/oliwkę),

- pełny pakiet S-line (zewnętrzny i wewnętrzny),

- otwierany, szklany dach panoramiczny (sięgający tylnych siedzeń), z elektryczną roletą,

- koła audi Sport 19" grafit + polerowany front,

- pakiet Competition Plus (wszystkie kontrastowe detale w czerni + czarne wnętrza lamp + czerwone zaciski hamulcowe + logo Audi na tylnych drzwiach + projekcja logo S pod drzwiami),

- światła Matrix LED (adaptacyjne, wycinające inne pojazdy + dynamiczne kierunkowskazy i animacje na dzień dobry i do widzenia),

- dostęp bezkluczykowy, podświetlane klamki, elektryczne otwieranie bagażnika na wiele sposobów.


W środku - m.in.:

- aplikacje z matowego, czarnego dębu naturalnego (znacznie szlachetniejsze, niż "sreberka" lub piano black, a pasujące do sportowego stylu auta),

- pełne oświetlenie ambientowe (linie + płaszczyzny, kolory do wyboru), podświetlane listwy progowe,

- szyby akustyczne (podwójne, klejone - przy prędkości 200 km/h w aucie wciąż jest cicho),

- sportowe, superkomfortowe fotele z podgrzewaniem i dodatkową regulacją zagłówków i podparcia pod uda,

- piękna i trwała półskórzana tapicerka S-line,

- sportowa, skórzana kierownica z perforacją, detekcją rąk i łopatkami do zmiany biegów,

- nagłośnienie Bang & Olufsen (755 W, dźwięk 3D Fraunhofer Symphoria z kompensacją hałasu),

- bezprzewodowy Apple Car Play i Android Auto + phone box z ładowaniem indukcyjnym,

- bardzo inteligentna nawigacja, rozumiejąca polskie komendy głosowe, oparta na mapach Google, z wykrywaniem korków,

- klimatyzacja 3-strefowa, z klikającymi, aluminiowymi guzikami i pokrętłami (stara, dobra szkoła),

- Virtual Cockpit Plus z kilkoma stylami zegarów i mnóstwem konfiguracji,

- pełen komplet asystentów do autonomicznej jazdy (dobrze działających) - m.in. adaptacyjny tempomat pilnujący odstępów, asystent jazdy w korku, asystent martwego pola, trzymanie pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, współpraca z danymi nawigacji itd.,

- kamera cofania ze spryskiwaczem, wykrywanie ruchu poprzecznego przy cofaniu,

- tryby jazdy: od ekonomicznego (wykorzystującego hybrydę przy jednostajnej jeździe), do dynamicznego,

- pakiet dodatkowych schowków i siatek, kanapa dzielona 40:20:40, zwijana siatka oddzielająca bagażnik od kabiny.

- elektryczna roleta bagażnika, roletki zaciemniające w tylnych drzwiach, blokowanie tylnych drzwi przyciskami u kierowcy,

- wiele innych ciekawostek.


Wartość opcji dodatkowych: 74 570 zł

Cena katalogowa auta: 287 570 zł


Auto jeździ na świetnych oponach całorocznych Michelin CrossClimate 2 gen. Jest stale użytkowane, do obejrzenia w Gdyni.


Auto cały czas garażowane (w domu i w pracy), właściwie bez śladów użytkowania. Kierownica jak nowa, tapicerka jak nowa, nie jeździł nim pies ani inne zwierzę, pasażerowie niepalący, w aucie był zakaz spożywania jogurtów, tubek, frytek, lodów i innych głupot, nadwozie myte bezdotykowo. Felgi w stanie idealnym, bez otarć. W ramach gwarancji wymieniłem tapicerkę przedniego fotela (bo od nowości miała brzydkie zagniecenie skóry, które nie chciało się rozprostować) oraz przepaloną lampkę w klamce kierowcy. Na koszt własny - pióro tylnej wycieraczki. To wszystko - nuda. Wszystko do sprawdzenia w ASO Audi Centrum Gdynia. Lub gdziekolwiek indziej. Auto nie widziało blacharza/lakiernika - nie miało żadnych obcierek ani parkingowych "pocałunków", a tym bardziej - kolizji lub innych przygód.


KALKULACJA KOSZTÓW:


Leasing 5-letni w VW Financial Services (zostały niecałe 4 lata).

Odstępne: 10 000 zł netto.

Rata miesięczna: 2 448 netto (w racie opłata za usługi manipulacyjne, pisma, kalkulacje itp.)

Pozostało 46 z 60 rat.

Wykup: 108 500 netto.


Dotąd wpłacone przeze mnie: wkład własny ok. 15 000 + 14 rat = prawie 60 000 zł.

Przy dobrej rozmowie dorzucę oryginalne belki dachowe i czarny boks dachowy Audi w stanie idealnym. Są to oryginalne akcesoria Audi, współgrające ze stylem auta i otwieranym dachem. Wartość tego zestawu to ok. 6 000 zł.


Po przejęciu leasingu pozostaje wiele opcji, np.:

- spłacić pozostałe raty i za niecałe 4 lata wykupić auto na własność (kwotę wykupu można wpłacić gotówką lub dalej zleasingować),

- spłacić same raty (traktując je jak całkiem tani abonament za wynajem auta), a za 4 lata oddać auto do dealera, bez dalszych zobowiązań,

- zmienić parametry leasingu pod siebie (np. skrócić okres leasingu, zmniejszając koszt odsetek),

- w dowolnym momencie wykupić auto.


Samochód można wykupić i odsprzedać choćby jutro, ale przed lutym 2026 (2 lata leasingowania) oznacza to spłatę wszystkich rat wg harmonogramu (kapitał + odsetki), wraz z kwotą wykupu. Bardziej opłacalna jest więc kontynuacja leasingu do lutego 2026 i wykup auta po tym terminie.


Przybliżony koszt wykupu auta w marcu 2026: opłata manipulacyjna 3,9 tys. + kapitał 50 tys. + wykup 108,5 tys. = 162,4 tys. zł netto = 199,75 tys. brutto. W ogłoszeniu podaję tę właśnie wartość.

 

17 kwietnia 2025 16:32

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Audi

Model pojazdu

A4

Kolor

Inny kolor

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2024

Generacja

B9 (2015-)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

199750

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store