Sprzedam moje prywatne Audi A4 B7 1.8 Turbo BFB w napędzie Quattro z roku produkcji 2007.
Auto sprowadzone 5 lat temu z Niemiec przy przebiegu 186 000km gdzie użytkowany było jako pojazd dowodzenia straży pożarnej,stąd wyjątkowy kolor R300.
Posiada Webasto oraz sprawny szyberdach.
climatronic dwustrefowy w pełni sprawny.
Audi legitymuje się mocą 268KM oraz 378NM.Hamownia oraz mapa zostły wykonane w ACME Żory,ale po kolei:
-Przebieg 202 000:Regeneracja głowicy(wymiana prowadnic zaworowych[wydechowych],uszczelniacze zaworowe,planowanie,komplet nowych szpilek i nakrętek miedzianych kolektora wydechowego),
przeguby wewnętrzne,uszczelka głowicy,odpowietrzenie kominka olejowego+oring i uszczelka kominka,uszczelki obu kolektorów,uszczelka pokrywy zaworów,zimmeringi wałków rozrządu,
pompa oleju(pierburg),nowy smok(oryginał vw),uszczelki spływu oleju z turbiny,pierścienie tłokowe(prima),panewki korbowodowe(kolbenschmit),płyn chłodniczy,olej motul 5w40,filtr oleju,filtr powietrza,filtr paliwa,filtr kabinowy
-Turbina hybrydowa (Geremi turbo performance) Stage4 bigtip 51mm
-Centralny Intercooler 230
-Sztywny układ dolotowy
-Wtryskiwacze Bosch 525 (0280 158 117)
-Układ wydechowy : Downpipe-wykonany całkowicie z kwasu wydech aż do samego końca,wzmocnione złącze elastyczne,4 puszki,końcówki 90mm(całość 5500zł)
-Koło dwumasowe oraz zestaw sprzęgła firmy LUK dedykowane do silnika diesla AWX,nowy olej w skrzyni biegów oraz tylnym moście,oryginał VW,koszt oleju to jedyne 800zł
-Usunięte oraz wyprogramowane:Pompa SAI,zawór egr,druga sonda lambda
-Większe zaciski hamulcowe przód,tarcze Zimmermann 320mm+Klocki Ferodo
-Sprężyny zawieszenia przód+tył [Eibach E10-15-003-11-22] obniżające 30mm.Nowe amortyzatory tył+odboje i osłony [SACHS]
Wymieniony został również kompletny przedni wielowahacz FEBI wraz z końcówkami kierowniczymi.
Dołożony został również odpinany Hak,lotka tylna,grill plaster miodu,sportowa gałka zmiany biegów,radio Android(1500zł)
Na pokładzie znajdują się praktycznie nowe felgi MAM RS4 Grafit 18" z oponami Pirelli P Zero 2023r.
Nowy napinacz(Gates) oraz łańcuszek rozrządu (Febi).
Nowe wkłady żarówkowe tylnych lamp(wada tych modeli)
Od czasu wykonanych prac silnik nie pobiera ani grama oleju,rodzynek w tym temacie jeśli chodzi o 1.8T :)
Motor czyściutki bez wycieków.
Olej Motul X-clean 5w40 wymieniany co max 10tyś km lub rok czasu.
Wymieniona masa rzeczy eksploatacyjnych o których nie ma sensu pisać,chętnie odpowiem telefonicznie na wszelkie pytania zainteresowanych.
Zapraszam na oględziny oraz jazde testową :]